Czy warto otworzyć konto w T-Mobile Usługi Bankowe? Czy sieć komórkowa może być “dobrym bankiem”? Jakie opłaty nam zafunduje? Analiza kosztów i opinie użytkowników.
T-Mobile Usługi Bankowe to efekt partnerstwa T-Mobile oraz Alior Banku.
Dzięki współpracy dwóch instytucji możliwe było wykreowanie innowacyjnej bankowości. Klienci, odwiedzając placówki operatora komórkowego, mogą także zarządzać swoimi finansami, w tym rachunkiem oszczędnościowym.
Z Alior Sync do T-Mobile Usługi Bankowe
Obecne konto bankowe T-Mobile powstało z “ubrandowienia” całkowicie internetowego banku Aliora pod nazwą Alior Sync. Konto internetowe Alior Sync cieszyło się bardzo dużą popularnością zwłaszcza wśród młodych klientów chwalących jego przejrzystość, funkcjonalność, a przede wszystkim zupełny brak opłat. Zmiany na rynku przyczyniły się do likwidacji marki, zastąpienia jej nazwą T-Mobile Usługi bankowe i niestety do pewnego rozczarowania – związanego z wprowadzeniem pewnych opłat.
Dla kogo T-Mobile konto?
O otwarciu konta może myśleć każdy, kto ukończył 18 lat. Warunkowo na krok taki mogą zresztą zdecydować się nawet osoby niepełnoletnie (od 13 roku życia), choć w ich przypadku niezbędna będzie zgoda opiekunów prawnych. Co ważne, osoby zainteresowana kontem bankowym nie musi być wcale klientem T-Mobile, a korzystanie z usług Orange, Play lub Plus nie będzie w żaden sposób utrudniało wykorzystywania możliwości stwarzanych przez bankowość internetową T-Mobile.
Opłaty i prowizje
Konto T-Mobile może być atrakcyjne dla tych z nas, którzy często używają karty płatniczej i lubią bankowość internetową.
Skrócona tabela opłat i prowizji konta T-Mobile wygląda następująco:
Tabela opłat i prowizji
Konto Alior Sync charakteryzowało się ograniczeniem opłat do niezbędnego minimum. Nie było opłat za prowadzenie, przelewy i i kartę – i to bezwarunkowo. Niestety w przypadku T-Mobile konta, pojawiają się już opłaty w cenniku.
Bezpłatne jest zarówno otwarcie i prowadzenie rachunku, jak i wydanie standardowej karty debetowej (MasterCard).
Bezpłatne są też przelewy zewnętrzne przez Internet oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów bez względu na to, czy znajdują się one w kraju, czy też poza jego granicami, ale niestety tylko 3 w miesiącu.
Płatne jest użytkowanie karty i wynosi ono 6 zł na miesiąc. Można jednak uzyskać zwolnienie z tej opłaty dokonując nią transakcji za min. 200 zł w miesiącu.
Oczywiście, niektóre inne usługi związane z T-Mobile kontem wiążą się z koniecznością wydania pewnych pieniędzy. Tak jest między innymi w przypadku wydania karty w postaci naklejki zbliżeniowej (15 PLN), przelewu zewnętrznego w placówce T-Mobile Usługi Bankowe (10 PLN) oraz w odniesieniu do wpłaty gotówki we wpłatomacie sieci Euronet (trzy pierwsze wpłaty w miesiącu są bezpłatne, potem zaś prowizja wynosi 0,5 procent wpłacanej kwoty, minimum 1 PLN).
Bankowość internetowa i aplikacja mobilna
T-Mobile Usługi Bankowe stawia na nowoczesne rozwiązania. Rachunek ten można w dużej mierze nazwać „samoobsługowym” – większość z transakcji wykonuje się zdalnie. Logując się na stronie łatwo znaleźć wszelkie informacje umożliwiające prowadzenie konta. Layout jest czytelny i pozbawiony zbędnej grafiki. Aplikacja mobilna w żaden sposób nie ustępuje stronie. Mało tego – oferuje ona sporo ciekawych usług, np. możliwość zapłacenia rachunku za pomocą aparatu znajdującego się w telefonie. Wystarczy zrobić zdjęcie rachunku, formularz zostanie automatycznie wypełniony. Równie interesującą funkcją jest wykorzystanie GPS, który łatwo znajduje najbliższy bankomat. Za pomocą aplikacji można także skutecznie zarządzać swoimi finansami.
Dodatkowe korzyści
Do Konta w T-Mobile Usługi Bankowe można założyć konto walutowe (w czterech walutach do wyboru – EUR, USD, GBP, CHF). Usługa taka jest bezpłatna. Darmowe jest także prowadzenie rachunku oraz obsługa karty debetowej. Konto tego typu pozwala na dokonywanie płatności za granicą bez konieczności przewalutowania.
Do atrakcyjnych usług dodatkowych można zaliczyć także możliwość wykonywania drobnych przelewów na Facebooku oraz program rabatowy Mapa Okazji obejmujący atrakcyjne rabaty dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe i Alior Bank.
