Konto Optymalne

Sprawdź
+ 320 zł premii
9 dni do końca promocji
Dodaj do porównywarki
Aktualizacja - start nowej promocji - 2019.02.06

Czy warto założyć Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas? Czy jest to naprawdę konto za 0 zł bez haczyków? Jakie są prawdziwe opłaty?  Jak zdobyć dodatkowe 320 zł w premii w najnowszej promocji? Opinie i nasza analiza.

BGŻ BNP – Bank zmieniającego się świata

Pod takim hasłem BGŻ BNP Paribas reklamuje swoje usługi starając się poprzez różnorodność i elastyczność oferty dostosować do potrzeb swoich klientów, zarówno indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. Paribas specjalizuje się między innymi w finansowaniu rolnictwa, gospodarki żywnościowej oraz infrastruktury regionalnej, przedsiębiorcom i korporacjom dostarcza rozwiązań finansowych niezbędnych na rynku krajowym i międzynarodowym, klientom indywidualnym służy szeroką gamą kredytów i produktami oszczędnościowo-inwestycyjnymi. Bezpieczeństwa depozytów strzeże zaś Bankowy Fundusz Gwarancyjny do wysokości przewidzianej ustawą.

Tabela opłat

Dawniej Konto Praktyczne, obecnie Konto Optymalne, to jedna z lepszych propozycji na rynku usług bankowych, pod względem kosztów/korzyści. To klasyczne darmowe konto, z atrakcyjną promocją dla nowych klientów, propozycja dedykowana przede wszystkim osobom aktywnie korzystającym z karty płatniczej i płatności mobilnych.

Jak wyglądają najważniejsze opłaty jeśli chodzi o konto optymalne, prezentuje poniższa tabela.

Tabela opłat i prowizji

Nazwa banku
BGŻ BNP Paribas
Nazwa konta
Konto Optymalne
Przeznaczenie konta
Konto osobiste dla osób od 18 roku życia
Prowadzenie konta
0 zł
Przelew przez internet
0 zł
Przelew w oddziale
6 zł
Wydanie karty
0 zł
Użytkowanie karty
0 zł
Zwolnienie z opłaty za kartę
Darmowe bankomaty
BGŻ BNP Paribas, Planet Cash
Wypłaty z pozostałych bankomatów w Polsce
5 zł
Wypłaty z bankomatów za granicą
0 zł - BGŻ BNP Paribas, Global Alliance
Wpłata gotówki w oddziale / wpłatomacie
Wpłatomat: 0 zł
Oddział: 10 zł
Konto oszczędnościowe
Konto Dobrze Oszczędnościowe z oprocentowaniem 0,5%
Konto walutowe
EUR, USD

Klient, który otworzy konto optymalne w BGŻ BNP Paribas nie zapłaci nic za:

  • uruchomienie i obsługę konta,
  • wydanie i użytkowanie karty debetowej,
  • przelewy internetowe,
  • wypłaty gotówki z bankomatów BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash w kraju
  • wypłaty gotówki z bankomatów BNP Paribas oraz sieci Global Alliance za granicą.

Za wypłaty z pozostałych bankomatów zapłacimy w kraju 5 zł, za granicą 10 zł.

W pakiecie otrzymujemy również bezwarunkowo darmową kartę debetową MasterCard Debit gwarantującą szybkie i wygodne płatności w placówkach handlowo-usługowych i wypłaty gotówki w wielu z nich, płatności elektroniczne i wypłaty gotówki z bankomatów oraz liczne konkursy dla aktywnych.

Właściciel konta ma również do dyspozycji nowoczesną bankowość internetową Pl@net oraz wygodny dostęp do rachunku poprzez aplikację mobilną GOmobile. Oprócz tego osoby, które założą Konto Optymalne, mogą skorzystać z dodatkowych usług w postaci darmowego Konta Dobrze Oszczędnościowego, z możliwością wypłaty środków w dowolnym momencie i miesięczną kapitalizacją odsetek z oprocentowaniem 0,5% w skali roku, jak również dedykowanego podróżującym i pracującym bądź uczącym się za granicą konta walutowego.

powrót do menu ↑

Aplikacja GOmobile

GOmobile to aplikacja mobilna banku BGŻ BNP Paribas. Z jej pomocą można wygodnie zarządzać swoimi finansami z dowolnego miejsca.

Aplikacja GOmobile
Usługi
Google Pay
Apple Pay
Blik
Dodatkowe informacje
Metody logowania
  1. PIN
  2. Odcisk palca
Cechy wyróżniające
  • czasowa blokada kart,
  • przelewy do zaufanych odbiorców bez logowania

Aplikacja pozwala na wykonanie najważniejszych operacji. Można w niej sprawdzić saldo bez logowania, zrobić przelew, przejrzeć historię transakcji, doładować telefon, założyć lokatę. Nowością jest przelew z rachunku karty kredytowej.

Z ciekawszych rozwiązań warto wspomnieć o przelewach do zaufanych odbiorców bez logowania. W dodatku ich zdjęcia można umieścić na ekranie głównym.

Użytkownicy aplikacji mogą w niej także czasowo zablokować kartę płatniczą. Jednak brakuje jej niektórych przydatnych opcji, np. powiadomień push, autoryzacji mobilnej.

Klienci mogą za to płacić zbliżeniowo telefonem. BGŻ BNP Paribas udostępnił bowiem płatności w systemach Google Pay i Apple Pay:

Jest też możliwość wygodnych płatności online oraz wypłat bez użycia karty – na to pozwala Blik. Niezbędne do tego kody da się wygenerować również bez konieczności logowania.

powrót do menu ↑

Promocja 320 zł

Promocja „Konto na Miarę”, obowiązuje do momentu osiągnięcia liczby 1500 rejestracji w Promocji, lecz nie dłużej niż do dnia 28.02.2019 r.promocja 320 zł konto na miarę

Otwierając Konto Optymalne jako nowy klient i aktywnie z niego korzystając możemy zyskać łącznie 320 zł premii pieniężnej ( 50 zł +  9×30 zł).

Jak zdobyć 320 zł krok po kroku?

  • do 28.02.2019 r. złóż wniosek o otwarcie konta wraz z kartą za pośrednictwem specjalnej strony promocyjnej, zaakceptuj regulamin i zaznacz wymagane zgody marketingowe,
  • do 21.03.2019 r. zawrzyj umowę o uruchomienie konta wraz z kartą,
  • do 31.03.2019 r.  aktywuj aplikację mobilną banku GOmobile,
  • w każdym z  miesięcy: kwiecień – grudzień 2019 r. wykonaj min. 3 przelewy z Aplikacji mobilnej GOmobile,
  • w miesiącach: kwiecień – grudzień 2019 r. aktywnie korzystaj z karty – bank będzie naliczał premię w wysokości 3% kwoty transakcji bezgotówkowych wykonanych odpowiednio w miesiącu, za który przyznawana jest nagroda (maks. 30 zł w danym miesiącu).

Pierwszą nagrodę w wysokości 50 zł otrzymasz za aktywację aplikacji mobilnej GOmobile do 31 marca 2019 r.
Pozostałe 270 zł (w postaci 9 nagród po maks. 30 zł) możesz otrzymać jako premię w wysokości 3% kwoty transakcji bezgotówkowych wykonanych kartą w miesiącach kwiecień – grudzień 2019 r.

Pełna analiza warunków promocji została przedstawiona tutaj.

Uwaga! Promocja jest ograniczona do pierwszych 1500 rejestracji. By wziąć,  w niej udział konto musi być założone wyłącznie poprzez stronę promocyjną.
powrót do menu ↑

Zalety i wady


ZALETY:

  • 0 zł za podstawowe usługi (konto, karta, przelewy) bez żadnych warunków ! ;
  • 200 zł premii pieniężnej dla nowych klientów;
  • dobra aplikacja mobilna (ocena 4/5 na Google Play), obsługująca płatności mobilne w trzech najważniejszych systemach: Google Pay, Apple Pay i BLIK;

WADY:

  • niskie oprocentowanie lokat i konta oszczędnościowego;


Konto Optymalne BGŻ BNP Paribas to aktualnie jedno z lepszych kont bankowych na rynku. Rachunek jest bezwarunkowo darmowy i można nim wygodnie zarządzać przez aplikację mobilną obsługującą wszystkie najnowsze systemy płatności (Google Pay, Apple Pay, BLIK). Do tego jego otwarcie pozwala na otrzymanie całkiem niezłych bonusów w często organizowanych promocjach.

Co do wad to niestety, ale bank nie zachwyca oprocentowaniem produktów oszczędnościowych. Oprocentowanie konta oszczędnościowego to marne 0,5% w skali roku. Nieco lepiej jest z lokatami – tutaj prym wiedzie Lokata Promocyjna z oprocentowaniem do 1,8% w skali roku, ale uwaga aż na 24 miesiące. Lokaty na niższe okresy mają już oprocentowanie sporo niższe 1% na 3 miesiące, 1,4% na 6 miesięcy.

Konto Optymalne

PROMOCJA: Konto na Miarę

+ 320 zł premii
9 dni do końca promocji
6 Ocena Łączna
7 opinie
Konto Optymalne

8.5Ocena Redakcji
Wysokość opłat
9
Bankowość internetowa i mobilna
7.5
Dodatkowe korzyści
9
4.4Ocena Użytkowników
Wysokość opłat
5.5
Bankowość internetowa i mobilna
4.7
Dodatkowe korzyści
3
Dodaj swoją opinie  |  Zobacz opinie i komentarze
10 opinii
Zobacz wszystkie Najbardziej pomocne Najwyższe oceny Najniższe oceny Dodaj swoją opinie
  1. Odpowiedz
    Przemek 2 Listopad 2018 22:13

    Mam pytanie czy za wysyłane kody autoryzacyjne SMS trzeba zapłacić ?

    • Odpowiedz
      Redakcja 11 Styczeń 2019 00:46

      SMS kody przesyłane przez bank do autoryzowania transakcji są bezpłatne.

  2. Odpowiedz
    Sylwia 17 Październik 2018 11:18
    0.5
    Wysokość opłat
    10
    Bankowość internetowa i mobilna
    10
    Dodatkowe korzyści
    10

    1. Sprawdzanie stanu konta w bankomacie – opłata.
    2. Ściąganie opłat na rzecz banku już w niedzielę z poniedziałkową datą księgowania. Ciekawe “przeskakiwanie” kalendarza… !?
    Ale… !!! Gdy chodzi o przelewy na rzecz moją, czyli klienta to księgowanie niezależnie od godziny wpłaty jest znacznie po tzw czasie.
    3. Zauważyłam, że są w środku tygodnia dni robocze gdzie bank nie księguje. Bez żadnej informacji, że są jakieś problemy techniczne czy coś innego, po prostu nie ma tych operacji. Transakcje wypłat z bankomatów lub w banku, zakupy “wiszą” na blokadach po dwa, trzy dni zanim saldo ulegnie rozliczeniu, a potem się okazuje, że mam na rzecz jakiegoś sklepu dopłacić za zakupy np 6 czy 11 zł, bo jak się nie ma na bieżąco salda zmniejszonego o dane kwoty to czasem można źle wydać, samemu przeliczyć. Reasumując: szwankuje księgowanie.
    4. Przelewy zagraniczne SEPA – nie można zrobić, bo mimo że kraj banku docelowego wyświetla się prawidłowo to miejsce zamieszkania odbiorcy wyświetla się tylko do litery “A”w alfabecie. Gdy poszłam do oddziału by zrobić przelew -‘pomagałam komuś w sytuacji alarmowej w Niemczech, skietowano mnie do Santandera lub do PKO S.A. gdzie mieli Western Union. Tam się ubawiono całą sytuacją z zakresu wiedzy pracowników mojego banku i ostatecznie wysłałam Westernem w PKO S.A. z prowizją dodatkową w kwocie 50 zł plus doliczyć trzeba wypłatę z mojego konta pieniędzy na ten cel. A przecież to miał być przelew z mojego konta. A tak strata czasu, dodatkowych pieniędzy na prowizje. Tym bardziej, że osoba odbierajaca podała mi numer swojego niemieckiego konta. Jak to nazwać ?
    5. Komornik zablokował mi 1500 zl. Poszłam, wplacilam mu to, co potrzeba było, ale… Bank zablokowana dla niego kwotę jak szybko zablokował tak odesłał mi ją ciut później. Tylko po co jak to było dla kancelarii ? Bo nie napisalam podania, że uprzejmie proszę o przesłanie tej kwoty do komornika ? To po co blokują na jego rzecz, gdy tych pieniędzy nie przesyłają ? Efekt taki, że sama mu zapłaciłam, zaś na wniosek komornika bank odblokował mi konto zwracajac to, co wcześniej w tym celu zapłaciłam. Ktoś tu z kogoś robi głupka. Błędne koło.
    6. W pazdzierniku dostałam rozliczenie ściągnięcia mi z konta 25 zl – po 5 zl każde z osobna, za wypłaty z obcych bankomatów. Potem, ponownie wprowadzono mi to na konto na plus, by dwa dni później ponownie to ściągnąć. Opłaty z czerwca. Lepiej późno niż wcale i zdecydować by się mogli konkretniej niż tak czy tak.
    7. I ostatnia rzecz: propozycje pożyczek, kredytów. Za jakiś mandat sprzed iluś lat jestem w bik. Panie z banku dzwoniły, pisały, namawiały, że mam czyste konto, że stała klientka, że duże wpływy na konto, etc., zatem mają oferty, etc. Zapisałam się na prawo jazdy. Zatem, zamierzałam skorzystać z oferty. Dostarczyłam dokumenty, straciłam na to dwa dni i… odmowa. Bo mimo że jestem wypłacalna i spłacalna to jednak nie. Chodzi o to, że po co zawracają głowę – przez ponad dwa miesiące, jeśli zamierzają odmówić. Albo pracują tam jakieś niekumate osoby albo jak to nazwać ????
    Od kilku lat mam w tym banku konto tzw użyteczne, bo na pensję i drobiazgi. Ale mam szczerze dość takiej opieszałości i niekompetencji. Dobra reklama, a g… warte.

    + ZALETY: Płatności za granicą - bez problemów.
    - WADY: 1. Sprawdzanie stanu konta w bankomacie - opłata. 2. Ściąganie opłat na rzecz banku już w niedzielę z poniedziałkową datą księgowania. Ciekawe "przeskakiwanie" kalendarza... !? Ale... !!! Gdy chodzi o przelewy na rzecz moją, czyli klienta to księgowanie niezależnie od godziny wpłaty jest znacznie po tzw czasie. 3. Zauważyłam, że są w środku tygodnia dni robocze gdzie bank nie księguje. Bez żadnej informacji, że są jakieś problemy techniczne czy coś innego, po prostu nie ma tych operacji. Transakcje wypłat z bankomatów lub w banku, zakupy "wiszą" na blokadach po dwa, trzy dni zanim saldo ulegnie rozliczeniu, a potem się okazuje, że mam na rzecz jakiegoś sklepu dopłacić za zakupy np 6 czy 11 zł, bo jak się nie ma na bieżąco salda zmniejszonego o dane kwoty to czasem można źle wydać, samemu przeliczyć. Reasumując: szwankuje księgowanie. 4. Przelewy zagraniczne SEPA - nie można zrobić, bo mimo że kraj banku docelowego wyświetla się prawidłowo to miejsce zamieszkania odbiorcy wyświetla się tylko do litery "A"w alfabecie. Gdy poszłam do oddziału by zrobić przelew -'pomagałam komuś w sytuacji alarmowej w Niemczech, skietowano mnie do Santandera lub do PKO S.A. gdzie mieli Western Union. Tam się ubawiono całą sytuacją z zakresu wiedzy pracowników mojego banku i ostatecznie wysłałam Westernem w PKO S.A. z prowizją dodatkową w kwocie 50 zł plus doliczyć trzeba wypłatę z mojego konta pieniędzy na ten cel. A przecież to miał być przelew z mojego konta. A tak strata czasu, dodatkowych pieniędzy na prowizje. Tym bardziej, że osoba odbierajaca podała mi numer swojego niemieckiego konta. Jak to nazwać ? 5. Komornik zablokował mi 1500 zl. Poszłam, wplacilam mu to, co potrzeba było, ale... Bank zablokowana dla niego kwotę jak szybko zablokował tak odesłał mi ją ciut później. Tylko po co jak to było dla kancelarii ? Bo nie napisalam podania, że uprzejmie proszę o przesłanie tej kwoty do komornika ? To po co blokują na jego rzecz, gdy tych pieniędzy nie przesyłają ? Efekt taki, że sama mu zapłaciłam, zaś na wniosek komornika bank odblokował mi konto zwracajac to, co wcześniej w tym celu zapłaciłam. Ktoś tu z kogoś robi głupka. Błędne koło. 6. W pazdzierniku dostałam rozliczenie ściągnięcia mi z konta 25 zl - po 5 zl każde z osobna, za wypłaty z obcych bankomatów. Potem, ponownie wprowadzono mi to na konto na plus, by dwa dni później ponownie to ściągnąć. Opłaty z czerwca. Lepiej późno niż wcale i zdecydować by się mogli konkretniej niż tak czy tak. 7. I ostatnia rzecz: propozycje pożyczek, kredytów. Za jakiś mandat sprzed iluś lat jestem w bik. Panie z banku dzwoniły, pisały, namawiały, że mam czyste konto, że stała klientka, że duże wpływy na konto, etc., zatem mają oferty, etc. Zapisałam się na prawo jazdy. Zatem, zamierzałam skorzystać z oferty. Dostarczyłam dokumenty, straciłam na to dwa dni i... odmowa. Bo mimo że jestem wypłacalna i spłacalna to jednak nie. Chodzi o to, że po co zawracają głowę - przez ponad dwa miesiące, jeśli zamierzają odmówić. Albo pracują tam jakieś niekumate osoby albo jak to nazwać ???? Od kilku lat mam w tym banku konto tzw użyteczne, bo na pensję i drobiazgi. Ale mam szczerze dość takiej opieszałości i niekompetencji. Dobra reklama, a g... warte.
    Pomocne(8) Niepomocne(2)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  3. Odpowiedz
    JAB 21 Maj 2018 17:43

    Bank BGŻ BNP Paribas zablokował mi kwotę ok 1400 zł ,żeby spłacić moje zadłużenie. Po 4 dniach nie przekazał kwoty mojemu wierzycielowi , a po interwencji na infolinii stwierdził,że ma 30 dni na uwzględnienie reklamacji. Ciekawe, kto zapłaci odsetki karne za zwłokę.

  4. Odpowiedz
    dzwiedziu 23 Listopad 2017 18:40
    0.65
    Wysokość opłat
    20
    Bankowość internetowa i mobilna
    0
    Dodatkowe korzyści
    20

    Jestem ich kilkuletnim klientem, i am już dość tego banku, z aktualizacji na aktualizacje ich system informatyczny ma coraz więcej bagów, ostanie np przestały się aktualizować dane o karcie płatniczej (już ponad miesiąc nie działa) . Plusem jest jedynie miła obsługa w oddziałach

    Pomocne(22) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  5. Odpowiedz
    Irena 17 Listopad 2017 16:06
    2.8
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    70
    Dodatkowe korzyści
    0

    Posiadam Konto Optymalne od ponad miesiąca. Moje zastrzeżenia to: trudne logowanie do własnego konta, muszę mieć kartkę z dokładną info o swoim login, aby się zalogować. Do tej pory mam trudność w płaceniu przelewem z własnego konta, objaśnienia są, ale zrozumiałe dla tych , co je pisali, w końcu po kilku próbach udaje mi się dokonać przelewu, ale czy tak powinno być? W poprzednim banku nie było takich problemów. Wszystko było oczywiste, jasne… Mało jest bankomatów do wypłaty gotówki. Nie ma karty kredytowej, tylko debitowa a to jest różnica. Zobaczymy , czy wywiąże się Planet z promocji 400 zł! Jak nie to są inne propozycje. Nie warto trzymać się kurczowo jednego Banku, tak jak było w moim przypadku, z poprzednim Bankiem -podobno największym- po 40 latach zero korzyści, opłaty za przelewy, prowadzenie konta i żadne odsetki z kapitału! Żenada.

    + ZALETY: Brak opłat za przelewy, prowadzenie konta, za kartę...
    - WADY: Karta tylko debitowa, bez marginesu na przekroczenie stanu konta, mało zrozumiała dla mnie opcja przelewów z własnego konta...Dodatkowe korzyści są na razie obietnicą, zobaczymy, czy spełnioną.
    Pomocne(13) Niepomocne(8)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  6. Odpowiedz
    Bartek 30 Październik 2017 15:17
    1.5
    Wysokość opłat
    50
    Bankowość internetowa i mobilna
    40
    Dodatkowe korzyści
    0

    kiepska intuicyjna strona,wysokie opłaty za wypłaty z innych bankomatów,niekompetentność ludzi tam pracujących jedna konsultantka twierdzi ,że mam 2 wypłaty z innych bankomatów w m- cu za darmo kolejna ,że tylko z ich bankomatów ,a innych nie ,ogólnie kiepskie konto

    Pomocne(12) Niepomocne(1)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  7. Odpowiedz
    Anonim 13 Czerwiec 2017 08:18
    2
    Wysokość opłat
    50
    Bankowość internetowa i mobilna
    50
    Dodatkowe korzyści
    20

    Jestem klientem tego banku już 18 lat – wiek pełnoletności osiągnięty więc czas na zmiany.
    Przez lata obserwowałem zmiany dokonujące się w tym banku, zmiana loga, wystroju, kolorystyki, systemu, no i “Paribas” – nawet nie mam już podglądu do historycznych transakcji z przed “reaktywacji”. Generalnie coraz gorzej. Choć jest plus, ostatnio nie nękają mnie propozycjami telefonicznymi, wręcz przeciwnie, w urodziny zadzwonili złożyć mi życzenia – bezinteresownie!?
    Swego czasu dostawałem korespondencyjnie oferty na wzięcie kredytu gotówkowego bez zaświadczeń – zaczęło się od kwoty bardzo imponującej jak na owe czasy ok 60 tysięcy złotych i tak co roku kwota ta topniała, topniała i topniała, chociaż moje dochody i zarazem wpływy na konto rosły.W zeszłym roku dowiedziałem się że mogę wziąć już tylko 18 tysięcy, przy regularnych wpływach 4-5 tysięcy/ miesięcznie -trochę to żałosne.
    Z mojego doświadczenia z tym bankiem – nie liczcie na jakikolwiek program lojalnościowy dla stałych klientów. Wszelkie promocje dotyczą nowych klientów i to takich co nie byli w tym banku przynajmniej pół roku.
    Informacja telefoniczna? Masakra, wczoraj próbowałem dodzwonić się do dwóch różnych oddziałów, była godzina 9:40, bezskutecznie. Dopiero infolinia, po ok. 5 minutach oczekiwania pozwoliła mi porozmawiać z “kompetentną” osobą. I tu konkretnie:
    – Karta kończy mi się w czerwcu – nowa jeszcze nie zrobiona – a tu połowa miesiąca – no ale może zdążą do końca miesiąca.
    – Rok temu w sierpniu otworzyłem sobie tak zwany debet w rachunku bieżącym 10 tys. zł. Na pytanie kiedy mi się odnawia – bo to liczy się z opłatą 2,2%, Pan poinformował mnie, że on w systemie widzi “debet” od 10.11.2016 r. – no i tak, racja – zmiana nazwy i systemu bankowego spowodowała zablokowanie historii z przed tej daty – czy oni wiedzą w ogóle kiedy mają mi pobrać te 2,2%. A może nie pobiorą ;), no chyba że w listopadzie z odsetkami 🙁
    Przez kilka innych wpadek na przełomie ostatnich lat zastanawiałem się nad zmianą banku i nadszedł wreszcie ten czas.
    Czy polecam – tak, dla nowych klientów promocje, oferty atrakcyjne są. Dla mnie, już nie.

    + ZALETY: Stosunkowo tanie kredyty mają. Promocyjne oferty dla nowych klientów.
    - WADY: Informacja, brak historii transakcji sprzed zmiany systemu, opłaty za konto i kartę, tylko kilka (chyba 3) wypłat z bankomatu w miesiącu jest darmowych.
    Pomocne(27) Niepomocne(1)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  8. Odpowiedz
    marstaw 5 Czerwiec 2017 20:44

    Właśnie posiadam tu konto od dwóch lat i szukając lepszego trafiłem tutaj. Nie dajcie się ponieść emocją że jest to darmowe konto. Jest darmowe ale “chała” jest zawsze tania.

    Bank posiada bardzo nieintuicyjną bankowość internetową. Trudno jest się połapać co i gdzie jest ukryte.

    Kontakt z Bankiem z zakładki “wiadomości” chyba nie istnieje. Bank ten mnie “chwycił” bo brałem kredyt hipoteczny jeszcze kiedy był tylko BGŻ-tem i wtedy miałem trochę mniejszą ratę, którą bank sobie pobiera z mojego konta w określonym umową terminie. I jednego dnia nie pobrał raty w tym terminie i pobrał sobie później, a mnie obciążył odsetkami za zwłokę.

    Były to grosze ale straciłem zaufanie bo Bank może sobie robić takie przelewy kiedy chce, a reklamacje dostałem chyba po czwartym moim monicie na stronie internetowej mojego konta w zakładce “wiadomości”. Po blisko miesiącu zwrócili mi te karne odsetki ale słowa “sorki” nigdy nie usłyszałem. Innym razem robiąc internetowe przelewy, z czterech tylko trzy były widoczne jako obciążające konto. Informacji o pozostałych trzech nigdzie nie znalazłem. I co? nie mając potwierdzenia że pieniądze zeszły z konta zwykle robi się przelew ponownie, ale zaczekałem do dnia następnego i dopiero wtedy widniała informacja o jego obciążeniu. To kolejny brak pewności jaką bank powinien gwarantować.

    Ponadto dość często się zdarza, że trzeba czekać bardzo długo na otwierające się strony aż w końcu pojawia się informacja o przekroczeniu czasu i trzeba się ponownie logować. Jednym słowem bank co do którego nie można mieć zaufania i nie ma pewności czy złożone w nim pieniądze się nie zapodzieją.

  9. Odpowiedz
    Adamski 28 Maj 2017 20:55
    4
    Wysokość opłat
    80
    Bankowość internetowa i mobilna
    80
    Dodatkowe korzyści
    80

    To konto reklamuje na stronie jako “konto za 0 zł”, czy rzeczywiście wszystko jest za darmo, gdzie tu są haczyki?

    Sam dużo nie znalazłem. Może ktoś coś jeszcze doda

    + ZALETY: bezwarunkowe 0 zł za prowadzenie, kartę i przelewy przez neta premia do 300 zł za płacenie kartą (powoli moneyback robi się standardem, podobnie ma ekonto mbank czy konto 360 millenium)
    - WADY: mało darmowych bankomatów jedynie własne banku i planet cash drogie wypłaty z innych bankomatów (5 zł)
    Pomocne(40) Niepomocne(10)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz

    Dodaj swoją opinie

    Twoja całkowita ocena

     

    Porównaj wybrane konta
    • Total (0)
    Porównaj Teraz
    0