Konto Moja Firma

Dodaj do porównywarki

Czy warto założyć w Getin Banku konto firmowe Moja Firma? Ile ono kosztuje? Czy są ukryte opłaty? Zobacz opinie klientów banku czy się opłaca.

Getin Bank oferuje firmom proste i wygodne konta z bankowością internetową GB24. Ciekawy jest pakiet bezpłatnych usług dodatkowych jak również limit debetowy dostępny już po 3 miesiącach funkcjonowania rachunku bez dostarczania dokumentów finansowych. Dzięki usłudze SMS Serwis klient może otrzymywać informacje o koncie i dokonywanych operacjach.

Konto na Start Moja Firma dla rozpoczynających lub prowadzących działalność krócej niż 12 miesięcy?

Podstawowe cechy Moja Firma Konto na Start w Getin Banku:

  • Realizuje wszelkie (zarówno krajowe, jak i zagraniczne) płatności związane z prowadzeniem
  • Możliwość otrzymywania informacji o rachunku (o saldzie i ostatnich operacjach) przez SMS
  • Pełna obsługa rachunku przez Internet i telefon
  • Rachunek główny w cenie 0 zł przez okres 6 miesięcy
  • 3 bezpłatne elektroniczne przelewy
  • Bezpłatne przelewy elektroniczne do ZUS i US
3 Ocena Łączna
3 opinie
Konto Moja Firma

4.3Ocena Redakcji
Wysokość opłat
3
Bankowość internetowa i mobilna
8
2
2.1Ocena Użytkowników
Wysokość opłat
1.6
Bankowość internetowa i mobilna
3.3
1.6
Dodaj swoją opinie  |  Zobacz opinie i komentarze
3 opinie
Zobacz wszystkie Najbardziej pomocne Najwyższe oceny Najniższe oceny Dodaj swoją opinie
  1. Odpowiedz
    Agnieszka 12 Grudzień 2020 00:42
    1
    Wysokość opłat
    0
    Bankowość internetowa i mobilna
    60
    0

    Getin Bank dla film to kompletna porażka. Można by napisać wiele złego o podejściu do klienta i zupełnie niezrozumiałych i bezsensownych procedurach. Przykladowo:
    – pracownicy w punktach zlokalizowanych w centach handlowych (które mają przyjazne godziny pracy) nie mają pojęcia o obsudze klienta firmowego,
    – zupełny brak kontaktu ze strony banku w przypadku braku dokumentów /podpisów,
    – placówki banku czynne do 17 lub 16.30 a przed bankiem kolejka na godzinne czekanie,
    – niezrozumiały sposób uruchamiania bankowości GB24, trwające tygodniami – wniosek w banku, tokeny wysyłane na telefon, loginy zwykła poczta i konieczność odsyłania potwierdzenia odebrania loginu (poczta lub w banku)!!!!! –
    – a na koniec okazało się, że we wniosku o bankowość internetowa nie zaznaczono kto będzie administratorem? Nie można zatem robić przelewów i mieć dostęp do wyciągów z konta – PO CO ZATEM TEN DOSTĘP DO BAKOWOSCI INTENETOWEJ? Żeby mieć token? Login?
    Nie znam drugiego, tak nieprzyjazego klientowi banku. U nas walka o dostęp trwa już ponad 2 miesiące. Nie polecam.!!!!

    Pomocne(3) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  2. Odpowiedz
    gosc 23 Kwiecień 2017 10:53
    1.5
    Wysokość opłat
    30
    Bankowość internetowa i mobilna
    30
    30

    W sierpniu z 6-ciu lokat, których termin dobiegł końca, zniknęło pięć. Myślałem, że następnego dnia pojawią się, dlatego nie szczekałem na infolinię. Po 2 dniach zgłosiłem problem. Minął tydzień i odpowiedzi brak. Ósmego dnia lokaty pojawiły się (tydzień braku możliwości korzystania z własnych środków). Po 10-ciu dniach od zdarzenia, otrzymałem na mojego maila tylko odpowiedz, że po ich stronie jest wszystko ok i nie widzą problemu -kasa wróciła.
    Mamy wrzesień i problem się pojawia, po raz kolejny – zginęły 3 lokaty.
    Zgłosiłem do GO, a oni milczą (to już 4 dni).

    Pomocne(7) Niepomocne(1)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  3. Odpowiedz
    krystyna 22 Kwiecień 2017 22:47
    0.8
    Wysokość opłat
    20
    Bankowość internetowa i mobilna
    10
    20

    Obsługa w oddziałach Geting, szczególnie w Słupsku, jest tragiczna. Z tego też powodu likwiduję konto i nie chcę mieć z tym bankiem nic współnego.Nie załatwisz najdrobniejszej sprawy, dopóki nie odsiedziśz co najmnie godzinę w kolejce. A co dziwniejsze, kolejki są małe ale obsługa lekceważy swoich klientów. Nie zdarzło mi się jeszcze czekać mniej niż godzinę, mimo, że czynne były 3 stanowiska a w kolejce czekały 3 osoby. Taka pani, po obsłużeniu 1 klienta wychodzi sobie by odpocząć. Czuję się u nich jak śmiec, dlatego większość kasy już wycofałam i w tym miesiącu likwiduję konto.

    Pomocne(5) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz

Dodaj swoją opinie

Twoja całkowita ocena

 

Porównaj wybrane konta
  • Porównywarka lokat (0)
  • Porównywarka kont osobistych (0)
  • (0)
Porównaj Teraz
0