Tanie-Konto.pl · Inteligo · Konto Osobiste

Konto Osobiste

Opinie (103)

pko inteligo

Jakie są szczegóły oferty Nowego Konta Inteligo?

Otwarcie i prowadzenie rachunku są darmowe. Darmowe są również krajowe przelewy internetowe. Klient ma możliwość zwolnienia z opłaty za używanie karty debetowej. Może też wypłacać gotówkę ze wszystkich bankomatów na całym świecie bez dodatkowych opłat!

Bank oferuje nowe narzędzia autoryzacji transakcji – m.in. wirtualną kartę kodów jednorazowych w aplikacji na iPhone’a. Nowością jest też połączenie funkcjonalności karty debetowej i kredytowej.

Klienci, którzy rozważają otwarcie Nowego Konta Inteligo powinni wiedzieć, że oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku 0,00 proc. w skali roku. Ważną informacją jest również to, że jeśli w danym miesiącu nie dokonamy transakcji bezgotówkowych na kwotę minimum 100 zł, zostanie naliczona opłata w wysokości 4 zł.

Załóż Konto
Zobacz Szczegóły

Porównanie opłat za Inteligo

Konto internetowe Inteligo - podstawowe parametry
Prowadzenie konta [zł/miesiąc] 0
Przelewy przez Internet [zł] 0
Dostępne kartyVisa Electron, Karta Visa Electron z Sercem
Opłata za kolejną kartę debetową [zł]5
Opłata za użytkowanie karty [zł/miesiąc]4 – jeżeli suma transakcji bezgotówkowych za poprzedni okres miesięczny nie przekracza 99,99 zł
0 – jeżeli suma transakcji bezgotówkowych za poprzedni okres miesięczny przekracza 99,99 zł
Bankomaty darmowe (bez prowizji)bankomaty PKO BP i BZ WBK
Wypłaty z innych bankomatów w Polsce4.5zł
Wypłaty z bankomatów za granicą [zł]2% min 8.50zł
Wpłaty darmowe gotówki (bez prowizji)oddziały PKOBP
Pełna tabela opłat i prowizji (plik pdf)
Zakładanie konta Inteligo



Konto Osobiste - Inteligo - Oceń to konto poniżej:

Ocena konta:
3.65 na 5
27 głosów
1 2 3 4 5

Forum - Opinie i Pytania (103 komentarzy) :

Strony: Pierwsza 1 2 3 Ostatnia >>
  1. lokata
    lokata
    31.01.2017. 23:24

    bardzo fajna oferta

    świetne konto i faktycznie wszystko za darmo, bankomaty, przelewy, karta, konto internetowe w sam raz

  2. Kalkulator
    Kalkulator
    26.01.2017. 16:17

    INTELIGO -> SZYBKO I KONKRETNIE z mojej Autopsji

    INTELIGO -> SZYBKO I KONKRETNIE z mojej Autopsji

    INFOLINIA - ŻENUA ! same roboty i non stop miły głos które na każdym kroku chce cie oszukać lub wcisnąć :) klepią ....TYLKO zapamietane FORMUŁKI ....TRAGEDIA

    DARMOWE KONTO - to jest JAWNA KPINA ci internetowi złodzieje KASUJĄ za WSZYSTKO !!! ale od każdej tranzakcji dostaje czasami nawet 6 smsów! czasem każdy z inną kwotą stanu konta !!!

    UBYWANIE PIENIĘDZY Z KONTA INTELIGO
    częsty przypadek, groszowe kwoty ale najlepsze jest ich tłumaczenie !
    Coś ala wywiad z Ryskiem Petru = nie wiem dlaczego zaistniała taka sytuacja ale wszystko jest ok, nastąpiła krótka awaria, jesteśmy na tropie, nasze pieniąde, znaczy pana są bezpieczne :) - jednym słowem pierd...enie o Chopinie

    KOMENTARZE o INTELIGO KASOWANIE
    Częsty przypadek - nieprzychylne komenty znikały durzo częściej niz grosiki z mojego konta, ale to napewno awaria serwera lub hejt :)

    PAZERNOŚĆ INTELIGO
    ( % Oprocentowanie konta oszczędnościowego VS % oprocentowanie kredytu !!!!!!!!! )

    -Przelewy - płatne
    -Karta - płatna
    -wypłaty w innych bankomatach - płatne
    -obsługa konta - płatna

    OPŁACALNOŚĆ w INTELIGO - 90% banków w Polsce oferuje DUŻOOOOOOOO kożystniejsze warunki

    Moja opinia jako wieloletniego urzytkownika Inteligo - NIE polecam INTELIGO

  3. ANNA
    ANNA
    09.12.2016. 14:30

    OCENA na plus z wykrzyknikiem

    czytam te opinie i sadzę ,że dotyczą innego banku! nie pamiętam już ile lat mam to konto ale chyba od początku. Konsultanci zgłaszają się bardzo szybko, są uprzejmi,smsy przychodzą szybko, gdy jeszcze nie schowałam karty do torebki.Ludzie o jakim banku piszecie, może nie Inteligo?Miałam konta w innych bankach bez zachwytu

  4. mokka
    mokka
    14.11.2016. 12:09

    Promocja Inteligo - zyskaj 100 zł za założenie konta

    Mam konto od bardzo dawna i zero problemów.
    Mało tego obecnie trwa promocja i za założenie konta
    z polecenia można otrzymać 100 zł. Nie trzeba iść do banku
    może przyjechać kurier.

  5. anna
    anna
    02.11.2016. 12:48

    karta debetowa

    witam jak taka karte mozna uzyskac?

  6. Grzegorz
    Grzegorz
    18.10.2016. 13:31

    Opinia

    Konto w Inteligo mam około 3 lat. Co mogę o nim powiedzieć ? Faktycznie żadnych ukrytych opłat nie miałem, bank nigdy za nic mnie nie policzył, konto godne polecenia. Jednak jest to konto na którym nie zarobimy dosłownie nic, środki na rachunku ROR nie są w ogóle oprocentowane, konto oszczędnościowe oprocentowane średnio na poziomie 0,90%, żadnych promocji, karta kredytowa z wysokiem limitem 850 zł miesięcznie...jeżeli ktoś potrzebuje bezpiecznej przechowalni pieniędzy nie zawiedzie się jednak inne banki oferują zdecydowanie więcej, oczywiście trzeba spełnić konkretne kryteria ale wystarczy przeanalizować swój domowy budżet i wziąć konto które będzie do budżetu pasowało.

  7. beny 77
    beny 77
    19.05.2016. 19:14

    niepolecam w 100 proc

    jestem w inteligo od chyba 15 lat i nigdy nawet mnie nie obchodzily zadne oplaty i generalnie bylem zadowolony az do momentu kiedy postanowilem otowzyc konto dla syna, i tu inteligo pokazalo swoje prawdziwe oblicze, po krotce mija wlasnie 1,5 mieca a konto dalej nie aktywne, za kazdym razem panie przepraszaja i mowia co innego, co chwila jakies inne dokumenty do wypelnienia , brak slow i cierpliwosci, oni maja chyba za duzo klientow i juz im nie zalezy,taktuja klienta potencjalnego jak i stalego niepowaznie. w 100 % nie polecam tego banku.

  8. Jagoda
    Jagoda
    29.03.2016. 22:37

    Dla mnie najlepsze od wielu lat!

    Ktoś kto pisze tutaj o wielkich opłatach chyba pomylił konta. Ja konto założyłam na początku liceum a obecnie mam 32 lata i nigdy nie miałam żadnych opłat za prowadzenie konta. Na chwilę obecną wystarczy tylko zrobić w miesiącu zakupy za 100zł a to każdy dzieciak może nawet ogarnąć, więc niech niektóre osoby nie wypisują bzdur. Dobry kontakt z bankiem, oddziały, eCard, karta kodów, powiadomienia sms i mailowo. Mnie nic więcej nie potrzeba a konto mam już tyle lat i nie zmienię!

  9. Radosaw
    Radosaw
    07.03.2016. 17:58

    Konto jest ok...co więcej?

    Zastanawiają mnie komentarze typu - kiedyś było za darmo teraz się za wszystko płaci...Przecież to bzdura. Prowadzenie konta jest za darmo przy założeniu, że zapłaci się kartą w miesiącu za stówkę...Nigdy nie miałem problemu z tym kontem,a mam je 7 lat... W przeciwieństwie do wychwalanego mBanku, w którym chciałem ubezpieczyć auto i przy okazji założyć konto - w praktyce 2 tygodnie frustracji i umowa nie podpisana...tyle w temacie.

  10. magmar
    magmar
    14.01.2016. 20:39

    zamkniecie konta inteligo

    hej. Mam myślenice ... W 2007 otwarłam konto indywidualne inteligo. Szczerze nie pamiętam, ale wydaje mi sie ze nawet go nieaktywowałam. Wogole nie korzystałam z tego konta przez ten czas. Wyleciałam za granice. Teraz sobie o nim przypomniałam. I tu moje pytanie ... Czy bede musiala uregulowac naleznosc za posiadanie czegos czego wogole nie uzywalam i nieaktywowalam ? nDzwoniłam na infolinie , powiedziano mi ze nie, ale cos mi sie wydaje, ze to nieprawda.... Ostatnio dostałam wyciag od inteligo i bylo 0,00 saldo i 0,00 suma obciażeń , ale nie jestem dobrej myśli ... Czy ktoś miał podobna sytuacje

  11. miniu
    miniu
    10.07.2015. 20:43

    Weryfikacja samo dno

    Inteligo po dwóch błędnych weryfikacjach aby zmienić hasło telefoniczne blokuje telefoniczny dostęp do konta. Można je jedynie odzyskać poprzez wysłanie formularza zmiany danych osobowych.

    Nigdzie w regulaminie ani podpisanej umowie tego nie ma. Pani konsultantka zapytana o tą kwestię zasłania się wewnętrznymi procedurami.

    Nikt nie informuje na infolinij iż taki fakt może mieć miejsce. Dwie błędne weryfikacje telefoniczne = blokada konta poprzez telefon.

    Serdecznie nie polecam. Uciekam do Banku Pocztowego

  12. Mirek
    Mirek
    09.06.2015. 12:11

    Staczanie się Inteligo

    mam Inteligo od wielu lat i z miesiąca na miesiąc jest coraz większe na ciągarstwo ukryte opłaty itp o co chwile zmiany regulaminów - ostatnio wziąłem udział w programie maminteligo i polecenie osoby - okazało się że to jedna wielka ściema mimo że spełniłem wszystkie punkty regulaminu gwarantowanej nagrody nie otrzymałem ani osoba polecona .
    Szczerze powiem że już nie polecam mimo że od x lat jestem w tym banku - właśnie jestem na etapie zamykania konta Inteligo.

  13. piq
    piq
    17.04.2015. 13:34

    Świetne

    Konto po tylu latach jak dla mnie nadal jest bezkonkurencyjne.Może są ofery za zero ale T-Mobile już wprowadziło opłaty za kartę tak samo Meritum czy inne bankopodobne cuśki.W Inteligo można nawet zakupy zrobić w Biedronce na stówkę i konto darmowe.Super!

  14. Olga
    Olga
    16.04.2015. 00:00

    Najlepsze

    Konto Inteligo mam chyba od samego początku i jestem bardzo zadowolona.Konto mam darmowe,bo wystarczy raz zrobić tygodniowe zakupy na stówkę i po problemie.Ostatnio skusiłam się na kilka nowych banków,jednak po przetestowaniu zostanę nadal przy Inteligo.Żadne wirtualne wymysły typu T-Mobile czy inne takie nie mogą konkurować ze starym i sprawdzonym Inteligo.

  15. Magdalena
    Magdalena
    09.04.2015. 15:27

    Oplaty ukryte w inteligo

    Wszystkich wahajacych sie chcialam ostrzec przed ukrytymi kosztami prowadzenia konta inteligo. Sama mam to konto od pierwszego roku dzialalnosci tego banku i na poczatku bylam bardzo zadowolona. Jednak po ostatnich zmianach zauwazylam, ze z mojego konta pobierana jest oplata za uzytkowanie karty debetowej, ktora nawet nie zostala aktywowana... Mieszkam za granica i uzywam tylko i wylacznie interfejsu internetowego. Zdumiala mnie odpowiedz pani z infolinii, ktora mi powiedziala, ze fakt, ze karta nie jest aktywna nie zwalnia mnie z obowiazku placenia za jej uzytkowanie. Skoro karta jest nieaktywna, to jej nie moge uzytkowac. Co wiecej, na wzmianke, ze bank nawet nie wie, czy ja te karte otrzymalam, pani odpowiedziala ze to juz moj interes sprawdzac, czy karta zostala wyslana i czy do mnie dotarla. Zlozylam reklamacje, czekam.
    Drugie oszustwo, o ktorym jest drobnym druczkiem, to oplata za walutowe przelwy przychodzace, i to dosc wysokie. Obecnie korzystam z mbanku i tam nie musze placic za przelew przychodzacy ani grosza.
    Oprocz tego istnieje tzw. oplata za obsluge limitu debetu, oporocz odsetek od tegoz limitu.
    Na polaczenie z konsultantem z infolinii czekalam 30 minut, bezskutecznie. Dopiero mailowe zgloszenie sprawy poskutkowalo i ktos z banku zadzwonil.
    Ogolnie mysle o zlikwidowaniu tego coraz gorszego konta i pozostanie wylacznie z mbankiem.

  16. Iga
    Iga
    09.04.2015. 00:31

    Solidny bank = solidne konto

    O koncie Inteligo myślałam już od jakiegoś czasu i nie ukrywam, że w dużej mierze przekonały mnie opinie innych użytkowników.

    Doceniam zwłaszcza zdalny dostęp do kolejnych funkcji, bo nie wyobrażam sobie oczekiwania w długiej kolejce i korzystania z infolinii.

    Plusem jest też dla mnie możliwość zwolnienia z konieczności regulowania opłaty za korzystanie z karty.

  17. kubacz
    kubacz
    19.03.2015. 15:24

    inteligo spoko loko

    u mnie inteligo sie sprawdza. korzystam i nie mam co narzekać. karta spoko, serwis spoko, a na infolinie to niepamietak kiedy ostatnio dzwoniłem. Na razie nie musiałem

  18. Klient
    Klient
    05.03.2015. 10:38

    Zadzwońcie na infolinię.

    Jesteś zadowolony z Inteligo - zadzwoń na infolinię. Cas oczekiwania od 40 minut do nieskończoności.
    Lubisz słuchać muzyki na czekanie - to konto jest dla Ciebie

  19. kolin
    kolin
    18.02.2015. 13:20

    inteligo mi sie udało

    mam konto w Inteligo, wiec założyłem i lokatę :) Ale jak po czasie porównywałem jeszcze kilka innych opcji to nawet dobrze na tym wychodze :D

  20. Malwina
    Malwina
    18.12.2014. 15:46

    Czy zmienić Inteligo ? Jak tak to na co ?

    Trzymam na Inteligo około 60 000 podzielone w różnych lokatach od 2000 do 10000 na różne okresy (3mc, 6mc) i zastanawiam się czy czasem nie zmienić banku dla tych lokat. Jedyne co mnie trzyma to to, że nie jestem ufna różnym tworom bankowym itp. Jestem w Inteligo od dawna, do tąd nie było problemów.