Zwrot 5% za Zakupy
Promocja “Zwrot za Zakupy” przysługuje posiadaczom konta, którzy są lub zostaną klientami T-Mobile Usługi Bankowe, wyrażą zgodę marketingową i na weryfikację w BIK, a później aktywnie będą korzystać z karty.
Za transakcje bezgotówkowe wykonane kartą T-Mobile Usługi Bankowe (transakcje muszą zostać dokonane w danym miesiącu) otrzymujesz bonus – 5% zwrotu wartości zakupów. Dzięki temu na Twoje konto może wrócić do 15 zł każdego miesiąca, czyli 90 zł w pół roku.
Zwrot jest naliczany maksymalnie przez 6 kolejnych miesięcy , począwszy od miesiąca, w którym został wypłacony po raz pierwszy i pod warunkiem, że w danym miesiącu dokonamy transakcji na kwotę minimum 200 zł. Bonus (zwrot) naliczany będzie w postaci zwrotu 5% od kwoty transakcji. Maksymalna kwota należnego zwrotu wynosi 15 PLN w danym miesiącu. Po przekroczeniu kwoty zwrotu 15 PLN w danym miesiącu, zwrot za transakcje nie jest dalej naliczany i nie przenosi się na kolejny miesiąc lub rok – aby utrzymać prawo do wypłaty zwrotu w kolejnych miesiącach należy posiadać przynajmniej jeden, aktywny produkt kredytowy np. kartę kredytową w t-mobile.
Szczegółowe zasady promocji opisane są w naszej analizie.
powrót do menu ↑Zakładanie konta
Konto w T-Mobile Usługi Bankowe można założyć poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza na stronie t-mobile usługi bankowe, dzwoniąc na infolinię lub w dowolnej placówce T-Mobile Usługi Bankowe. Zawarcie umowy można potwierdzić przelewem z innego banku, chociaż umowę do podpisania może wysłać także kurier.
Warto zauważyć, że posiadaczem rachunku w T-Mobile może być już 13-latek. Wystarczy, że przedstawiciel ustawowy małoletniego poda swoje dane i wyrazi zgodę na zawarcie umowy – co ważne, musi być on klientem T-Mobile Usługi Bankowe.
powrót do menu ↑Zalety i wady
- niskie opłaty (darmowe prowadzenie konta, przelewy, wypłaty z bankomatów);
- promocja umożliwiająca uzyskanie od 90 zł zwrotu za zakupy;
- 3% na koncie oszczędnościowym dla nowych klientów do kwoty 50 000 zł;
- użytkowanie karty jest darmowe warunkowo (trzeba dokonać transakcji kartą za min 200 zł/miesiąc);
- darmowe zaledwie 3 pierwsze wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce lub na świecie;
Podstawową zaletą konta w T-Mobile Usługi Bankowe bez wątpienia jest brak podstawowych opłat za prowadzenie konta oraz 3 bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów. Tego typu usługi to ciągle rzadkość w polskich bankach, dlatego oferta operatora komórkowego wydaje się być bardzo atrakcyjna.
Nie można zapominać o dodatkowych promocjach związanych z kontem – przede wszystkim o promocji polegającej na zwrocie 5% za zakupy kartą .
Warto zwrócić uwagę również na przejrzysty interfejs aplikacji i strony internetowej. T-Mobile Usługi Bankowe bazuje w dużej mierze na doświadczeniu Alior Banku, dlatego nie powinien dziwić fakt, że pod kątem stosowania unowocześnień, przewyższa on ofertę wielu innych banków. Z poziomu bankowości internetowej operator umożliwia dostęp do innych produktów bankowych, w tym do pożyczek, kart kredytowych, doładowań telefonu oraz kart kredytowych.
Ile kosztuje konto bankowe w T-Mobile?
Kosztuje np. wydanie karty z naklejką zbliżeniową. Za taką usługę T-Mobile Usługi Bankowe nakłada opłatę w wysokości 15 zł. Należy także płacić (od 5 do 10 zł) za przelewy dokonywane w placówce. Wydanie karty płatniczej jest darmowe, jednakże co miesiąc należy uiścić 6 zł za jej obsługę – chyba, że klient wyda w miesiącu przynajmniej 200 zł. Warto zauważyć, że bank nie wymaga od swoich klientów dokonania przelewu po założeniu rachunku, nie ma też żadnych restrykcji dotyczących minimalnego salda lub np. regularnych wpłat.
Obsługa, której Klient doświadcza, plasuje się poniżej poziomu godności każdego człowieka. Po drugiej stronie słuchawki siedzi ktoś, kto został wyszkolony jedynie na katarynkę, nieposiadającą żadnej wiedzy, ani umiejętności podejścia do osoby, z którą rozmawia. Nie ma możliwości kontaktu z osobą, która powinna mieć wiedzę na temat funkcjonowania placówki, z tzw. przełożonym, który w każdej normalnej firmie jest dostępny dla Klienta, co stwarza podstawy do podejrzeń, że takiego osobnika w tej firmie, po prostu nie ma. Z kolei osoby pracujące na infolinii mają – mówiąc wprost, wy***ne na Klienta placówki i sądząc po braku argumentacji ze strony dziewczyny, z którą rozmawiałam, jedyne jej zadanie to spławić takiego „niewygodnego” rozmówcę.
Beznadziejna rozmowa, brak wiedzy i rozwiązań, które są funkcjonującą podstawą działań w pełnowartościowych Bankach, prostactwo prezentowanego powtarzalnego zachowania i chamstwo „ukryte” po drugiej stronie słuchawki, (bo można, jak z nikim ważnym nie można się skontaktować), to naprawdę wszystko, na co stać tę firmę.
Odradzam każdemu, kto ceni spokój swoich bliskich i swój. Nie ma potrzeby wchodzić we współpracę z podmiotem nie wychodzącym naprzeciw technologii, rozwiązaniom, które normalnie funkcjonują w innych miejscach; z podmiotem, który nie szanuje swojego Klienta, który nie zamierza mu pomóc i próbuje pozyskać oryginał dokumentu, który do niego nie należy, a istnieją możliwości pełnowartościowego zakończenia sprawy.
Takiego bezczelnego chamstwa nie doświadczy się w ŻADNEJ innej placówce.
ODRADZAM na 100%.
Odradzam konto w T-mobile Bankowe. W przypadku dziwnych sytuacji typu zgłoszenie przez kogoś reklamacji „przelew na 40zł wykonany na zły numer konta” Bank zablokował mi CAŁE konto i karte. Nie poinformował nawet o sytuacji, nie wyjaśnił sytuacjI. Kazali dzwonic tylko i wyłącznie na wideokonferencje, za każdym razem 3h rozmowa z innym konsultantem i weryfikacje ze zdjęciami dowodu osobistymi za każdym razem. Dla świetego spokoju zgodziłam się zwrócić przelew (niesłusznie) żeby odzyskać dostęp do środków, kazali pisać i wysyłać oświadczenia o źródle środków na koncie itp. Odblokowanie konta trwało aż 3 dni! Gdyby były to moje jedyne środki to 3 dni byłabym bez pieniędzy! Porażka.
Jeżeli przestrzega się reguł konto jest za zero. Rozwiązania konta na miarę czasu.
Korzystałem od dawien dawna jeszcze od czasów Alior Sync. Nie ukrywam że był to bank który miał za zadanie ściągnąć jak największą bazę klientów tanimi i darmowymi rozwiązaniami a potem sprzedać ją Tmobilowi, który z każdym kolejnym miesiącem wprowadza coraz to ciekawsze formy nabierania klientów. 3 wypłaty w bankomacie za darmo – wprowadzone nagle a informacja o zmianach bardzo nieczytelna. To samo tyczy się jednej wpłaty we wpłatomacie. WAŻNA sprawa!! Jeśli masz konto oszczędnościowe nie wypłacisz tak łatwo pieniędzy. Na koncie masz jedna wypłatę darmową w miesiącu, ok. Większość bankomatów wprowadziła limit na wypłacaną gotówkę – 1000 zł (np euronet) więc maksymalnie za darmo wypłacisz 3000 zł w miesiącu. potem każda kolejna wypłata to 6 zł za 1000. Wypłat w oddziale banku nie ma bo nie posiadają oddziału. Ten bank to taki bank gdzie trzeba być bardzo ostrożnym. Na każdym kroku trzeba uważać i się pilnować. W przypadku wpłat wypłat z bankomatu, przelewów z kont oszczędnościowych, z użytkowania karty itp. Łącznie przez zmiany regulaminów i niedoinformowanie mnie o istotnych zmianach straciłem w ciągu roku około 290 zł.
NIE POLECAM TEGO BANKU!!!. Jestem w nim od samego początku, od czasu Aliora Sync. Nie jest to bank już przyjazny dla klienta i jego poziom bardzo spadł. Złapałem się na jeden ich “KRUCZEK” w regulaminie, a co innego jest w ofercie banku na stronie tytułowej. To nie jest prawdą ” 0 zł za 3 wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce i na świecie w każdym miesiącu”, to wszystko zależy kiedy bank księguje pieniądze.A tego normalny klient nie wie.Wypłacałem pieniądze 29.11.2018( czwartek) .Bank miał dwa dni robocze(czwartek i piątek listopadowy) aby zaksięgować wypłatę na listopad, ale nie, zaksięgowali je w grudniu!!!!!W ten sposób nieświadomy takiej złodziejskiej praktyki banku wypłaciłem 3 razy w miesiącu grudniu z bankomatu pieniądze, a według ich złodziejskiej polityki dokonałem 4 wypłat z bankomatu i pobrali mi 6zł.Może to jest tylko 6 zł, ale nie lubię jak ktoś mnie bokiem okrada.Bank który okrada swoich klientów “kruczkami” jest słaby i widać że pomału upada.Właściciele rachunków w tym banku sprawdźcie sobie historię a zobaczycie, że wam też w którymś miesiącu zabrali 6 zł.Na takich praktykach sobie dorabiają.Nie dzwońcie na infolinie, nie ma sensu,dziewczyny same są w szoku ,że bank ma taką złodziejską politykę.A na maila dostałem od Pani Alicji B. z zespołu T-Mobile odpowiedź “Uprzejmie informuję, że transakcje kartowe księgowane są w momencie ich potwierdzenia przez sprzedawcę/usługodawcę. Standardowo transakcje kartowe księgowane są do 14 dni – taka informacja znajduje się w Regulaminie Banku”. :/??!!! Transakcje z bankomatu są potwierdzane natychmiast,bo inaczej nie wypłacił bym pieniędzy z bankomatu!!!!!! DZIĘKUJĘ TAKIEMU BANKOWI I ŻEGNAM SIĘ JUŻ Z NIM W STYCZNIU 2019r. Konkurencja jest duża a oni za
6 złotych skutecznie się mnie pozbyli 🙂
A ja nie narzekam jestem klientem od 5 lat ,konto FREEMIUM brak opłat za prowadzenie brak opłat za przelewy brak opłat za SMS jak to niektórzy piszą ( pewnie z konkurencyjnych banków że SMS płatny) natychmiastowe przelewy POLECAM
Odradzam wszystkim ten bank, o ile można to nazwać bankiem, z resztą tak samo jak sieć komórkową t-mobile, jeden poziom.
Założyłem dawno temu konto w Alior Banku i wszystko było OK, potem sami zmienili na tą usługę. Po raz kolejny nie da się zalogować do bankowości internetowej. Jeśli chcesz przejść weryfikację telefoniczną to musisz tym ludziom automatom na infolinii powiedzieć jakie masz dokładnie konta. Ja mam ich kilka, zarówno w PLN, jak i w innych walutach i nie pamiętam dokładnie ich nazw, a nawet jakie dokładnie mam konta.
W prawdziwych bankach zadaje się w celu weryfikacji różne inne pytania, a ci uparli się na te pytania o konta i koniec.
Jak się pomylisz, to musisz dzwonić kolejny raz i od nowa człowiek automat Cię przepytuje, normalnie cyrk.
Oczywiście rozwiąże z tym czymś umowę, ale żeby to zrobić to trzeba się udać do placówki, których w Warszawie są 2 sztuki, no po prostu jakieś nieporozumienie.
Serdecznie odradzam wszystkim tą instytucję, usługę, nie wiadomo jak to nazwać, bo na pewno nie bank.
Jestem klientem tego banku od 5 lat, jeszcze z czasów Alior Syncu, kiedy bank był naprawdę dobry-a teraz chcę jak najszybciej uciec z niego! Od czasu zmiany na T-Mobile oferta się systematycznie pogarsza, ale można ją nazwać jeszcze ciekawą. Niestety od początku 2018r. zmieniono system informatyczny i jego nowa odsłona jest TOTALNIE DYSFUNKCYJNA!! (niezależnie od rodzaju telefonu czy komputera i przeglądarki, bo testowałem na kilku) Wbrew chęciom banku strona i aplikacja straciła łatwość obsługi, np. wszystko zamiast 1 kliknięcia wymaga kilku, albo akurat zniknęła dana opcja całkowicie i nie da się wykonać zamierzonego polecenia; bez własnego kalkulatora nie sprawdzisz sumy wydatków np. kartą i ile brakuje do zwolnienia z opłaty; brak podsumowania sald w liście transakcji, która ponadto pojawia się w “chmurkach” za kilka dni a nie za cały sprawdzany okres, itp. itd. ŻENADA! I niestety wbrew ciągłym zapewnieniom banku nic nie wskazuje aby szybko przywrócono pełną funkcjonalność strony i aplikacji. Z przykrością UCIEKAM i NIE POLECAM!
Bardzo Fajny bank internetowy, karta darmowa jak się zrobi obrót kartą za 200 zł, czytelna strona internetowa, praktycznie wszystko za darmo oprócz przelewów natychmiastowych.
konto i aplikacja super tylko niektóre opłaty za wysokie ale jest dobrże
Nagorsza obsluga klienta z jaka sie spotkalem po kazdym, podstawowym pytaniu kobieta odpala muzyke i idzie sie konsultowac. Oplaty horendalne za bankomaty wplatomaty przelewy natychmiastowe.Moim zdaniem najgorsze konto na rynku .Odradzam i przechodze do Nest banku
Byłem klientem Alior Sync i od tamtej pory jest coraz gorzej (2017r).
Żenująco niski poziom obsługi przez infolinię i oddział wirtualny. Jeżeli już coś pójdzie nie tak, to stracisz nerwy i kilka dni zanim z łąski ci pomogą lub poprawią swoje błędy.
Brak wsparci ze strony banku, zimne mylne procedury, mylne instrukcje.
Odradzam powierzanie pieniędzy temu “bankowi”
Byłem użytkownikiem Alior Sync bo było atrakcyjne i ciekawe , zmieniono nazwę i właściciela i od początku trwa ograniczanie usług z jednoczesną podwyżką za co się tylko da. Nikt nie pisze o CENIE SMS ów potwierdzających transakcję u mnie w granicach 11zł a transakcji jest kilkanaście w miesiącu. Muszę dotrwać do końca roku ( zobowiązania) ale od stycznia 2018 z dużą przyjemnością pożegnam T-Mobile . Reasumując nie polecam konta w T-Mobile to konto jest beznadziejne ustawione tyłem do klienta .
T-mobile- najgoszy bank z jakim mialam kiedykolwiek doczynienia… w zadnym aspekcie nie widza winy po swojej stronie bo przeciez ich procedury I dzialania sa bez zarzutu… jesli chodzi o reklamacje transakcji ktorych nie wykonywalam caly proces toczyl sie w nieskonczonosc i w rezultacje nie dostalam zadnej rekompensaty, z mojego doswiadczenia wynika ze klienci sa dla nich istotni w momencie zakladania rachunku I tyle.. zamknelam wlasnie konto I ciesze sie ze nie musze miec juz z ta instutuacja nic wspolnego! Jednakze chcialam zaznaczyc ze jest to moja opinia I moje doswiadczenie- kazdy moze uczyc sie na wlasnych bledach.. pytanie tylko czy warto…
Korzystam z tego konta jeszcze od czasu Alior banku. Ma dość przyjemny i przejrzysty interfejs do obsługi przez internet dlatego go jeszcze nie zlikwidowałem. Stopniowo wprowadzają i/lub podnoszą opłaty np nie korzystanie z posiadanej karty wiąże się z opłatą ale to już dość powszechne. Najbardziej mnie zdenerwowało to że kiedyś miałem możliwość zrobienia bezpłatnie kilku przelewów natychmiastowych w miesiącu. I kilka razy próbowałem ale z różnych dziwnych powodów nie dało się tego zrobić ani razu. Bank pewnie ponosił za to jakąś opłatę a klient nie – stąd problemy. Dzisiaj aż się zdziwiłem bo wszystko się udało. Sprawdziłem – 6zł za przelew – dlatego bez problemów. Wiem, to jest wpisane w tabelę opłat ale jak prawie wszyscy mam ciekawsze zajęcia niż śledzenie tego na bieżąco.
Na razie nie zamykam konta bo to się wiąże z pewnymi niedogodnościami ale dziś wybierając bank… no cóż – na pewno nie byłby to T-mobile usługi bankowe.
Pozdrawiam zarząd banku
Próbowałem założyć konto oszczędnościowe w banku. Dokumenty podpisywane przez kuriera, bo oczywiście weryfikacja przelewem była niemożliwa z kilku moich kont. Kurier przyjechał, podpisaliśmy, tydzień czekałem na smsa z potwierdzeniem otwarcia konta. W końcu otrzymałem wiadomość. Niestety nie mogłem się zalogować, ponieważ hasło nie przychodziło na mój numer telefonu. Po około 3 godzinach dzwonienia do banku okazało się, że nie mam podpisanej umowy ramowej. A tę można podpisać tylko w oddziale. Pięknie…
Witam, od kilkunastu miesięcy nie zaglądałam na konto T-Mobile, co zabawne nie mam do niego karty płatniczej i mogę robić przelewy do wysokości środków. Gdy ostatnio się logowałam stan konta był na tzw. plusie. W międzyczasie nie otrzymałam ŻADNEJ korespondencji, nie otrzymałam żadnego telefonu, nie było żadnej próby kontaktu, aż tu dzisiaj kontaktuje się ze mną kancelaria prawna o szumnej nazwie, dział windykacji, bo zalegam jakieś … ponad 80zł. Skąd to zadłużenie, pewnie za jakieś opłaty, które w międzyczasie się pojawiły, jeszcze nie wiem bo się nie logowałam. Ale jeżeli tak wyglądają według Banku relacje z klientami do gratuluję pomysłu i wszystkim odradzam korzystanie z takich usług, chyba, że ktoś lubi kontakty z windykatorami, szkoda, że od razu nie zapukał komornik !!!!! Pan windykator znał wszystkie moje dane, łącznie z nr telefonu …. NIGDY WIĘCEJ, likwiduję konto i z pewnością będę ostrzegać innych. Inne banki bez problemu i na bieżąco dzwonią gdy jest jakikolwiek problem, ba ! urząd skarbowy uprzejmie dzwoni, gdy się pomylę w PIT! Istnieją jeszcze normalne powiadomienia pisemne zanim się naśle windykatora z kancelarii prawnej do uczciwych ludzi ..
Zainteresowała mnie ostatnio oferta konta osobistego T-Mobile i chyba się na nią zdecyduję. Co prawda nie jestem abonentem tej sieci, a dopiero oni mają fajne promocje, ale i tak chyba się to opłaca. Wyczytałam, że jeśli nawet nie mam telefonu w T-Mobile, to mogę skorzystać z promocji , czyli będę dostawać 50 zł miesięcznie po przeniesieniu numeru. Bardzo pociąga mnie nowoczesna bankowość i związane z nią możliwości, a ten bank zapewnia to jak żaden inny.
Mam konto w tym banku od dobrych kilku lat i nie mam z nim większych problemów, gdyż czytam regulamin i wiadomości, które bank mi wysyła. Przez to zawsze wiem z dużym wyprzedzeniem, kiedy wykonywane są prace konserwacyjne, lub gdy jakaś usługa zmienia swoją cenę. Jeżeli wykonujecie tylko standardowe procedury, to możecie być spokojni, wszystko będzie wykonane jak należy, niestety schody zaczynają się gdy chcecie zrobić coś niestandardowego, wszystko się przeciąga, a odpowiedzi pracowników są sprzeczne, lub mówione jest jedno, a robione drugie…
Pozdrawiam
Dno wodorosty i 5 metrów mułu. Jak był alior to jeszcze to miało jakiś sens. Teraz to jest MASAKRA!!
Do banku nie da się zalogować bo wyskakują jakieś błędy (tylko na stronie tego niby banku!!!)
na co komu bank gdzie przelewu nawet nie można zrealizować a kontakt z obsługa jest praktycznie niemożliwy!!!
Przedwczoraj wysłałem wniosek o likwidację konta. Po proscu jakiś dramat czy obłęd. Gdy zakładałem konto wtedy jeszcze w Alior Sync: wszystkie bankomaty 0 zł, wpłatomaty 0 zł, 10 darmowych przelewów natychmiastowych w miesiącu, opłata za kartę bez żadnych warunków 0 zł. Obecnie 1 darmowa wpłata i wypłata w miesiącu każde kolejne to 6 zł, karta przy braku wydania z niej 200 zł w miesiącu- 6 zł, likwidacja 10 darmowych przelewów błyskawicznych w miesiącu, teraz za każdy płaci się 6 zł. Komentarz, wniosek i konkluzję pozostawiam czytającym. Ja pokazałem już im czerwoną kartkę
T-mobile UB ma po pierwsze tylko 10 placówek z pełną obsługą jak nie mniej , po drugie zamiast otworzyć oddziały z pełną obsługą to otworzyli placówki zlokalizowane w sklepach T-mobile gdzie nie jest prowadzona pełna obsługa.Widać tutaj debilizm alior banku ponieważ to on go stworzył , oraz dostarcza usługi T UB.Zamiast zrobić pierw porządne oddziały z pełną obsługą bo takie są potrzebne do wpłat i wypłat w ich placówkach , im się zachciało budować placówki które takiej obsługi gotówkowej nie prowadzą i to niby jest potrzebne klientom co to za ludzie w ogóle.W dodatku duży minus podpisywanie umów o kredyt w ich oddziałach , nie dostaniesz w jeden dzień ponieważ musisz mieć konto by dostać w jeden dzień.Decyzja jednak jest bardzo szybka jeśli masz konto , natomiast jak się nie ma to się czeka to duży minus tego banku.W dodatku alior bank nie ma własnych wpłatomatów i wpłaca się przez wpłatomat euronetu gdzie sporo czeka się czasu na zaksięgowanie środków , we wpłatomatach banku księgują ci od razu na konto kasę.Zatem jeśli ktoś ma na uwadze takie rzeczy , odradzam sam jestem klientem banku i się zawiodłem , na tych nowych placówkach które otworzyli ale to nie swoje i nie z taką obsługą jaką chciałem.Powinni pierw dać te z pełną one są bardziej potrzebne klientom niż tamte , zlokalizowane w sklepach T-mobile i kasuje konto.Jestem niezadowolony ,lepiej założyć konto gdzie będziesz miał dostęp do placówek banku , wpłato-bankomatów i w razie wypadku szybkiej decyzji w oddziałach np.w Inteligo gdzie właścicielem jest PKO i ma dużą liczbę oddziałów co jest pomocne , decyzja jest od razu w oddziale banku a co najważniejsze PKO nie zrobił tak jak alior bank że w swoich placówkach za wpłaty na konto w T UB nie pobiera prowizji od klientów Inteligo , natomiast alior bank jak stworzył sync to pobiera do teraz.Z resztą umowa z operatorem to spieprzyła ten bank.Bo płać tu za umowę abonamentową by mieć zwrot i za kartę 2zł. nfc beznadzieja i nie ma fajnych lokat.
Dorzucę jeszcze dwa minusy na niekorzyść konta t-mobile.
1. Natarczywe telefony z ofertami pożyczki,
2. karty bardzo złej jakości, cienkie lub słaby plastik, łamią się regularnie
odradzam stanowczo już od dwóch tygodni czekam na telefoniczną aktywację nowej karty i pin ponieważ jest jakaś awaria systemowa, która trwa od … kilkunastu dni !!!
jest zdecydowanie za mało placówek bankowych,nie mówiąc o bankomatach np. w mojej okolicy ich nie ma, więc w żaden sposób nie mogę wybrać ani przelać kasy, ponieważ aktywacja oraz zmiana starego nr telefonu do kodów sms jest niemożliwa, zmiana danych czy nr tel możliwa jedynie po osobistej wizycie w placówce co w moim przypadku to jakies 60km …
co do nowej aplikacji na tel to jest ok ale odpala się ją swoim pinem a aktywując trzeba wpisać swój nr pesel
mały plusik za to , że posiada opcję płatności blik i przelewów QR lecz nie próbowałam jeszcze jak i czy w ogóle działają 🙂
Witam, założyłem konto w T-mobile Usługi Bankowe, potwierdziłem przelewem z innego konta (mbanku) przelałem 1zł i nic dalej mi nie przychodzi.. żadnych informacji.. Czy mam założyć jeszce raz konto ?
Jeszcze kilka miesięcy temu jak w rozmowie zeszło na temat konta, to każdemu polecałem właśnie T-Mobile, ale czasy te minęły chyba bezpowrotnie. Póki co z konta nie rezygnuję, bo i tak wydam bez liczenia więcej niż te 200 zł, ale fakt, że w ogóle wprowadzili taką opłatę jest niestety złym omenem, bo nie wiadomo, czy za jakiś czas nie wymyślą czegoś nowego. Jak na razie cenię sobie darmowe bankomaty i całkiem dobry serwis internetowy (tylko ten kolor…). Tylko oszczędności musiałem ewakuować do Smart Banku, bo w T-Mobile oprocentowanie to żart.
Jeśli T-Mobile obejmie stały kurs na pogarszanie oferty, to bez żalu się pożegnam. Rynek nie znosi próżni i wcześniej czy później pojawi się coś korzystnego, a do banku nie ma się co przywiązywać, tylko szukać jak najtańszej opcji, bo bankierzy nie mają żadnych sentymentów.
Próba założenia konta prez internet metodą błyskawiczną…
…zakończyła się 3-4 dniowym oczekiwaniem aż w końcu anulowałem procedurę, i zgłosiłem oczywiście reklamację o zwrot swojego przelewu(Uwaga, to nie jest domyślne.)
Na stronie jest napisnae ze zakładanie konta ta metodą to 5 minut, max 24h, ja czekałem 4 dni. Infolinia miła i kompetentna, ale nie ma możliwości w niczym pomóc.
Dopiero przy rezygnacji dowiedziałem sie że konto tak naprawdę zakłada się 3 dni, a nie 24h. Niestety ja czekałem ponad nawet ten okres czasu.
Ten bank czepia się najdrobniejszych szczegółów. Nie przyjmuje skanu dowodu, bo chyba liczy, że zrezygnuję z aplikowania o 5% zwrotu za płatności kartą. Zdjęcie dowodu nie może być, specjalnie pojechałem do miasta, by wykonać skan, to go też nie przyjęli, bo niby nieczytelny.
Jestem posiadaczem konta T-Mobile, kiedyś Alior Sync i bardzo mi się podoba jakość obsługi, szczególnie jeśli chodzi o przelewy natychmiastowe oraz brak opłat za samo konto, kartę i wypłaty gotówki.
Nowy system transakcyjny jest tak samo przyjazny jak kiedyś, może tylko sama szata graficzna mogłaby być inna – jak na mój gust trochę za dużo różowego koloru, za to mam możliwość skorzystania z różnych promocji i dlatego niczego nie zamierzam zmieniać.
Dzis znalazłem taką zmianę w regulamienie który będzie obowiązywał od 1 sierpnia 2016
“Bezpłatnie będą realizowane 3 wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie w miesiącu T-Mobile koncie/Koncie Freemium, pozostałe będą kosztowały 6 zł”
Coż wyglada na to, że obok ciągle wieszającego sie systemu transakcyjnego dojdą opłaty zniechęcające do współpracy z tym bankiem …
Konto zalozylem jeszcze w Alior Sync. Wtedy zakladanie konta przebiegalo bez zarzutu… Nie jestem zadowolony z faktu, ze Alior “sprzedal” Synca.. Juz sama uboga kolorystyka T-Mobile (jedynie biel i rozowy), o wiele mniej wyrazna czern liter – sprawiaja problemy. Literki i cyfry sa tak “drobniutkie”, ze musze czesto powiekszac sobie te strone.. Lupy niestety nie posiadam. Niestety, strona T-Mobile UB zawiesza sie czesto w trakcie wykonywania jakiejs transakcji, sprawdzania wiadomosci itp.. Ten problem byl znany w Syncu. Szkoda, ze nikt nad tym nie pracuje.. W koncu to glownie bank internetowy… A nie ma nic bardziej wkurzajacego, jak koniecznosc nowego logowania i ew. wpisywania ponownie danych do przelewu:/
To chyba wszystkie minusy, ktore mi przeszkadzaja uznac ten bank za ideal bankowosci internetowej;) A teraz przechodze do plusow:))
DARMOWE konto, karta, bankomaty – w Polsce i na swiecie! Darmowe przelewy natychmiastowe! Generalnie, wszystkie najwazniejsze uslugi bankowe sa darmowe. Do tej pory nie mialem z niczym problemow – wszystkie zlecone transakcje byly realizowane wzorcowo.
Innym plusem, szczegolnie waznym dla osob pracujacych za granica, lub splacajacych jakies kredyty w innych walutach lub po prostu wymieniajacych walute – jest mozliwosc korzystania z kantoru walutowego Alior Banku, gdzie kursy sa praktycznie takie, jak w kantorach. Oczywiscie nalezy zalozyc sobie oddzielne konto w tym kantorze Alior Banku, co zreszta trwa minutke, ale… poniewaz T-Mobile jest obslugiwany przez Alior, transakcje walutowe pomiedzy kontem w T-Mobile a Kantorem Alior dokonywane sa blyskawicznie. Pieniadze wyslane do kantoru, tam wymienione – wracaja w kilka sekund ponownie na konto w T-Mobile. To wielki plus!
Konto jest naprawde godne polecenia! Jesli dbamy o swoje finanse, nie znajdziemy dzis – poza wlasnie T Mobile – konta, ktore jest bezwarunkowo DARMOWE. T-Mobile jest DARMOWE i oczywiscie przeznaczone glownie do korzystania z niego w necie, a nie w odzdzialach itp… Czasem tylko, z powodu wczesniej opisanych minusikow, troche wkurza.. Ale.. czyz sa jakies roze bez kolcow:))))
Przy okazji czy dobrze widzę, że przelew walutowy krajowy z T-Mobile do Alior Bank kosztuje 30 zł a z Alior’a jest bezpłatny ? Przecież to jest praktycznie przelew wewnętrzny :-/ Teraz przed transakcją strona wyświetliła przewidywany koszt 30 zł :-/
z sync do t mobile
Ogólnie ok i za darmo razem z kartą wypłacając gdzie tylko chcemy.Po przejściu z synka na t mobile dużo gorsza szata graficzna,literki jakieś dziwne i cienkie.Nie można choćby skopiować numeru konta z menu głównego,bo kopiuje się od razu nazw i inne….Wniosek – i tak jest to najlepsze darmowe konto z przelewami również natychmiastowymi,ale sync był jeszcze lepszy.Pozdrawiam.
T-mobile UB,a OrangeFinanse po 01-06-2015r.-co lepsze,bo niejako zmuszony jestem w moim rejonie zamieszkania do telefonu stacjonarnego i neostrady na abonament akurat w Orange?
T-mobile UB od 1czerwca2015 r.-wprowadzają m.in. oplaty 6 PLN za karte oraz 5 PLN za przelewy europejskie SEPA i więcej nowych opłat nie zauważyłem?(poprawcie mnie jak się mylę?)
Przelewy natychmiastowe to jest np.dla mnie najważniejsze-nadal mają darmowe tylko w T-mobile UB,czy jest inny bank co te “przelewy natychmiastowe” ma za darmo np.ten SmartBank lub inny?
Pytanie,bo jestem laik-a przelewy PayPal lub PayU mogę dokonywać bez tej karty debetowej T-mobile UB,chodzi mi o płatności np.dla serwisu ebay.us lub amazon w dolarach lub euro?
Wiem ,że przewalutowanie płaciłem i tak ,ale było podobnie jak średni kurs sprzedaży w kantorach w Polsce,np.od 10gr pln pobierał sobie T-mobile UB za 1 dolara?
Ale zagraniczne przekazy gotówki z karty debetowej T-mobile UB dochodziły zawsze na czas,wydaje mi się,że sygnowane przez główny bank,czyli Alior Bank.
Dzięki z odp.z góry.
Jedynym powodem, dla którego nie zlikwidowałem dotychczas konta w T-mobile Bankowe(po doświadczeniach z T-mobile operatorem telefonii) była bezpłatna karta do wszystkich bankomatów. Okazało się że od 1 sierpnia jest bezpłatna tylko w przypadku 3 transakcji w miesięcy, od czwartej jest pobierana opłata 6 zł od transakcji. Zarobili 36 złotych i wystarczy – żegnam ozięble. Dodatkowe powody: 1. nazwa TM źle mi się kojarzy, 2. Karta jest tak brzydka, że wstyd ją wyjąć 3. próba skontaktowania się z infolinią sprowadza się do siedzenia kilkanaście minut przy telefonie i wysłuchiwania komunikatów “wszyscy konsultanci są zajęci” – widocznie czekają, aż klientowi zabraknie cierpliwości. Mnie definitywnie zabrakło.