Tanie-Konto.pl · T-Mobile · Konto T-Mobile

Konto T-Mobile

Opinie (150)

konto bankowe tmobile

Konto internetowe Alior Sync cieszyło się bardzo dużą popularnością zwłaszcza wśród młodych klientów chwalących jego przejrzystość, funkcjonalność, a w dużej mierze także opłacalność korzystania z niego. Zmiany na rynku przyczyniły się jego likwidacji, wiele wskazuje jednak na to, że jego następca – T-Mobile nie rozczaruje osób przyzwyczajonych do wysokich standardów i braku opłat bez gwiazdek Alior Sync.

Dla kogo T-Mobile konto?

O otwarciu konta może myśleć każdy, kto ukończył 18 lat . Warunkowo na krok taki mogą zresztą zdecydować się nawet osoby niepełnoletnie (od 13 roku życia ), choć w ich przypadku niezbędna będzie zgoda opiekunów prawnych. Co ważne, osoby zainteresowana kontem bankowym nie musi być wcale klientem T-Mobile, a korzystanie z usług Orange, Play lub Plus nie będzie w żaden sposób utrudniało wykorzystywania możliwości stwarzanych przez bankowość internetową T-Mobile.

Porównanie opłat

Konto osobiste T-Mobile - podstawowe opłaty i prowizje
Opłata za prowadzenie konta [zł/miesiąc] 0
Przelewy internetowe [zł] 0
Dostępne kartyKarta Debit MasterCard PayPass, Naklejka zbliżeniowa PayPass
Opłata za użytkowanie karty [zł/miesiąc]0 / 6 *
*Od 1 czerwca 2015 r. bank wprowadza warunkowe zwolnienie z opłaty za kartę - musi nią zostać dokonane transakcje bezgotówkowe za min. 200 zł w miesiącu.
Bankomaty darmowe (bez prowizji)Wszystkie bankomaty w Polsce (pierwsze 3 wypłaty w miesiącu)
Wypłaty z innych bankomatów w Polsce6 zł - czwarta i kolejne wypłaty w miesiącu
Wypłaty z bankomatów za granicą0 zł (pierwsze 3 wypłaty w miesiącu)
Wpłaty darmowe gotówki (bez prowizji)wpłatomaty Euronet
Pełna tabela opłat i prowizji

Ile kosztuje konto bankowe w T-Mobile?

Konto Alior Sync charakteryzowało się ograniczeniem opłat do niezbędnego minimum. Nie było opłat za prowadzenie, przelewi i kartę - i to bezwarunkowo. Ta sama tendencja jest charakterystyczna także dla T-Mobile konta.
Bezpłatne jest zarówno otwarcie i prowadzenie rachunku, jak i wydanie standardowej karty debetowej (MasterCard).
Nie zapłacimy też za wydanie karty debetowej MasterCard NFC, jej wykorzystywanie oraz zastrzeżenie (aktualizacja od 1 czerwca 2015 r. użytkowanie karty będzie darmowe pod warunkiem dokonania nią transakcji za min. 200 zł / miesiąc).
Bezpłatne są też przelewy zewnętrzne przez Internet oraz 3 wypłaty w miesiącu ze wszystkich bankomatów bez względu na to, czy znajdują się one w kraju, czy też poza jego granicami.
Miłośnicy oszczędności mogą też bez dodatkowych opłat wpłacać i wypłacać pieniądze w oddziałach T-Mobile Usługi Bankowe.

Oczywiście, niektóre usługi związane z T-Mobile kontem wiążą się z koniecznością wydania pewnych pieniędzy, jednak są to usługi nie "podstawowe" ale "dodatkowe". Tak jest między innymi w przypadku wydania karty w postaci naklejki zbliżeniowej (15 PLN), zlecenia przelewu zewnętrznego w „wirtualnym oddziale” banku (5 złotych), przelewu zewnętrznego w placówce T-Mobile Usługi Bankowe (10 PLN) oraz w odniesieniu do wpłaty gotówki we wpłatomacie sieci Euronet (pierwsza wpłata w miesiącu jest bezpłatna, potem zaś prowizja wynosi 0,5 procent wpłacanej kwoty, minimum 1 PLN).

Masz telefon w T-Mobile, masz łatwiej!

T-Mobile konto zostało stworzone z myślą o wszystkich zainteresowanych nim osobach bez względu na to, z jakim operatorem sieci komórkowej są one związane. Nie da się jednak ukryć, że osoby korzystające z taryf T-Mobile mogą liczyć na dodatkowe ułatwienia i korzyści . Mówiąc o nich warto zwrócić uwagę już choćby na:

  • możliwość uzyskania „od ręki” limitu w koncie o wysokości nawet 1000 PLN,
  • integrację konta osobistego z płatnościami zbliżeniowymi możliwymi do wykonania w telefonie komórkowym
  • ,
  • zwrot 5% płatności kartą debetową MasterCard NFC (całkowita kwota zwrotu nie może przekraczać 500 PLN).

Twórcy konta zwracają przy tym uwagę, że lista korzyści może być poszerzana, a konto ma szansę stać się sposobem na zainteresowanie klientów taryfami T-Mobile i Heyah.

500 zł zwrotu kwoty zakupów dokonanych telefonem NFC z usługą MyWallet!

Promocja 500 zł zwrotu kwoty zakupów przysługuje posiadaczom konta, którzy są lub zostaną klientami abonamentowymi T-Mobile i nie skorzystali z promocji „500 zł za transfer”. Zwrot wynosi 5% kwot transakcji zrealizowanych kartą debetową MasterCard NFC. Limit zwrotu kwoty zakupów wynosi 50 zł miesięcznie i 500 zł w danym roku kalendarzowym. Warunkiem otrzymania zwrotu jest przelewanie na konto nie mniej niż 1000 zł miesięcznie. Szczegółowe zasady promocji opisane są w Regulaminie promocji 500zł dla obecnych Klientów T-Mobile .



Załóż Konto
Zobacz Szczegóły







Konto T-Mobile - T-Mobile - Oceń to konto poniżej:

Ocena konta:
1.75 na 5
60 głosów
1 2 3 4 5

Forum - Opinie i Pytania (150 komentarzy) :

Strony: Pierwsza 1 2 3 4 Ostatnia >>
  1. Weronika
    Weronika
    17.01.2017. 16:39

    Windykator zamiast powiadomienia !

    Witam, od kilkunastu miesięcy nie zaglądałam na konto T-Mobile, co zabawne nie mam do niego karty płatniczej i mogę robić przelewy do wysokości środków. Gdy ostatnio się logowałam stan konta był na tzw. plusie. W międzyczasie nie otrzymałam ŻADNEJ korespondencji, nie otrzymałam żadnego telefonu, nie było żadnej próby kontaktu, aż tu dzisiaj kontaktuje się ze mną kancelaria prawna o szumnej nazwie, dział windykacji, bo zalegam jakieś ... ponad 80zł. Skąd to zadłużenie, pewnie za jakieś opłaty, które w międzyczasie się pojawiły, jeszcze nie wiem bo się nie logowałam. Ale jeżeli tak wyglądają według Banku relacje z klientami do gratuluję pomysłu i wszystkim odradzam korzystanie z takich usług, chyba, że ktoś lubi kontakty z windykatorami, szkoda, że od razu nie zapukał komornik !!!!! Pan windykator znał wszystkie moje dane, łącznie z nr telefonu .... NIGDY WIĘCEJ, likwiduję konto i z pewnością będę ostrzegać innych. Inne banki bez problemu i na bieżąco dzwonią gdy jest jakikolwiek problem, ba ! urząd skarbowy uprzejmie dzwoni, gdy się pomylę w PIT! Istnieją jeszcze normalne powiadomienia pisemne zanim się naśle windykatora z kancelarii prawnej do uczciwych ludzi ..

  2. luke
    luke
    14.01.2017. 12:01

    Wariackie opłaty za przelewy zagraniczne i wysikie koszty prowadzenia

    Omijać szerokim łukiem. Jeszcze do niedawna nie było opłat za wypłaty w bankomatach, za przelewy zagraniczne i prowadzenie konta...

    Teraz opłata za przelew zagraniczny to ok 70 zł! zrobiłem ich kilka zanim sie zorientowałem. Wariactwo !!! Murzyni mniej płacą za granicą.

    Na szczęście już rezygnuję z tych złodziejskich usług.

  3. ukasz
    ukasz
    31.12.2016. 23:54

    Opinia

    Przedwczoraj wysłałem wniosek o likwidację konta. Po proscu jakiś dramat czy obłęd. Gdy zakładałem konto wtedy jeszcze w Alior Sync: wszystkie bankomaty 0 zł, wpłatomaty 0 zł, 10 darmowych przelewów natychmiastowych w miesiącu, opłata za kartę bez żadnych warunków 0 zł. Obecnie 1 darmowa wpłata i wypłata w miesiącu każde kolejne to 6 zł, karta przy braku wydania z niej 200 zł w miesiącu- 6 zł, likwidacja 10 darmowych przelewów błyskawicznych w miesiącu, teraz za każdy płaci się 6 zł. Komentarz, wniosek i konkluzję pozostawiam czytającym. Ja pokazałem już im czerwoną kartkę

  4. Oszukany klient
    Oszukany klient
    30.12.2016. 16:33

    Oszukancze praktyki

    Założyłem tam konto jakoś koncem 2014 roku. Po założeniu konta jednak zmieniłem decyzje co do wyboru banku w którym bede trzymał pieniądze. Potrzebne mi było konto do ustawienia kilku stałych opłat ponieważ nie mieszkam w Polsce ale muszę opłacać parę rzeczy. Po dokladniejszej analizie znalazłem lepszą ofertę a konto było darmowe tak wiec zostawiłem tak jak jest. Nie miałem juz czasu iśc i likwidoać. Po pół roku dostałem wiadomośc o zmianach warunków. NIe zastanawiając sie długo zadzwoniłem na infolinie z zamiarem zamknięcia (pustego) rachunku. Dla ścisłości karty nawet nie aktywowałem, nawiet nie miałem jej w reku, bo przyszła juz po moim wyjezdzie z Polski. Na infolinii udało mie się zamknąc konto, tak przynajmniej zapewniał mnie Pan po drugiej stronie słuchawki. Wczoraj tj. 17.12.2016 czyli półtora roku od zamkniecia rachunku dstałem informację ze na adres w Polsce przyszło pismo z kancelarii prawnej o zaplacenie należności powstałej w T Mobile Usługi Bankowe za uzywanie karty na kwote niemal 90 zł. Nie wierzcie tym oszustom!!! Tylko papier z podpisem sie liczy. W tym kraju wszystko trzeba nagrywać bo inaczej wydymają Cię na każdym kroku. Oczywiście wczesniej przez 16 miesięcy nie otrzymałem zadnego pisma z tego parabanku ze rosną mi jakieś nalezności. Zdecydowanie nie polecam.

  5. adrianaz28
    adrianaz28
    03.12.2016. 22:43

    porażka...

    odradzam stanowczo już od dwóch tygodni czekam na telefoniczną aktywację nowej karty i pin ponieważ jest jakaś awaria systemowa, która trwa od ... kilkunastu dni !!!
    jest zdecydowanie za mało placówek bankowych,nie mówiąc o bankomatach np. w mojej okolicy ich nie ma, więc w żaden sposób nie mogę wybrać ani przelać kasy, ponieważ aktywacja oraz zmiana starego nr telefonu do kodów sms jest niemożliwa, zmiana danych czy nr tel możliwa jedynie po osobistej wizycie w placówce co w moim przypadku to jakies 60km ...
    co do nowej aplikacji na tel to jest ok ale odpala się ją swoim pinem a aktywując trzeba wpisać swój nr pesel
    mały plusik za to , że posiada opcję płatności blik i przelewów QR lecz nie próbowałam jeszcze jak i czy w ogóle działają :)

  6. Marcin
    Marcin
    23.10.2016. 20:29

    DARMOWE KONTO

    T-Mobile oszukuje swoich klientów Niestety jak wielu z nieuczciwych bankowców, zachęcają brakiem opłat, które później po cichu wprowadzają, bez powiadomienia o zmianach. Sprawa oczywiście do wygrania w sądzie a UOKiK i KNF mogłyby zainterweniować odrębnie, ale kto się będzie bawił? Lepiej zrezygnować - jest konkurencja, która naprawdę jest darmowa.

  7. plex
    plex
    19.10.2016. 05:33

    były klient

    Stanowczo odradzam, średni czas oczekiwania na konsultanta telefonicznego ponad 20 minut, procedura weryfikacji składająca się z 10 pytań. Brak osób na miejscu w „placówkach” (doklejone stanowisko w oddziale telefonii). Sama procedura zamykania konta trwała godzinę!!! Pytają o wykształcenie, zawód wykonywany, średnie zarobki i to wszystko aby zamknąć konto a nie je założyć. Uciekajcie jeśli możecie.

  8. Michu Pestka
    Michu Pestka
    08.10.2016. 23:02

    T-debile

    Prawie 10 lat , może i lepiej z Era , a obecnie T - debile wraz z Alior jakiś tam Ala pseudo Bank , tragedia !!! Konto niby za darmo jak wszyscy zapewniali ,umowa na telefon przedłużania w 2014 gdzie niby wszystko za Free w tym lewym koncie Bankowym!!! Historia taka obecna po 2 latach zmieniam operatora z przeniesieniem numeru z t-debil do innej sieci i jest wszystko ok wszelkie zgody ok z T-Mobile, aż tu nagle po 5 dniach dzwoni miły pan z pseudo Bank T-debil i opowiada mi ze mam do zapłaty za kartę której w życiu nie używałem 74 zł plus odsetki 82 czy 86 nie ważne za coś czego nie użyłem, gdyż w 2015 coś zmieniło sie w przepisach Żal!!! Zapłaciłem gdyż mam juz dość t mobile złodzieje !!! Niemiecka firma z tradycjami, brawo Lewandowski , no i do tego Huawei brawo jeszcze nam Lewy skośne oczy dostanie!!! Nigdy więcej T - Debile i ich Alior banki!!! Powodzenia ja żegnam te firmę pa złodzieje

  9. miniaturka1313
    miniaturka1313
    07.10.2016. 17:12

    Koszmar bankowy

    Nie polecam tego konta. Infolinia nigdy nie odbiera a i informacje sa nie prawdziwe kazdy konsultant mowi co innego. Nigdy wiecej tego konta

  10. omel
    omel
    04.10.2016. 21:28

    czekam aktualnie

    jakies 6 miesiecy temu podpisałem umowe z t-mobile usługi bankowe. tak dla usatysfakcjonowania pani przy przedłużaniu umowy na telefon.
    nie aktywowałem karty bo normalnie o tym zapomniałem.
    teraz mam do zapłaty 85 zł. za posiadanie nie aktywnej karty, którą i tak nie wyjmowałem z koperty , bo to była zwykła koperta , a nie list polecony.
    teraz czekam już około półtorej godziny , aby się dodzwonić i zlikwidować konto. mistrzostwo świata w olewaniu klienta.
    TERAZ POLSKA Z NIEMIECKIM KAPITAŁEM .. JA PIER...Ę.

  11. adam_niki
    adam_niki
    03.10.2016. 11:50

    zdecydowanie odradzam

    Jedynym powodem, dla którego nie zlikwidowałem dotychczas konta w T-mobile Bankowe(po doświadczeniach z T-mobile operatorem telefonii) była bezpłatna karta do wszystkich bankomatów. Okazało się że od 1 sierpnia jest bezpłatna tylko w przypadku 3 transakcji w miesięcy, od czwartej jest pobierana opłata 6 zł od transakcji. Zarobili 36 złotych i wystarczy - żegnam ozięble. Dodatkowe powody: 1. nazwa TM źle mi się kojarzy, 2. Karta jest tak brzydka, że wstyd ją wyjąć 3. próba skontaktowania się z infolinią sprowadza się do siedzenia kilkanaście minut przy telefonie i wysłuchiwania komunikatów "wszyscy konsultanci są zajęci" - widocznie czekają, aż klientowi zabraknie cierpliwości. Mnie definitywnie zabrakło.

  12. Mayki
    Mayki
    20.09.2016. 18:50

    3 darmowe wypłaty z bankomatu potem 6zl kazda

    Z roku na rok coraz gorzej. Ja również będę rezygnować.

  13. Darek
    Darek
    12.09.2016. 22:52

    odradzam

    Jeszcze jedno
    po tych naliczonych prowizjach sprawdziłem nieczytelną historię rachunku i co się okazało
    w każdym miesiącu przynajmniej jedna transakcja zaksięgowana podwójnie i aby było śmieszniej np tankowanie paliwa 2.8 zaksięgowane 2.08 i 3.08 ta sama stacja i ta sama kwota - czekam na rozpatrzenie reklamacji i uciekam od nich tak jak to kiedyś zrobiłem z telefonem

  14. Darek
    Darek
    12.09.2016. 22:44

    odradzam

    konto do niedawna darmowe
    od 1 sierpnia liczą sobie za wszystko
    wypłaty z bankomatów, przelewy, wpłatomaty: pierwsze bezpłatne następnie każda operacja 6 zł
    W sierpniu nie wiedzac o wprowadzonych opłatyach zapłaciłem 60 zł prowizji za same wypłaty z bankomatów

  15. Jarek
    Jarek
    08.09.2016. 20:07

    Tragedia

    Potwierdzam słowa napisane wcześniej. Po zmianach opłat konto tragedia. Pozostaje jego likwidacja. Szkoda.

  16. zrezygnowana
    zrezygnowana
    23.08.2016. 13:49

    Nie polecam

    Co chwilę wymyślają nowe "niekorzyści" dla użytkowników. Kiedyś bardzo dobre konto - dzisiaj porażka. Rok temu zamknęłam kartę, teraz zamykam całe konto.

  17. Andrzej
    Andrzej
    23.06.2016. 17:42

    rozczarowanie

    Założyłem tu konto pół roku temu i było ok. Teraz od 01.08.2016r. wprowadzają tylko 3 darmowe wypłaty gotówki w miesiącu. Porażka - chciwość na zyski rozkładają ten bank. Za 2 tygodnie likwiduję konto.

  18. olo
    olo
    12.06.2016. 22:55

    Opinia

    akurat weszła mi hipoteka pko i mając w sumie 3 konta chcę z jednego zrezygnować. Tmobile zgłosiło się na ochotnika widzę. Miałem zlikwidować alior bank ale skoro tmobile chce zająć miejsce starszego brata trudno.

  19. Anonim
    Anonim
    02.06.2016. 08:47

    bezkartyjuż

    Witam z karty do konta tam juz zrezygnowałem zostawie sobie to konto jeszcze ale bez karty, przelewy robię, nie powinno sie tak często zmieniać reguł, były inne warunki zakładając te konto ,mało wiarygodny bank moze za mało zysków macie i widać że za wszelka cene

  20. Janka
    Janka
    01.06.2016. 09:39

    Idą zmiany

    Już jest informacja z banku, że od 1 sierpnia dużo zmian. M.in. nie będzie darmowych przelewów natychmiastowych, tylko trzy wypłaty w m-cu darmowe, potem 6,--PLN, tylko jedna wpłata w m-cu darmowa. Kończy się to konto!!!

  21. Marcin
    Marcin
    31.05.2016. 13:20

    Koniec z darmowymi wypłatami z bankomatów? - zmiany od 01.08.2016

    Dzis znalazłem taką zmianę w regulamienie który będzie obowiązywał od 1 sierpnia 2016
    "Bezpłatnie będą realizowane 3 wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie w miesiącu T-Mobile koncie/Koncie Freemium, pozostałe będą kosztowały 6 zł"

    Coż wyglada na to, że obok ciągle wieszającego sie systemu tranzakcyjnego dojdą opłaty zniechęcające do współpracy z tym bankiem ...

  22. Darek
    Darek
    31.05.2016. 12:17

    Rezygnuję

    Korzystam z ich usług od wieli lat - najpierw Alior Bank, później Alior Sync i teraz T-mobile bankowe. Niestety zmuszają mnie do rezygnacji - właśnie otrzymałem maila z informacją o zmianach od 1 sierpnia. Będzie można wypłacić tylko 3 razy bezpłatnie z bankomatu, podobnie z przelewami. Osobiście z obu tych opcji korzystam dużo, więc dla mnie jest to kompletnie nieopłacalne. Co kilka miesięcy zmieniają warunki na gorsze i z najlepszego banku przekształcają się w jeden z najgorszych.

  23. Rogers
    Rogers
    26.05.2016. 09:05

    Opinia

    Ostrzegam Najgorsze Konto jakie widziałem .Podam tu moje doświadczenie z tym Kontem i ten kto chce je założyć niech się zastanowi z 5x ..Wypłacałem w Styczniu 1000zł zabrało z konta a pieniędzy nie wypłaciło .Złożyłem reklamację nie odpowiedz mają 2 miesiące uznano mi opcjonalnie 1000zł .Po czym po 2 miesiącach dostałem pismo o Zamknięciu Mojej Reklamacji !!! i zabrano mi 1000zł ,które weszły mi na minus na koncie .W piśmie tym Pani wyjaśniała ,że nie dostała odpowiedzi od właściciela bankomatu ( według Alior Banku ma na to miesiąc ) A jak odpowie to mi je zwrócą .Zaczęły się telefony z windykacji oczywiście z Alior banku ,a nie z T mobile.Dzwoniłem z 15x na infolinie z pytaniem co mam robić i że te ich uzasadnienie aby czekać bo może w końcu odpowie jest chore .Poradzili by zapłacić te 1000zł .Zaczeli przyjeżdżać do domu .Poszedłem już do Rzecznika praw konsumenta miał działać , a tu raptem po 5 miesiącach właściciel odpowiedział i uznał moją reklamacje .Ale to by było za proste od połowy Marca do Początku maja naliczyli mi 140zł kosztów windykacyjnych .Złożyłem reklamacje ,ale była negatywna mimo ,że to ich wina była .Uciekajcie z tego Banku zapłaciłem im te 140zł bo już mam dosyć tych złodziei .Co to za Bank ,żę zamyka reklamacje konsumenta bo ie dostał od kogoś odpowiedzi .Tragedia i jeszcze raz Tragedia

  24. Szyck
    Szyck
    05.04.2016. 17:33

    Dorzucę jeszcze dwa minusy

    Dorzucę jeszcze dwa minusy na niekorzyść konta t-mobile.
    1. Natarczywe telefony z ofertami pożyczki,
    2. karty bardzo złej jakości, cienkie lub słaby plastik, łamią się regularnie

  25. chorobnik
    chorobnik
    31.03.2016. 11:48

    koszmarny bank

    Ten bank czepia się najdrobniejszych szczegółów. Nie przyjmuje skanu dowodu, bo chyba liczy, że zrezygnuję z aplikowania o 5% zwrotu za płatności kartą. Zdjęcie dowodu nie może być, specjalnie pojechałem do miasta, by wykonać skan, to go też nie przyjęli, bo niby nieczytelny.

  26. Wkurony
    Wkurony
    17.03.2016. 19:01

    Nie ma gorszego konta

    Jak wiekszosc klientow odradzam T Mobile.Odkad przejeli Alior Sync Katastrofa.Konsultanci nie maja pojecia o wiekszosci spraw,a i w placowkach pracuja niedoswiadczeni ludzie.Syf

  27. loona
    loona
    13.03.2016. 10:12

    Konta

    Witam,jestem w T=Mobile Bankowe już kilka lat.Od czasu do czasu przychodzi mi na myśl zamknięcie konta,jest łatwe,wystarczy na stronei złożyć wniosek i odczekać 30 dni.Natomiasy sprawdziłem przelewy natychmiastowe,super dzialaja b.szybko.Troche denerwuje mnie opłata za karte debetową i a propos reklamowanje karty kredytowej.Mam pecha wyliczają mni b.niski limit,opieaja się li tylko na danych w BIK!Nie chcą oświadczenia ani zaświadczenia o aktualnych dochodach.Nie wiem z czego to wynika ponieważ w tym samym czasie w innym bank mam wystarczające zdolności,aby otrzymać nawet darmową karte z limitem dość wysokim!Potwierdzam,że bardzo żle jest widoczny nr rachunku,czy konta,przy próbie pewnych transakcji zawiesza się powtarza się to też w opniach,nic nie robia.Zdziwiony jestem także,ponieważ chciałem zgłosić taki problem,info linia nie przyjmuje,zupełnie im na tym nie zależy.Ważny jest czytelny nr rachunku,zlewajace się cyfry denerwują np.3 i 5, 8 i 9 i az strach,że pomyłka.Szkoda,że traca klientów,bo czytam dużo negatywnych opinii.Zawieszanei systemu tez mi się zdarza b.często,poczatkowo nie wierzyłem,jak inni pisali o tym,ale przyszedł czas także i na mnie.Prosze o opinie i kłopoty np.wsnioesk o karte kredytową,tylko dla nich wykładnikiem jest BIK,który się aktualizuje dość wolno i np.karty kredytowe już zamknięte ciągle są widoczne!Dziwi mnie fakt,ze inne banki birą pod wuagę całośc problemu,nie tylko BIK!Porszę o opinie innych ws/karty kredytowej T Mobile Bankowe.Pozdrwiam T Mobile Bankowe!

  28. ar
    ar
    07.12.2015. 21:57

    Z daleka od nich!!!!!

    Powiem tak, te pozytywne komentarze to chyba sami sobie piszecie!!
    Oszuści i tyle wszystko ładnie do puki nie będziecie chcieli zlikwidować konta. Wtedy zaczynają się schody, z żadnym konsultantem się nie dogadacie!!! bo weryfikacji nie przejdziecie. Do konta internetowego też się nie dostaniecie bo SMS-y przestana przychodzić. Wyślecie rezygnacje z placówki T-Mobile lub poleconym to nawet odpowiedzi nie dostaniecie że konto zamknięte, a od konsultanta się nie dowiecie!!!!Bo takich info nie udziela!!!
    Tak właśnie ten Pseudobank prowadzi usługi i traktuje klientów!!! Lepiej od razu sprawę zgłosić do UOKiK.
    Przestrzegam Przed nimi!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam.

  29. unified_observer
    unified_observer
    20.11.2015. 15:29

    Próba założenia konta prez internet metodą błyskawiczną...

    ...zakończyła się 3-4 dniowym oczekiwaniem aż w końcu anulowałem procedurę, i zgłosiłem oczywiście reklamację o zwrot swojego przelewu(Uwaga, to nie jest domyślne.)

    Na stronie jest napisnae ze zakładanie konta ta metodą to 5 minut, max 24h, ja czekałem 4 dni. Infolinia miła i kompetentna, ale nie ma możliwości w niczym pomóc.

    Dopiero przy rezygnacji dowiedziałem sie że konto tak naprawdę zakłada się 3 dni, a nie 24h. Niestety ja czekałem ponad nawet ten okres czasu.

  30. mada
    mada
    10.11.2015. 18:19

    dosyć

    Miałem konto 4 lata, ale dzisiaj postanowiłem je zamknąć. Po kilku wpadkach już nie chcę z nimi mieć nic wspólnego. Przelew natychmiastowy dosyć, że nie doszedł do adresata to wrócił po 3 dniach, a ja zostałem przez to złodziejem i kłamcą. Wysłałem odbiorcy potwierdzenie, a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Bank oczywiście umywa ręce, bo to nie oni tylko Blu Media, nawet nie przeprosili. Zdarzyło się to 2 raz, nie mówiąc o innych zdarzeniach z kartą i przelewami. Tak więc nie polecam.

  31. Anna
    Anna
    20.10.2015. 13:58

    porażka

    Chciałam założyć konto przez internet a dla przyspieszenia przelałam zgodnie z procedurą 1zł z dotychczasowego konta wspólnego z mężem - celem weryfikacji. Konto miało być za 5 minut ale po interwencji telefonicznej dowiedziałam się, że są problemy z weryfikacją... Nikt wcześniej nie informował mnie o tym, a problem polegał na tym, że przelewając 1zł stosując przelew już zdefiniowany wpisałam złą nazwę miejscowości.
    To porażka w traktowaniu klienta i systemu weryfikacji.

    Konto założyłam w innym banku.

  32. Tom
    Tom
    12.06.2015. 15:28

    Śmiech na sali

    Jeżeli chodzi o usługi kredytowe .
    Najbardziej niekompetentna załoga na świecie , może we wszech świecie nie przesadzając
    formalności trwają tygodniami a na koniec twierdzą że we wniosku pomylili 1 literkę i dupa !
    Nigdy więcej nie chce mieć z nimi nic wspólnego , nawet przeniosę 3 abonamęty z T-Mobile gdzie indziej , bo psują markę !!!!

  33. xyz
    xyz
    28.05.2015. 12:30

    Żółta kartka

    Jeszcze kilka miesięcy temu jak w rozmowie zeszło na temat konta, to każdemu polecałem właśnie T-Mobile, ale czasy te minęły chyba bezpowrotnie. Póki co z konta nie rezygnuję, bo i tak wydam bez liczenia więcej niż te 200 zł, ale fakt, że w ogóle wprowadzili taką opłatę jest niestety złym omenem, bo nie wiadomo, czy za jakiś czas nie wymyślą czegoś nowego. Jak na razie cenię sobie darmowe bankomaty i całkiem dobry serwis internetowy (tylko ten kolor...). Tylko oszczędności musiałem ewakuować do Smart Banku, bo w T-Mobile oprocentowanie to żart.

    Jeśli T-Mobile obejmie stały kurs na pogarszanie oferty, to bez żalu się pożegnam. Rynek nie znosi próżni i wcześniej czy później pojawi się coś korzystnego, a do banku nie ma się co przywiązywać, tylko szukać jak najtańszej opcji, bo bankierzy nie mają żadnych sentymentów.

  34. Karol
    Karol
    27.04.2015. 19:23

    T-mobile konto

    Witam właśnie czekałem 3 tygodnie na otwarcie konta w t-mobile. Był kurier umowa wszystko szybko ładnie pięknie, cierpliwie czekam ponad 3 tygodnie więc dzwonie do nich, infolinia masakra ciężko się dodzwonić, odbierają z litości już chyba, przechodzę żmudną weryfikację pani dzwoni do działu technicznego kolejne 5 minut, a potem się dowiaduję że coś się nie zgadza w umowie i jak chcę to muszę jeszcze raz założyć konto! Żenada nawet mnie nie poinformowano a pani z infolinii mówi że takich czynności nie wykonują a tym zarazem widać jak dbają o klientów. Teraz cieszę się że nie muszę się użerać z bandą ćwoków. Stanowczo odradzam.

  35. guciu1430
    guciu1430
    25.04.2015. 15:32

    Czy to Dzień Dziecka ?(!)

    Te dwie stówy wydane akurat 1 czerwca by mieć spokój na resztę miesiąca to tak jakby odnależć w sobie dziecko wzorem Media Markt... . Czyli co? Równo dwie stówy czy po staropolsku...?

  36. leon78
    leon78
    19.04.2015. 23:06

    T-mobile UB,a Orange Finanse-co lepsze po 01-06-2015r.?

    T-mobile UB,a OrangeFinanse po 01-06-2015r.-co lepsze,bo niejako zmuszony jestem w moim rejonie zamieszkania do telefonu stacjonarnego i neostrady na abonament akurat w Orange?

    T-mobile UB od 1czerwca2015 r.-wprowadzają m.in. oplaty 6 PLN za karte oraz 5 PLN za przelewy europejskie SEPA i więcej nowych opłat nie zauważyłem?(poprawcie mnie jak się mylę?)

    Przelewy natychmiastowe to jest np.dla mnie najważniejsze-nadal mają darmowe tylko w T-mobile UB,czy jest inny bank co te "przelewy natychmiastowe" ma za darmo np.ten SmartBank lub inny?

    Pytanie,bo jestem laik-a przelewy PayPal lub PayU mogę dokonywać bez tej karty debetowej T-mobile UB,chodzi mi o płatności np.dla serwisu ebay.us lub amazon w dolarach lub euro?
    Wiem ,że przewalutowanie płaciłem i tak ,ale było podobnie jak średni kurs sprzedaży w kantorach w Polsce,np.od 10gr pln pobierał sobie T-mobile UB za 1 dolara?
    Ale zagraniczne przekazy gotówki z karty debetowej T-mobile UB dochodziły zawsze na czas,wydaje mi się,że sygnowane przez główny bank,czyli Alior Bank.

    Dzięki z odp.z góry.

  37. Baesja
    Baesja
    15.04.2015. 14:12

    Tylko nie Smart!

    Dziękuję ale Smart Bank omijam wielkim łukiem.Miałam w nim konto jeszcze przed T-Mobile.ten Bank to porażka!Na kartę czekałam 2 miesiące bo pierwsza zaginęła.Dodzwonić się i zastrzec ją było niemożliwością.Wisiałam godzinę na telefonie po czym rozłączało mnie.Nie mam zaufania to takiego czegoś.To dla mnie nawet nie Bank)

  38. piotrek
    piotrek
    15.04.2015. 12:44

    jakie konto zamiast t-mobile

    @baesja:

    Jeśli szukasz konta najtańszego konta bez jakichkolwiek opłat i bez jakichkolwiek warunków polecam smart bank:
    http://www.tanie-konto.pl/smart-bank/smart-konto/

    Wszytko za darmo:
    - 0 zł prowadzenie konta
    - 0 zł przelewy
    - 0 zł użytkowanie karty
    - 0 zł wypłaty ze wszystkich bankomatów w polsce i na świecie

    to wszytsko bez jaichkolwiek warunków do spełnienia.

    Aktualnie najtańsze konto - pytanie tylko czy z czasem się nie zaczną kombinować z opłatami jak t-mobile - ale tego nie wie nikt

  39. Baesja
    Baesja
    14.04.2015. 23:49

    Tylko jaki bank wzamian?

    Też chce uciec z T-mobile ale jaki teraz bank polecacie?

  40. Eryk
    Eryk
    07.04.2015. 15:45

    ten bank jak okret - tonie !!! - czas najwyzszys uciekac !!!!!!

    jak w tytule , ja juz napisalem do banku o informacje jakie kroki prawne nalezy podjac aby od 1 czerwca 2015 nie byc juz ich klientem !!!

    jest pewna granica do ktorej mozna ludzi w .... robic po przekroczeniu ktorej, wiekszosc sie zbuntuje i ucieknie , to juz moja kolejna ucieczka do innego banku - GRATULACJE dla banku T-Mobile zaraz zobacza jak im klientow ubedzie i nowe promocje dla frajerow oglosza !

    Generalnie nie rozumie tej polskiej bankowosci ...

Strony: Pierwsza 1 2 3 4 Ostatnia >>

Dodaj komentarz

* = wymagane pole

:

:

:

: