Nest Oszczędności

Sprawdź
+ lokata 4%
Dodaj do porównywarki

Czy warto założyć konto oszczędnościowe Nest Oszczędności ? Jakie jest aktualne oprocentowanie? Czy Nest Bank to dobry bank do oszczędzania? Analiza i opinie klientów.

Konto Nest Oszczędności  to najwyżej oprocentowany rachunek oszczędnościowy w ofercie Nest Banku. Wyróżnia on się całkiem niezła wysokością oprocentowania wśród innych banków.

Jako nowy klient, dostajemy oprocentowanie 2,25% w skali roku do 50 tys. złotych (w przypadku gdy saldo na koncie przekroczy 50 tys. złotych cała kwota będzie oprocentowana na 2,0% w skali roku).

Dodatkowo, nowi klienci mogą skorzystać jednocześnie z dwóch ciekawych promocji dla oszczędzających: “4% na koncie oszczędnościowym”  i “Nest Lokata Witaj”. Oznacza to, że łącznie ulokują na 4% w skali roku nawet 30 tys. zł.

Oprocentowanie i opłaty

Nazwa banku
Nest Bank
Nazwa
Nest Oszczędności
Prowadzenie konta
0 zł
Pierwszy przelew w miesiącu
0 zł
Kolejny przelew w miesiącu
5 zł
Oprocentowanie promocyjne
4% do 20 000 zł (dla przelewających wynagrodzenie i dokonujących 1 transakcji kartą na miesiąc)
2,25% do 50 000 zł
2% powyżej 50 000 zł
4% na 3-miesięcznej Lokacie Witaj do 10 000 zł
Oprocentowanie standardowe
WIBOR 3M - 0,5% (ok. 1,2%)

Oprocentowanie stałe 2,25% w skali roku obejmuje kwoty do 50 tys zł zł (w przypadku gdy saldo na rachunku płatniczym przekroczy 50 tys zł złotych cała kwota będzie oprocentowana na 2,0% w skali roku) i obowiązuje od dnia otwarcia rachunku płatniczego Nest Oszczędności do końca miesiąca kalendarzowego, w którym otwarto rachunek płatniczy oraz przez następne 2 pełne miesiące kalendarzowe.

4% na Lokacie Witaj do 10 000 zł

Warto wspomnieć, także o drugiej promocji tym razem dotyczącej lokaty pod nazwą “Nest Lokata Witaj”, z której możemy skorzystać równocześnie. Jako nowy klient w ciągu 30 dni od założenia Nest Konta możemy w bankowości elektronicznej założyć Lokatę Witaj z oprocentowaniem 4%. Kwota maksymalna lokaty to 10 000 zł, a jej czas trwania to 3 lub 6 miesięcy. Z pół rocznego wariantu lokaty możemy skorzystać pod warunkiem zapewnienia wpływu wynagrodzenia na Nest Konto w kwocie min. 1 000 zł.

Szczegółowo lokata ta została przeanalizowana w tym wpisie.
9 Ocena Łączna
Nest Oszczędności

Ocena
9
ZALETY
  • możliwość założenia 3-miesięcznej Lokaty Witaj z oprocentowaniem 4% do 10000 zł
  • możliwość założenia konta do systematycznego oszczędzania Nest Rodzinne Oszczędności z dodatkową premia roczna od 2 do 30% rocznie w zależności od liczby lat oszczędzania oraz liczby posiadanych dzieci
Dodaj swoją opinie  |  Zobacz opinie i komentarze
2 opinie
Zobacz wszystkie Najbardziej pomocne Najwyższe oceny Najniższe oceny Dodaj swoją opinie
  1. Odpowiedz
    DANUTA 4 Wrzesień 2019 12:03

    Ku przestrodze!
    Założyłam konto w Nest bank, ponieważ karta płatnicza i konto osobiste są tam bezplatne. Oprócz dość kiepsko działającej i mało czytelnej aplikacji mobilnej większych problemów nie było. Do czasu założenia lokaty. Skusilo mnie dobre oprocentowanie. Założyłam lokatę na 6 miesięcy. 26 sierpnia lokata się skończyła i automatycznie odnowiła. Zdecydowałam się ją zakończyć korzystając z opcji ‘likwiduj lokate’ w aplikacji mobilnej. Lokata przeszła w stan zawieszenia i uzyskała status oczekującej na likwidację i tak już zostało. W momencie złożenia dyspozycji zakończenia lokaty, pieniądze powinny powedrować na wskazane konto, w tym wypadku na moje konto osobiste w nest bank. niestety tak się nie stało. Następnego dnia zadzwoniłam na infolinie, gdzie zostałam poinformowana, że jest jakiś problem techniczny, ale już został zgłoszony i moje pieniądze pojawią się wkrótce na moim koncie. Nie pojawiły się. Kolejnego dnia wysłałam zapytanie i reklamacje drogą elektroniczną. Otrzymałam odpowiedź, że bank pracuje nad sprawą, zadnych konkretow. Ponieważ moje pieniądze nadal były zablokowane, zadzwoniłam kolejny raz na infolinię, gdzie poinformowano mnie, że dyspozycję zakończenia lokaty mogę złożyć tylko dzwoniac do teleserwisu. Ciekawe, że nikt wcześniej nie wpadł na pomysł, żeby mnie o tym poinformować. Wykonałam kolejny telefon do teleserwisu, opisałam problem, przyjęto moja dyspozycję z obietnicą, że jeszcze tego samego dnia odzyskam swoje pieniądze. Po paru minutach bank zadzwonił i potwierdził, że dyspozycja zakończenia lokaty została przyjęta i pieniądze zostaną przetransferowane niezwłocznie na moje konto. Po kolejnych 15 minutach bank ponownie zadzwonił, tym razem informując mnie, że wprowadzono mnie w błąd i jednak nie zrealizują tej dyspozycji, że muszę się udać do oddziału banku i osobiście złożyć tę dyspozycję. Kiedy protestowalam i powolywalam się na regulamin, powiedziano mi, że mogę złożyć reklamację. Dodam tylko, że regulamin załączony do lokaty mówi, że można ją zakończyć w każdej chwili dzwoniąc do teleserwisu. Tak więc bank bezprawnie przetrzymuje moje pieniądze, do których nie mam teraz dostępu i nie wiem kiedy raczy mi je oddać. Komentarz chyba zbędny. Nieuczciwe praktyki, ja nazywam to zlodziejskimi praktykami. Unikać za wszelką cenę!

    • Odpowiedz
      Maja 3 Październik 2019 16:15

      Witam. I jak sprawa się zakończyła?

    Dodaj swoją opinie

    Twoja całkowita ocena

     

    Porównaj wybrane konta
    • Porównywarka lokat (0)
    • Porównywarka kont osobistych (0)
    • (0)
    Porównaj Teraz
    0