  21. Tomasz
    Tomasz
    05.12.2014. 15:02

    Również nie polecam konta Inteligo.

    1. Otrzymanie jakiegoś kredytu w przyzwoitej kwocie jest praktycznie nie możliwe mam konto 10 lat 10000-15000 zł obrotu i nawet debetu do 2000 zł nie chcieli mi zwiększyć ponieważ nie korzystam aktywnie z konta o zgrozo !

    2. Kiedyś to był innowacyjny bank teraz to taka toporna przybudówka PKO BP opłata za kartę 4 zł a jej nie było.

    3. problemy z funkcjonowanie serwisu WWW, nie mogłem dokończyć wniosku kredytowego przez kilka dni, który i tak odrzucili jak wyżej. co ciekawe w MBanku kredy udzielony.

  22. f2k
    f2k
    01.12.2014. 07:38

    Polecam Inteligo

    od banku i jego systemu oczekuję stabilności , prostoty i intuicyjnego systemu do zarządzania pieniędzmi, za minimalne koszty. takim był mbank, zmieniło się to po wymianie systemu na nowy, co najmniej dziwny.

    Inteligo : konto bezpłatne (trzeba dokonać zakupu kartą na min.100zł) , jasny funkcjonalny interfejs, bezpłatne przelewy i karty kodów, możliwość otwarcia kilku rachunków (podział pieniędzy na opłaty, wydatki, zaskórniaki,….) , wystarczająca sieć bankomatów pkobp i bzwbk, niezawodny wpłatomat pkobp , szybka i uprzejma obsługa przez infolinię. opłacalność lokat - przeciętna. konto zawiera wiele innych funkcji gospodarowania finansami, ubezpieczeń, itd…, z których nie korzystam, nie oceniam. nie ma wydzwaniania przez konsultantów i prób kierowania klienta na różne tzw. produkty. obsługa tylko internetowa. konto spełnia moje, przeciętnego użytkownika oczekiwania. sugestia do kierownictwa – proszę bez rewolucji i nadmiernego kombinowania z opłatami i systemem. polecam konto Inteligo .

  23. Gregory
    Gregory
    30.04.2014. 13:41

    Jakie konto wybrać

    Oto ranking
    http://www.tanie-konto.pl/porownanie-kont-osobistych/

    mam założone wszystkie konta z 9 pierwszych miejsc , oprócz ING BŚ który dwukrotnie mnie oszukał więc zrezygnowałem i szczerze odradzam innym.
    W każdym banku jest fajnie dopóki nie dojdzie do jakieś reklamacji, ale ING śląski przekracza wszelkie granice (np. raz mi wydali w kasie fałszywą 100 złotówkę !)

  24. mariusz
    mariusz
    08.04.2014. 17:36

    Opinia

    To jaki bank wybrac

  25. Kasia
    Kasia
    17.02.2014. 15:19

    coraz gorzej

    Nie polecam. Mam już je od kilku lat i właśnie zmieniam na jakieś lepsze. Pogorszył się znacznie serwis sms- bałagan. pobierane są opłaty, których wcześniej nie było. Czas zmienić, bo staje się drogie i niedobre.,

  26. tez
    tez
    20.01.2014. 18:13

    Tylko inteligo

    "Kris" naucz się rozróżniać PKO BP od Inteligo.
    W inteligo nie ma opłat za prowadzenie, jak zrobisz zakupy kartą w miesiącu na 100 to nie płacisz za kartę. Od kilku lat mam konto w inteligo i za nic nie płacę.

  27. Grawis2
    Grawis2
    20.01.2014. 11:18

    Nie ma nic gorszego

    Do tej pory przez kilka lat nie zwracałem uwagi na opłaty itp sprawy, teraz po zmianach otrzymuję 90% sms-ów dotyczących pobierane opłaty za wszystko, pobieranie opłat od nie aktywnych kont, wysyłania sms- ów na telefon który nie istnieje bo nie został podany w umowie ( ale opłata jest).
    Kilkudniowe opóźnienia z wysyłanie stanu konta to teraz normalka. Brak odpowiedzi na pisma , uwagi zgłaszane bezpośrednio do serwisu. Generalnie nie polecam powinni jak najszybciej upaść. Ja zabieram od nich pieniądze i przechodzę do konkurencji.

  28. Karta
    Karta
    18.01.2014. 09:51

    Karta bez gwiazdek

    Mam nadzieję że kiedyś Inteligo zmieni opłatę za kartę na 0 bez przymusu zakupowego.
    A wtedy pozamiatane będą miały inne oferty.

  29. matros
    matros
    17.01.2014. 08:51

    REZYGNUJĘ

    Witam.
    PO kilkunastu latach używania tego konta z którego byłem bardzo zadowolony, dzisiaj podjąłem decyzję o rezygnacji z niego. Po pierwsze niesamowity bałagan w sms-ach. Po drugie konto było do tej pory na pół darmowe a teraz płaci się za wszystko. I to bez jakiejkolwiek informacji. Po trzecie uzyskać linię kredytową w wysokości 10000 PLN graniczy z cudem, pomimo , że nieźle zarabiam. Na dniach przechodzę do konkurencji , która ma o wiele lepszą ofertę.
    STANOWCZO ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKŁADANIE TEGO KONTA

  30. mc
    mc
    07.01.2014. 09:40

    inte.....

    po zmianie interfejsu totalny syf , nie polecam , a sms-owy bajzel to już całkowita przesada , szukam innego banku.

  31. aa
    aa
    27.12.2013. 20:24

    przemek

    katastrofa.jestem ich klientem 8 lat,nawet byłem zadowolony ale odkąd zmienili program i interfejs uzytkownika zrobił sie bajzel.sms-y ze stanem konta przychodzą z duzym opóżnieniem .inny jest stan konta w sms-ie a inny po zalogowaniu sie na stronie!!konto tworzy debety które nie powinny sie pojawiać.po wysłaniu do nich pisma listem poleconym oddzwonili i powiedzieli że list był pusty-zwyczajnie ktoś zgubił zawartośc,faksem nawet szkoda gadać.szukam innego banku

  32. Konrad
    Konrad
    13.12.2013. 19:02

    Inteligo NR1

    Moim zdaniem to jedyny godny polecenia bank.
    Nie pamiętam kiedy założyłem konto inteligo ale nie żałuję i nie żałowałem tej decyzji nigdy.
    Faktem jest że zagotowała mnie awaria w długi znany wszystkim weekend. Ale jak dobrze pamiętam to była ich pierwsza awaria. Nie przesadzajcie problem który mieli to niewielki incydencik w porównaniu do tego co wyczyniają systematycznie z klientami inni.

  33. Zbigniew
    Zbigniew
    01.12.2013. 15:50

    zepsucie

    jestem od samego początku posiadaczem dwóch kont w tym kiedyś naprawdę świetnym banku. Nawet sprzedawałem te konta. Dziś jestem zniesmaczony tym co się dzieje !!! SMS o dokonanej transakcji dwa dni po fakcie!!! konto na którym nie posiadam żadnych środków bo zaprzestałem działalności było nieaktywne kilka lat. Teraz muszę za nie płacić!!!. Co innego mówią konsultanci a co innego się wyrabia. Wszystkim polecam zmianę na inny bank!!!

  34. Rene
    Rene
    27.11.2013. 16:02

    BŁĘDY i BEZHOŁOWIE w Inteligo

    Na tę chwilę, 2 m-ce po zmianie systemu, nie działa spłata kart kredytowych z poziomu odpowiedniego menu w systemie transakcyjnym. Po "ręcznej" spłacie karty i tak trzeba czekać do końca dnia, aż się system zaktualizuje i pokaże właściwe limity na karcie. Kiedyś taka operacja powodowała natychmiastową aktualizację dostępnych środków, można było wtedy dalej korzystać z karty po spłacie online zadłużenia.
    Dalej. Pokazywanie historii transakcji z danym kontrahentem za określony czas też jest dalekie od doskonałości.
    Infolinia przyjmuje wszystkie zgłoszenia, jak najbardziej ;) Ale nie potrafi podać konkretnych terminów usunięcia np. w/w niedomagań.
    Nie tak działało Inteligo gdy właścicielem był Bankgesellschaft Berlin ;(

  35. Kris
    Kris
    19.11.2013. 21:09



    Właśnie rozważam opcje aby zlikwidować konto w PKO BP.
    Jestem klientem już jakieś 8 lat,jak nie więcej.
    opłata za prowadzenie konta 9zł
    za przelewy 0,70gr
    Itp.......

  36. Gabi
    Gabi
    19.11.2013. 20:09

    Zadowolenie

    Ja jestem zadowolona z Inteligo, dużo ludzi myli iPKO BP z Inteligo. Pierwsze pobiera opłaty za wszystko, a Inteligo jest praktycznie za darmo. Jak w każdym banku są zmiany, ale zawsze o nich wiem. Mam nadzieję, że długo będę zadowolonym klientem.

  37. Klientka
    Klientka
    20.10.2013. 16:37

    "Współwłaściciel do konta

    Dodano mi współwłaściciela do konta-zupełnie obca osobę. Na moja ustna reklamacje odpowiedziano, ze usunąć nie mogą, ale mogą zmienić na inna osobę, którą wskażę. Byłam w szoku, bo nigdy współwłaściciela nie miałam. Po moich usilnych naleganiach i pisemnej skardze udało się usunąć "współwłaściciela, ale z banku natychmiast zrezygnowalam.

  38. JJ
    JJ
    17.10.2013. 12:03

    Pionowy monitor?

    Nowe Inteligo zaprojektowano ewidentnie pod pionowy układ monitora. Jak się przekręci ekran to dopiero właściwie to działa. Jest więcej wykorzystanego miejsca, nie trzeba tyle przewijać. Normalnie klikając np. historię cały ekran zajmuje menu i ikony. Mieści się tylko jedna transakcja. Treść strony czyli dane zajmuje 10% miejsca, a 90% to nawigacja i jakieś pierdoły. W pionie jest zupełnie inaczej. Połowa ekranu na nawigację i połowa na użyteczne dane. Pytanie dlaczego zrobiono taki projekt skoro tylko 1% użytkowników ma monitory pionowe. Czy projektanci zrobią kiedyś interfejs dla normalnych użytkowników?

  39. Anonim
    Anonim
    13.10.2013. 23:12

    konkursik inteligo do wygrania iPad

    A wiecie że teraz jest takowy konkurs w Inteligo:
    trzeba zamówić raport BIG, raport Plus, który zaznaczam kosztuje 27 zł - przesyłka pocztą dodatkowo 10 zł, zaproponować hasło reklamowe promujące zalety
    sprawdzania swojej historii kredytowej . W 3
    edycjach tego konkursu (każdy trwa tydzień) można wygrać iPada!!! Co tydzień wygrywają 3 osoby

  40. stas
    stas
    14.09.2013. 19:11

    zmiana systemu Inteligo

    w dniu dzisiejszym podjąłem decyzję, że po wielu latach rezygnuję z Inteligo.
    Znikające z konta pieniądze przelały czarę goryczy:( Reakcja banku na moją reklamację KATASTROFICZNA!!! Zostałem poniformowany, że bank ma 30 dni na reakcję na reklamację, ale postarają się, żeby w ciągu 5 dni roboczych sprawę wyjaśnić. Znikło mi z konta prawie 4 000zł i bank twierdzi, że postara się w ciągu 5 dni to wyjaśnić. BARDZO SŁABE!!! Rezygnuję z takich usłuch!

Strony: Pierwsza 1 2 3 Ostatnia >>

Dodaj komentarz

* = wymagane pole

:

:

:

: