Konto Moja Firma
Czy warto założyć w Getin Banku konto firmowe Moja Firma? Ile ono kosztuje? Czy są ukryte opłaty? Zobacz opinie klientów banku czy się opłaca.
Getin Bank oferuje firmom proste i wygodne konta z bankowością internetową GB24. Ciekawy jest pakiet bezpłatnych usług dodatkowych jak również limit debetowy dostępny już po 3 miesiącach funkcjonowania rachunku bez dostarczania dokumentów finansowych. Dzięki usłudze SMS Serwis klient może otrzymywać informacje o koncie i dokonywanych operacjach.
Konto na Start Moja Firma dla rozpoczynających lub prowadzących działalność krócej niż 12 miesięcy?
Podstawowe cechy Moja Firma Konto na Start w Getin Banku:
- Realizuje wszelkie (zarówno krajowe, jak i zagraniczne) płatności związane z prowadzeniem
- Możliwość otrzymywania informacji o rachunku (o saldzie i ostatnich operacjach) przez SMS
- Pełna obsługa rachunku przez Internet i telefon
- Rachunek główny w cenie 0 zł przez okres 6 miesięcy
- 3 bezpłatne elektroniczne przelewy
- Bezpłatne przelewy elektroniczne do ZUS i US
Getin Bank dla film to kompletna porażka. Można by napisać wiele złego o podejściu do klienta i zupełnie niezrozumiałych i bezsensownych procedurach. Przykladowo:
– pracownicy w punktach zlokalizowanych w centach handlowych (które mają przyjazne godziny pracy) nie mają pojęcia o obsudze klienta firmowego,
– zupełny brak kontaktu ze strony banku w przypadku braku dokumentów /podpisów,
– placówki banku czynne do 17 lub 16.30 a przed bankiem kolejka na godzinne czekanie,
– niezrozumiały sposób uruchamiania bankowości GB24, trwające tygodniami – wniosek w banku, tokeny wysyłane na telefon, loginy zwykła poczta i konieczność odsyłania potwierdzenia odebrania loginu (poczta lub w banku)!!!!! –
– a na koniec okazało się, że we wniosku o bankowość internetowa nie zaznaczono kto będzie administratorem? Nie można zatem robić przelewów i mieć dostęp do wyciągów z konta – PO CO ZATEM TEN DOSTĘP DO BAKOWOSCI INTENETOWEJ? Żeby mieć token? Login?
Nie znam drugiego, tak nieprzyjazego klientowi banku. U nas walka o dostęp trwa już ponad 2 miesiące. Nie polecam.!!!!
W sierpniu z 6-ciu lokat, których termin dobiegł końca, zniknęło pięć. Myślałem, że następnego dnia pojawią się, dlatego nie szczekałem na infolinię. Po 2 dniach zgłosiłem problem. Minął tydzień i odpowiedzi brak. Ósmego dnia lokaty pojawiły się (tydzień braku możliwości korzystania z własnych środków). Po 10-ciu dniach od zdarzenia, otrzymałem na mojego maila tylko odpowiedz, że po ich stronie jest wszystko ok i nie widzą problemu -kasa wróciła.
Mamy wrzesień i problem się pojawia, po raz kolejny – zginęły 3 lokaty.
Zgłosiłem do GO, a oni milczą (to już 4 dni).
Obsługa w oddziałach Geting, szczególnie w Słupsku, jest tragiczna. Z tego też powodu likwiduję konto i nie chcę mieć z tym bankiem nic współnego.Nie załatwisz najdrobniejszej sprawy, dopóki nie odsiedziśz co najmnie godzinę w kolejce. A co dziwniejsze, kolejki są małe ale obsługa lekceważy swoich klientów. Nie zdarzło mi się jeszcze czekać mniej niż godzinę, mimo, że czynne były 3 stanowiska a w kolejce czekały 3 osoby. Taka pani, po obsłużeniu 1 klienta wychodzi sobie by odpocząć. Czuję się u nich jak śmiec, dlatego większość kasy już wycofałam i w tym miesiącu likwiduję konto.