Konto Idealne

Dodaj do porównywarki

Czy Konto Idealne w Idea Bank jest w 100% darmowe, tak jak w reklamach? Nie ma ukrytych opłat i haczyków? Warto założyć? Opinie klientów i nasza recenzja. 

Idea Bank oferuje założenie taniego i funkcjonalnego rachunku osobistego, Może on usatysfakcjonować szczególnie tych, którzy lubią zarządzać swoimi finansami on-line i szukają jak najtańszego konta. Czy warto skorzystać z propozycji banku?

Konto Idealne – główne opłaty

Rachunek prawie nic nie kosztuje – opłaty za Konto Idealne są niskie. Poniżej skrócona tabela opłat Konta Idealnego:

Tabela opłat i prowizji

Nazwa banku
Idea Bank
Nazwa konta
Konto Idealne
Przeznaczenie konta
Konto osobiste dla osób od 18 roku życia
Prowadzenie konta
0 zł
Przelew przez internet
0 zł
Przelew w oddziale
4,99 zł
Wydanie karty
0 zł
Użytkowanie karty
0 zł
Zwolnienie z opłaty za kartę
Darmowe bankomaty
wszystkie w Polsce
Wypłaty z pozostałych bankomatów w Polsce
0 zł
Wypłaty z bankomatów za granicą
2% min. 10 zł
Wpłata gotówki w oddziale / wpłatomacie
0 zł
Konto oszczędnościowe
Konto Zyskowne z oprocentowaniem do 2,8%
Konto walutowe
EUR, USD, GBP, CHF

Za jego prowadzenie i otwarcie nie musimy nic płacić. Dodatkowo bezpłatne są wszystkie standardowe przelewy internetowe.

To, co wyróżnia ofertę Idea Banku, to promocja dotycząca przelewów natychmiastowych. Podczas gdy w innych bankach za taką usługę trzeba często srogo zapłacić, tutaj można uniknąć opłaty. Dwa pierwsze przelewy natychmiastowe są całkowicie darmowe. Zupełnie bezpłatne są także zlecenia stałe oraz polecenia zapłaty.

Czy Konto Idealne wiąże się jednak z jakimiś kosztami? Każda oferta ma swoje obostrzenia – tak jest również w przypadku Idea Banku. Klienci muszą płacić m.in. za:

  • przelewy dokonywane za pomocą bankowości telefonicznej i w oddziałach Idea Bank – 4,99 zł;
  • przelewy europejskie – 3,99 zł w ramach bankowości internetowej oraz 4,99 przez telefon i w placówce;
  • wszelkiego rodzaju wyciągi mają swoją konkretną cenę – za wyjątkiem bezpłatnego wyciągu w postaci historii operacji generowanej samodzielnie przez klienta.

Opłata za kartę

Do konta wydawana jest bezpłatnie karta debetowa MasterCard. Za jej obsługę także nie trzeba nic płacić. Za wydanie karty w trybie ekspresowym trzeba zapłacić 50 zł.

Warto zauważyć, że takie usługi jak zmiana PINu, zastrzeżenie karty, wydanie dodatkowej karty w miejsce zastrzeżonej są darmowe. Wypłata gotówki z bankomatów za granicą jest stała i wynosi 2% od transakcji (min. 10 zł).

A może konto bez karty?

Jeśli uważamy, że karta nie będzie nam potrzebna (konto będzie np. użytkowane jedynie do przelewów), możemy otworzyć Konto Idealne bez karty. Wtedy opłata za użytkowanie karty (jeśli np. zostanie wprowadzona w przyszłości) nie będzie nas dotyczyć.

Dodatkowe korzyści

Każdy posiadacz Konta Idealnego ma dostęp do szeregu usług. Przede wszystkim są one powiązane z systemem bankowości elektronicznej Idea Cloud. W głównej mierze usługi te dotyczą ofert związanych z pakietami kredytowymi lub oszczędnościowymi. Należą do nich m.in.:

Konto Zyskowne

Konto Zyskowne to stosunkowo wysoko oprocentowane konto oszczędnościowe. Oprocentowanie środków na Koncie jest zmienne i wynosi od 1,30% w skali roku do 1,45% w skali roku w zależności od zdeponowanej kwoty. W wypadku dokonania w danym miesiącu transakcji bezgotówkowej kartą na łączną kwotę nie niższą niż 100 zł oraz wpływu na łączną kwotę nie niższą niż 1000 zł oprocentowanie na Koncie wynosi od 2,30% w skali roku do 2,80% w skali roku w zależności od zdeponowanej kwoty na Koncie.

Konto Zośka

Konto Zośka to rachunek pozwalający dla wszystkich klientów indywidualnych zainteresowanych systematycznym i zyskownym oszczędzaniem. Jego oprocentowanie wynosi w promocji do 2,5% w skali roku.

Opinie końcowe: Konto Idealne w Idea Banku – wady i zalety


ZALETY:

  • 0 zł za podstawowe usługi (konto, karta, przelewy, bankomaty) bez żadnych warunków ! ;
  • wysokie oprocentowanie na kontach oszczędnościowych: Konto Zyskowne i Konto Zośka;
  • przejrzysta bankowość internetowa, dopracowana aplikacja mobilna;

WADY:

  • opłaty za przelewy w poprzez telefon i w oddziałąch


To, co wyróżnia ofertę Idea Banku to prostota oferty i brak opłat za podstawowe usługi bankowe (0 zł: prowadzenie konta, obsługa karty, przelewy internetowe, wypłaty z bankomatów.). Bardzo łatwo zauważyć, czy w konkretnym przypadku rachunek się sprawdzi czy nie. Na pewno warto przemyśleć opcję założenia Konta Idealnego, jeśli w głównej mierze zarządza się finansami przez internet i nie ma się stałych, regularnych dochodów. Z rachunku powinni być zadowoleni ci, którzy liczą każda złotówkę i szukają najtańszego konta bankowego.

Idea Bank stawia także na nowoczesność, szczególnie w przypadku obsługi firm. Dzięki systemowi Idea Could można mieć stały dostęp do finansów, produktów i usług oferowanych przez podmiot. Dzięki platformie można np. szybko wystawić fakturę, sprawdzić płynność transakcji oraz przechować ważne dokumenty. Ciekawą opcją jest np. Mobilny Wpłatomat. Za pomocą aplikacji klient może ustalić godzinę i miejsce spotkania z pracownikiem banku, który dojedzie specjalnym firmowym pojazdem. W samochodzie znajduje się wpłatomat, który działa dokładnie tak jak te standardowe.

Propozycja wydaje się kusząca? Wielu klientów faktycznie sobie ją chwali, jednakże trzeba pamiętać o jednej kwestii. Wszystkie unowocześnienia wprowadzone przez Idea Bank są bardzo wygodne, ale… nie zawsze działają solidnie. Należy mieć na uwadze, że nowy system nie jest perfekcyjny i lubi się czasami „zawiesić”.

Opinie klientów

Jakie opinie Konto Idealne w Idea Bank ma wśród użytkowników? Czy rzeczywiście podstawowe usługi bankowe, jak podaje tabela opłat i prowizji są całkowicie darmowe? Czy zauważyliście jakie ukryte opłaty lub haczyki w tej ofercie? Polecacie Konto Idealne innym czy nie? Warto go założyć? Prosimy o wasze oceny, uwagi i opinie o Idea Banku w komentarzach poniżej.

 

6.5 Ocena Łączna
21 opinie
Konto Idealne

8.7Ocena Redakcji
Wysokość opłat
9
Bankowość internetowa i mobilna
9
Dodatkowe korzyści
8
5.5Ocena Użytkowników
Wysokość opłat
6.5
Bankowość internetowa i mobilna
5.4
Dodatkowe korzyści
4.7
Dodaj swoją opinie  |  Zobacz opinie i komentarze
25 opinii
Zobacz wszystkie Najbardziej pomocne Najwyższe oceny Najniższe oceny Dodaj swoją opinie
  1. Odpowiedz
    niezadowolona 12 lipca 2018 18:47

    Niesamowicie nachalny bank jesli chodzi o wciskanie roznych produktow strukturalnych o watpliwej zyskownosci. Obsluga klienta tez pozostawia wiele do zyczenia: probowalam zrobic update swojego DO, ktorego waznosc wygasla, drogą telefoniczna i czekalam na oddzwonienie pracownika przez pare dni, a gdy w koncu do mnie oddzwonil – to na koncu dlugiej listy pytan i maglowania uprzejmie oznajmil, iz nie przeszlam pozytywnie weryfikacji i ze nie moga uznac mojego nowego DO. Postanowilam wiec zrezygnowac z ich uslug 🙁

  2. Odpowiedz
    Tomek 6 czerwca 2018 20:44
    0.3
    Wysokość opłat
    0
    Bankowość internetowa i mobilna
    10
    Dodatkowe korzyści
    10

    Niestety założenie konta, które rzekomo da się założyć przez internet jest nieprawdą bo pomimo wysłania przelewu aktywacyjnego bank każe się uda do ich placówki w celu aktywacji konta.

    Pomocne(11) Niepomocne(2)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  3. Odpowiedz
    niepowiem 21 maja 2018 19:11

    Założenie konta idealnego graniczy z cudem. Tak jak się reklamowali przelałem ze swojego konta w innym banku 1 grosz na numer konta , który pszyszedł na mój adres email. Wszystko ładnie i pieknie. Za kilka godzin otrzymałem także zwrot tego 1 grosza na swoje konto z którego wysyłałem przelew aktywujący. No i zacząłem czekać. Wchodziłem co kilka godzin do ideacloud i nic, i tak przez 1 dzień. Zadzwoniłem na infolinie było to w piątek. Słodka Pani mi powiedziała, że sprawę przekaże do innego działu i że na pewno jeszcze dzis tj w piatek a najpóźniej w poniedziałem odezwie się do mjnie fachowiec. Czekałem jak dureń do [poniedziałku do 18. No więc zadzwoniłem ponownie na infolinię. Natsępna słodka Pani próbowała udowodnić mi że musiałem cos źle zrobić i że nie aktywowałem konta, troche mnie wkurzyła bo zwykły przelew to jednak potrafię zrobić. No to poprosiła mnie o weryfikację, pesel imiona srutu tu majtki z drutu, potem po dłu ższej przerwie powidziała tą samą śpiewkę jak jej koleżanka 3 dni temu, że sprawę przeslę do innego wydziału i że ktoś oddzwoni. Nie mam złudzeń , że nikt się nie odezwie. Tylko jak 3 lata temu namawiali mnie na lokatę strukturę oni to nazywali top giganci ale ja wiem że to b yło top frajerzy to dzownili 5 razy dziennie i nukali, że okazjamm że mistrzostwa europy w piołce, różne niestworzone rzeczy. No i dałem się nabrać, Przez 3 lata trzymali moją kasę niemałą za darmochę, i po trzech latach i miesiącu oddali dokładnie to co wpłaciłem na lokatę top frajerzy.

  4. Odpowiedz
    Zielona 9 kwietnia 2018 21:00

    Jeśli chcecie sobie napsuć nerwów to polecam bez cienia wątpliwości , brak wiedzy i profesjonalizmu to ich domena
    historia w rachunkach beznadzieja, wchodzą ze znaczącym opóźnieniem i trzeba szukać po datach a kto pamięta kiedy i gdzie płacił kartą , obsługa nie douczona i opowiadają rzeczy które mają się ni jak do rzeczywistości , kredyty to jest dopiero kanał warunki beznadziejne , nie dajcie się zwieść pierwszemu okresowi bo jest cud miód a później tylko płać i płacz.

  5. Odpowiedz
    Tomasz 29 marca 2018 12:31
    0.5
    Wysokość opłat
    10
    Bankowość internetowa i mobilna
    10
    Dodatkowe korzyści
    10

    Nie wiem jakie standardy obowiązują w tym banku, aczkolwiek na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że są bliskie lub równe zeru. Prawdopodobieństwo załatwienia sprawy poprzez infolinię graniczy chyba z cudem jakiego ja nie doświadczyłem. 23 marca złożyłem wniosek o otwarcie konta idealnego (głównie ze względu, na fakt, że klienci z kontem mają ciut lepsze oprocentowanie lokat) i tu zaczął się koszmar. Nie został wygenerowany nr rachunku bankowego, o który wnioskowałem. Wybrana przeze mnie forma aktywacji konta to przelew 0,01 zł, tylko jak go wykonać skoro nie zna się numeru. Przez blisko tydzień nikt, powtarzam nikt nie był w stanie rozwiązać sytuacji problemowej. Panie na infolinii jak nagrane, powtarzają to samo, że sprawa została przekazana do realizacji, że technicy pracują nad moją sprawą. Temat oczywiście traktują jako priorytetowy i każdego dnia wysyłają ponaglenia. W dodatku nie potrafią odpowiadać na pytania dotyczące szczegółowych warunków prowadzenia rachunków bankowych na rzecz Idea Banku. Szczegółowe pytanie i cyt. „yyyyy dobrze rozumiem, proszę chwileczkę zaczekać”. Bank, który stawia na rzekomą nowoczesność, zdalną obsługę, nie potrafi, rozwiązać sprawy najprostszej mogłoby się zdawać. Otwarcie konta w innym banku przecież to jest jedna wizyta i mamy załatwioną sprawę. Ciągłe czekanie n linii, odsyłanie, przełączanie rozmów tak wygląda obsługa w Idea Banku. W ogóle nie dziwią mnie oceny banku na poziomie 1,5 gwiazdki, wg mnie to i tak o dużo za dużo. Ja ze swojej strony zrobiłem tyle ile mogłem, teraz pozostało mi tylko rozpowszechnić i opublikować swój przypadek, ku przestrodze innych, potencjalnych klientów, którzy chcieli by się dać złapać w sidła niekompetentnego banku. Pozdrowienia darujmy sobie.

    + ZALETY: Brak
    - WADY: Brak
    Pomocne(15) Niepomocne(6)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  6. Odpowiedz
    darek 12 marca 2018 13:53
    5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Dodatkowe korzyści
    100

    Mam w Idea Banku Konto Idealne od kilku miesięcy. Konto założyłem poprzez przelew z innego banku i nie było z tym żadnego problemu. Najważniejszą korzyścią konta są najkorzystniejsze na rynku lokaty. Innymi pozytywami to bezpłatne bankomaty w Polsce, zero jakichkolwiek opłat lub warunków do ich spełnienia, a także darmowe wpłatomaty na przykład w sieci Euronet. Czego chcieć więcej?

    + ZALETY: najkorzystniejsze lokaty, brak opłat za kartę i konto, darmowe wpłatomaty w sieci Euronet
    - WADY: brak minusów przy tak oczywistych plusach
    Pomocne(11) Niepomocne(7)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  7. Odpowiedz
    Zwykły klient 11 marca 2018 00:05
    3.3
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Dodatkowe korzyści
    0

    Części negatywnych opinii o ofercie banku zwyczajnie nie rozumiem. Ja nie miałem żadnych problemów związanych z założeniem czy korzystaniem z konta. Nigdy. Wystarczy umieć czytać. Tylko tyle. Z konta korzystam prawie od roku i mogę je polecić.

    Z infolinii nie korzystałem, ale domyślam się że dzwonią tam ciężcy klienci nie pamiętający nawet kodu do swojego domofonu 😉

    + ZALETY: niskie opłaty (lub ich brak) za większość operacji
    Pomocne(10) Niepomocne(11)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  8. Odpowiedz
    xyz 22 lutego 2018 11:38

    Idea Bank to zakład pracy chronionej. Najprostsze rzeczy ich przerastają. A więc było to tak.

    Złożyłem wniosek w idea banku o wydanie karty debetowej we Wrocławiu na ul. Powstańców Śląskich 31.01.18 . Już tam pojawiły się problemy z drukowaniem, jak i z systemem, dlatego też poproszono mnie od odokończenie składania wniosku przez bankowość internetową. Dostałem sms następnie potwierdzenie złożenia wniosku w pliku pdf. Po maksymalnie 2 tygodniach, licząc dni robocze miałem otrzymać kartę. Nie otrzymałem.

    Dzwonię więc na infolinię 21.02.18. Tam mi mówią, że jest coś nie tak z wnioskiem i najlepiej będzie jeśli udam sie do idea hub na ul. Świętego Mikołaja we Wrocławiu, a tam wycofam aktualny wniosek o kartę debetową i wystąpie z nowym, a następnie w placówce idea hub dostanę kartę od ręki.

    Gdy już tam się znalazłem 22.02 powiedziano mi, że oni tego wniosku nie mogą wycofać, muszę to zrobić przez infolinię, a przecież wczoraj dzwoniłem na infolinię i mnie o tym nie poinformowano. Dzwonię więc na infolinię idea banku w asyście 3 pracowników ida hub na ul, Świętego Mikołaja i mówię, że jestem w placówce i chcę otrzymać karte debetową od ręki. Mówię, że chcę zrezygnować z aplikowania o kartę debetową, gdzie z wnioskiem o nią są problemy i chcę wystąpić z nowym wnioskiem o kartę debetową już w idea hub. Mówię wyraźnie , że chcę zrezygnować z karty debetowej o którą wnioskowałem 31.01 aby złożyć nowy wniosek o kartę w hub.

    Mija kilka minut i jedna z pracownic hubu informuje mnie, że mój wniosek ma status wypowiedzenia i cała procedura potrwa kolejne 30 dni. Ja na to mówię, że słyszeliście, że mówiłem, że chodzi mi o rezygnację a nie wypowiedzenie, co pracownicy potwierdzili – cała trójka. Oczywiście próbowali to odkręcić, ale nic im z tego nie wyszło. Czyli kolejne 30 dni w plecy. W sumie będzie już 50, licząc od 31.01.

    Wnioski:
    W idea bank panuje niesamowity chaos, bylem w kilku oddziałach, więc jest to systemowy a nie przypadkowy, wielu prostych rzeczy nie potrafią załatwić lub nie mają uprawnień lub też odsyłają na infolinię, pojawia się zatem pytanie o sens istnienia hub i poziom wyszkolenia osób tam pracujących

  9. Odpowiedz
    klient 2 stycznia 2018 14:08

    Nie polecamm!!!
    Nie terminowe przelewy środków z lokat, brak komunikacji.
    Naciąganie na lokaty restrukturyzowane, które dają końcowy zysk 0,7%

  10. Odpowiedz
    Diana 22 grudnia 2017 00:43
    5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Dodatkowe korzyści
    100

    Założyłam konto 1,5 roku poprzez przelew z innego banku. Wybrałam je ze względu na brak opłat przy podstawowych działaniach jak również najbardziej atrakcyjną ofertę lokat. Pod tymi względami sprawdziło się ono idealnie 🙂 Korzystam głównie przez internet, choć odwiedziłam raz oddział banku i moja wizyta w nim odbyła się bez zastrzeżeń odnośnie kompetencji pracowników.

    + ZALETY: Polski bank z świetnymi lokatami
    - WADY: mała liczba oddziałów, która jest jednak rekompensowana przez mobilne wpłatomaty w większych miastach
    Pomocne(19) Niepomocne(8)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  11. Odpowiedz
    Kat8Rina 17 października 2017 12:39
    0.15
    Wysokość opłat
    10
    Bankowość internetowa i mobilna
    0
    Dodatkowe korzyści
    0

    Założenie konta przez kuriera to M A S A K R A!!!
    Po dwóch miesiącach (!!!) od zlecenia C I S Z A!!! Zadzwoniłam i co usłyszałam? Że to M O J A wina, że dzwonię teraz!!!
    W mailu nie informują, że hasło do bankowości internetowej otrzymane na numer telefonu działa tylko w aplikacji IdeaCloud, bo dla konsultanta telefonicznego to przecież tAAAkie oczywiste!!!
    Odradzam!!!

    + ZALETY: W opcji dla cierpliwych - miła muzyka w 45 minitowym oczekiwaniu na połączenie...
    - WADY: Brak kompetencji konsultanta, który nie potrafi udzielić odpowiedzi na całkiem proste pytanie o to, kiedy przyjedzie kurier. Dodatkowo jedna wielka porażka! Mam dziwne przeczucie, że w przyszłości będą bardziej rozsławieni niż Amber Gold...
    Pomocne(24) Niepomocne(18)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  12. Odpowiedz
    Nikoś 19 sierpnia 2017 22:52
    4.3
    Wysokość opłat
    70
    Bankowość internetowa i mobilna
    90
    Dodatkowe korzyści
    100

    Nie mam problemów ani z korzystaniem z konta, ani z robieniem przelewów, ani z dodzwonieniem się na infolinię. Może ktoś miał po prostu zły numer? 😉 Konto oceniam pozytywnie i uważam za jedno z lepszych.

    Pomocne(17) Niepomocne(13)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  13. Odpowiedz
    Julia 11 sierpnia 2017 14:23
    0.5
    Wysokość opłat
    10
    Bankowość internetowa i mobilna
    10
    Dodatkowe korzyści
    10

    Dwa razy próbowałam założyć konto przez internet przelewem. Żenada. I tak trzeba iść do banku. Po co piszą, że jest taka opcja nie wiem. U mnie skreśleni całkowicie

    + ZALETY: Przy oczekiwaniu konakretnie założenia konta przez internet zalet żadnych
    - WADY: Brak możliwości założenia konta przez internet obiecanym przelewem
    Pomocne(13) Niepomocne(27)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  14. Odpowiedz
    Konborow 21 lipca 2017 21:32
    1.15
    Wysokość opłat
    0
    Bankowość internetowa i mobilna
    50
    Dodatkowe korzyści
    20

    Polecane dla osób nie chodzących do banku i nie dzwoniacych na infolinię reszta ok

    + ZALETY: Cena
    - WADY: Denna obsługa klienta. Totalny brak kompetencji pracowników.
    Pomocne(25) Niepomocne(4)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  15. Odpowiedz
    Tomasz G.z Konina 10 lipca 2017 17:22
    5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Dodatkowe korzyści
    100

    Mam Konto Idealne w Idea Banku od ponad 2 lat,jestem bardzo zadowolony,zero opłat za prowadzenie konta,przelewy robię sam przez internet do innych banków i też są za zero złotych,nawet swoim dzieciom i znajomym polecam to konto jak również Lokaty jakie oferują.
    Polecam ten Bank każdemu kto umie liczyć swoje oszczędności i samodzielnie nimi dysponuje.Wystarczy się osobiście przekonać,a w razie nie zadowolenia konto można zamknąć i podziękować bankowi za współpracę,to nic nie kosztuje. Wystarczy nie być leniuchem.
    Pozdrawiam Tomasz G. z Konina.

    + ZALETY: Brak opłat za prowadzenie konta i używanie karty debetowej oraz wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce też za darmo. Lokaty najkorzystniejsze na rynku w porównaniu do innych banków. Lokaty bezproblemowo wracają na konto wskazane po zakończeniu terminów wraz z odsetkami.
    - WADY: Wg mnie ,może dla innych to tylko czepianie się,że trzeba płacić za wypłaty z bankomatów za granicą,ale to i tak jest niecały 1 % osób które wyjeżdżają za granice
    Pomocne(31) Niepomocne(7)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  16. Odpowiedz
    e-Pomoc Idea Bank 29 czerwca 2017 22:04
    5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Dodatkowe korzyści
    100

    Szanowny Panie Stefanie,

    jak już odpowiedzieliśmy w innym miejscu – przykro nam z powodu trudności jakie Pana spotkały oraz opisanej sytuacji. Procedury bezpieczeństwa mają na celu ochronę interesów naszych klientów. Abyśmy mogli odnieść się do odpisanej sprawy, prosimy o wiadomość na adres epomoc@ideabank.pl. Wiadomość ta powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótki opis problemu, a także dopisek „e-Pomoc” w temacie.

    Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i rozwiać wszelkie wątpliwości związane z opisaną sytuacją.

    Pozdrawiamy,
    e-Pomoc Idea Bank

    Pomocne(8) Niepomocne(26)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  17. Odpowiedz
    Stefan 27 czerwca 2017 13:45
    1.65
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    0
    Dodatkowe korzyści
    0

    Bardzo się rozczarowałem po tym, jak bank odmówił realizacji dyspozycji.
    Chodziło o niecałe 16 EURO, które to miałem zamiar przesłać poprzez bankowość internetową, ręcznie wypisując dane przelewu dla firmy prowadzącej sklep. Jak to bank nazwał – chodziło o względy bezpieczeństwa. I zażądał ode mnie przesłania dokumentów, z których wynika za co chcę zapłacić – na przykład faktura.
    Nikt jeszcze mnie tak cholernie nie poniżył.
    Żebym musiał się tłumaczyć z tego że kupiłem sobie na przykład zielone majtki plażowe. I może jeszcze mam pytać czy mogę ?
    Oczywiście przelew zrobiłem w innym banku i oczywiście nie było żadnych żądań.

    Pomocne(32) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  18. Odpowiedz
    Łukasz 18 maja 2017 20:07
    4.5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    90
    Dodatkowe korzyści
    80

    Mam już konto w Idea Banku od roku. Największą zaletą są przede wszystkim niskie opłaty, a często właściwie ich brak. Na minus trzeba przede wszystkim zaliczyć niewielką liczbę bankomatów, choć akurat bank ten pozwala na darmowe wypłaty we wszystkich bankomatach.

    + ZALETY: Niskie opłaty, łatwość obsługi konta internetowego
    - WADY: Niewielka liczba bankomatów i punktów
    Pomocne(10) Niepomocne(22)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  19. Odpowiedz
    mmm 3 maja 2017 13:48
    4.5
    Wysokość opłat
    90
    Bankowość internetowa i mobilna
    90
    Dodatkowe korzyści
    90

    Polecam mam u nich konto i jestem bardzo zadowolony tylko umowę podpisz przez kuriera bo autoryzacja przez przelew kuleje w tym banku.

    + ZALETY: bardzo tanie
    - WADY: ciężko założyć przez przelew
    Pomocne(12) Niepomocne(3)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  20. Odpowiedz
    Chris 18 marca 2017 16:02
    2.65
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    30
    Dodatkowe korzyści
    30

    Do momentu aż coś nie przestanie działać, może być nawet do przeżycia, bo niskie koszty itd
    Z dnia na dzień, trzy tygodnie temu przestały mi działać autoryzacje sms i tak już zostało, mimo wielu prób kontaktu nie można liczyć na cokolwiek, zostaje tylko zmiana banku. Jedyny kontakt jaki udało się uzyskać, to przez FB, ale tam tylko “ładny uśmiech do złej gry”, czyli jest odpowiedz ale zero konkretnej pomocy.

    Reasumując przez blisko miesiąc będę bez działającego konta osobistego, firmowego…i tylko jak najszybciej uciekać do konkurencji.

    Pomocne(20) Niepomocne(2)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  21. Odpowiedz
    PaQ 18 lutego 2017 12:21
    2
    Wysokość opłat
    80
    Bankowość internetowa i mobilna
    20
    Dodatkowe korzyści
    20

    Szmelc nie bank.
    Nikt nie potrafi nic załatwić. System internetowy ciągle się wiesza. Śmiech na sali…

    Pomocne(13) Niepomocne(10)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  22. Odpowiedz
    ukasz 16 lutego 2017 09:52
    2.65
    Wysokość opłat
    90
    Bankowość internetowa i mobilna
    20
    Dodatkowe korzyści
    50

    nowy panel strony idea bank to porazka na telefonie nie mozna otworzyc tej strony . wymaga szybkiego internetu brak płatnosci pay .3 godziny czasu połączenia i nie mogłem się skontaktowac z biurem obsługi tylko z kims kto nic nie wie.

    Pomocne(8) Niepomocne(1)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  23. Odpowiedz
    Marcin 24 stycznia 2017 15:27
    2.3
    Wysokość opłat
    60
    Bankowość internetowa i mobilna
    60
    Dodatkowe korzyści
    20

    Nie wiem jak z kontem firmowym, ale osobiste odradzam.
    Nowy system cloud to porażka, niby łatwy i pomocny, a tymczasem nic nie można znaleźć. Konto nie współpracuje z systemem PayPal, PayU ani żadnym innym temu podobnym.

    Tną na oprocentowaniu na koncie oszczędnościowym, pomimo spełnienia wszystkich warunków oprocentowanie nie jest podnoszone, 4 razy składałem na to reklamacje, obiecano odezwać się jak tylko wyjaśnią sprawę, minęło 6 tygodni i nadal ani wyjaśnienia, ani należnych mi odsetek.

    Konsultanci w banku nic nie potrafią załatwić, mają małe pojęcie o własnych usługach, przeciętny klient przychodząc do banku wie więcej o ich ofercie niż oni sami.

    Liczba bankomatów tragicznie mała.
    Zwykły przelew w 2 dni :/

    Pomocne(21) Niepomocne(4)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  24. Odpowiedz
    ag 1 stycznia 2017 23:46
    1.8
    Wysokość opłat
    30
    Bankowość internetowa i mobilna
    40
    Dodatkowe korzyści
    40

    Czy to konto jest naprawę “idealne” tzn. nie ma żadnych ukrytych opłat i prowizji?

    Pomocne(8) Niepomocne(10)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  25. Odpowiedz
    LEOPOLD 2 listopada 2016 18:08
    0.8
    Wysokość opłat
    20
    Bankowość internetowa i mobilna
    20
    Dodatkowe korzyści
    10

    Rok temu wpłaciłem do IDEA BANK dość poważną jak dla mnie sumę pieniędzy to była tzw.”Lokata z ubezpieczeniem”;. Po roku wyciągnąłem pieniądze, ale nie dostałem odsetek – minęło już 15 dni od zakończenia umowy. Dzwoniłem kilka razy do banku i zawsze odsyłali mnie z kwitkiem więc napiszę skargę przez UOKIK. Nie polecam.

    Pomocne(21) Niepomocne(4)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz

    Dodaj swoją opinie

    Twoja całkowita ocena

     

    Porównaj wybrane konta
    • Total (0)
    Porównaj Teraz
    0