Tanie-Konto.pl · BPH · Kapitalne Konto

Kapitalne Konto

Opinie (13)

bank bph

„Kapitalne Konto” w Banku BPH

Miesięczna opłata za prowadzenie konta wynosi 9,99 zł . W ramach tej opłaty abonamentowej klient otrzymuje: możliwość wykonania nieograniczonej liczby krajowych przelewów realizowanych w złotych przez wszystkie kanały dostępu - oddziały Banku, Internet, bankowość telefoniczną i terminale.

Nie trzeba płacić dodatkowo za wydanie, wznowienie i zastrzeżenie karty do konta. Bez prowizji wypłacimy pieniądze ze wszystkich bankomatów w Polsce.

Bank nie pobierze opłaty za wydanie decyzji o przyznaniu i corocznym odnawianiu limitu w koncie (do kwoty 2,5 tys. zł).

Posiadacz „Kapitalnego Konta” ma też możliwość lokowania pieniędzy na koncie oszczędnościowym – oprocentowanym 4,42 proc. w skali roku.

Zanim podejmiemy decyzję o założeniu „Kapitalnego Konta” powinniśmy mieć świadomość, że korzystanie z „Kapitalnego Konta” może się wiązać z dodatkowymi kosztami, których opłata abonamentowa już nie obejmuje. Potwierdzenie wykonania przelewu dokonanego w jednym z kanałów elektronicznych kosztuje 15,99 zł, zaś wypłata z bankomatów poza Polską to koszt 2 proc. kwoty – ale co najmniej 12 złotych.

Bank zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty, gdy w ciągu 14 dni odstąpimy od umowy o wydanie karty do konta.




Kapitalne Konto - BPH - Oceń to konto poniżej:

Ocena konta:
2 na 5
3 głosów
1 2 3 4 5

Forum - Opinie i Pytania (13 komentarzy) :

  1. Tetrohydrotifen
    Tetrohydrotifen
    14.06.2015. 18:05

    Nie jest źle, zawsze może być gożej

    Mam "kapitalne konto" płacę 10zł wszystkie bankomaty za darmo, internetowa bankowość 0zł, przelewy wysyłane co kilka godzin, co prawda oprocentowanie konta porażka 0,01%, Obsługa miła ,grzeczna. W tym banku nie zarobisz !!!!

  2. bibi
    bibi
    26.09.2013. 12:30

    zdziwienie

    Mam konto w tym banku od wielu lat, nie zdarzyło mi się nic niepokojącego. Kiedy wchodzi produkt, który bardziej pasuje do moich potrzeb zmieniam, bez problemów. Obsługa faktycznie mogłaby być lepsza a dokładnie mogło by być jej więcej, wtedy nie byłoby kolejek ale, że z placówki korzystam rzadko to nie jest to jakiś wielki ból.
    Bankowość internetowa zadowalająca.
    W sumie kiedy przeczytałam wczęsniejsze komentarze zaczełąm się zastanawiać czy jestem w tym samym Banku

  3. Piotr
    Piotr
    17.09.2013. 15:53

    Potraktowany jak złodziej

    Nie polecam, proszę omijać.
    Od 20 lat posiadam u nich konto i jakoś to szło, raz lepiej raz gorzej - jednak wczoraj miarka się przebrała.
    Zablokowali mi kartę płatniczą w ten sposób, że kasjer w sklepie otrzymywał komunikat : " Zatrzymaj kartę". Kasjerka w wezwała ochronę i ztrzymała kartę, wszyscy klienci stojący w kolejce zostali przekierowani do innych kas a ja przez ok. 30 min. próbowałem wyjaśnić sprawę na infolinii. Okazało się, że BPH zablokował moją kartę ( ważna do listopada 2013 - na koncie wystarczająca ilość środków), w wyżej opisany sposób, bo nie przyjąłem nowej karty payWave ( nie pasują mi płatnośći zbliżeniowe bez podania pinu, wiem, że w innych bankach można tą funkcję zablokować). Przysłali mi nową kartę z własnej inicjatywy, ja się nie prosiłem, poinformowałem ich o tym że jej nie będę aktywował, niby się na to zgodzili jednak po ok. 3 m-cach, bez mojej wiedzy zrobili mi taki numer. Stojąc przy kasie dzwoniłem do nich, po ok. 20 min. słuchania melodyjek, w końcu udło mi się połączyć z Panienką, która nic w takiej sytuacji nie może zrobić. Sklep zabrał kartę, całe szczęście, że miałem drugą kartę ( z innego banku) i mogłem dokonać zakupów. Nie życzę nikomu takiej sytuacj.
    Chcą na siłe mnie zmusić bym korzystał z nowej karty - przeliczyli się - zmieniam bank. Z ofertą potrafią zadzwonić lub wysłać SMS, a kartę zablokowali bez żadnego ostrzeżenia, mimo jej ważności i środków na koncie. Dobrze, że to nie stało się w restauracji bo wtedy musiałbym chyba "zwrócić" to co zjadłem.

  4. Sam
    Sam
    21.08.2013. 16:24

    Nieciekawy bank

    Bankowość internetowa w porównaniu do innych banków jest bardzo słaba. Obsługa klientów jest straszna. Dodatkowo wadliwe karty to standard. Omijać raczej proszę.

  5. Nard
    Nard
    06.08.2013. 17:22

    Współpraca z nimi to czyste szaleństwo

    WIECZNY PROBLEM, to z kartą to z przelewem, to z zablokowanymi środkami - SKANDAL. Obsługa to dno największe jakie widziałem. Od nich to wolę w skarpetę lokować !

  6. MArcin
    MArcin
    06.08.2013. 17:11

    Omijać

    Nigdy więcej! transakcje odrzucone - co druga, a środki zablokowane na 7 dni. Uważajcie na ten bank i omijajcie !!!

  7. wielki38
    wielki38
    08.07.2013. 23:01

    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM

    BEZNADZIEJA !!!!!By nie mieć kłopotów lepiej się:- "TRZYMAĆ JAK NAJDALEJ OD TEGO BANKU"!!!!!!

  8. pr
    pr
    23.02.2013. 16:57

    a ja lubię

    jeszcze konto lubie to którego prowadzenie kosztuje aż 0zł.

  9. Matis54
    Matis54
    21.02.2013. 18:58

    Do wodzenia, nie będę płakał :)

    Po 17 latach rozstaję się z bankiem. Przez ten czas zero spóźnionych wpłat, kredyty rozliczane w terminie itd. Od kiedy resztki BPH zostały wchłonięte przez GE tragedia. Własnych klientów traktuja gorzej, niż tych z "ulicy".
    Radzę omijać szerokim łukiem, lata świetności (a były takie w początkach internetowej bankowości) BPH ma już dawno za sobą :(

  10. justys
    justys
    07.08.2012. 20:21

    Żenada

    Od lat mam u nich konto i właśnie się z niego wypisuję. Policzyli mi za -13,00 PLN na koncie 15 PLN kary upomnienia!!! Od lat regularnie wpływa pensyja co 10-ty każdego miesiąca. Te 13 złotówek to za prowadzenie konta!!! Porażka...

  11. Ika13
    Ika13
    30.03.2012. 21:33

    BPH

    ominę szerokim łukiem :(

  12. Robert
    Robert
    09.02.2012. 15:09

    Absolutnie zgadzam się z poprzednikiem

    Mnie np ten mój dotychczasowy super bank zgłosił do BIK-u za swoje opłaty prowizyjne które mi naliczył w okresie kiedy mam zero na koncie... gdzie kilka dni później wpływa regularnie od kilku lat pensja i należność jest regulowana...- żeby było jasne mowa tu o kwotach poniżej 100pln a najczęściej kilkanaście do kilkudziesięciu złotych a w oddziale usłyszałem że powinienem sam pilnować swego stanu konta.. co racja to racja ale na pewno już nie w tym banku.

  13. Przedsiebiorca
    Przedsiebiorca
    24.01.2012. 16:26

    Porażka

    Płacisz, wymagasz, a oni i tak mają wszystko serdecznie gdzieś... Nadęte bufony.


Dodaj komentarz

* = wymagane pole

:

:

:

: