Tanie-Konto.pl · mBank · eKONTO + 300 zł premii

eKONTO + 300 zł premii

Opinie (444)

mbank

Czy warto założyć eKONTO mBank i zdobyć nawet 300 zł premii? Jakie są ukryte opłaty i haczyki? Zobacz opinie klientów i naszą analizę.

Konto osobiste w mBank (eKonto) to pierwsze internetowe konto na rynku, które przez lata zresztą nie miało żadnej konkurencji. Teraz konkurencja już jest, ale nadal eKonto jest liderem w segmencie kont internetowych, które gwarantują dostęp do usług bankowych bezpłatnie, lub za naprawdę niewielkie pieniądze.

22 maja 2014 roku osobom zainteresowanym jego usługami mBank zaproponował cztery nowe konta osobiste. Wśród nich szczególne uznanie zdobyło sobie mBank eKonto reklamowane jako rozwiązanie dla osób, które lubiąc wydawać pieniądze cenią sobie też oszczędności.

Kto powinien się zainteresować ekontem?

Proponowane przez mBank eKonto zostało przygotowane po to, aby przybliżyć nowym klientom usługi tego banku. Korzystać mogą więc z niego wyłącznie osoby, które do tej pory nie posiadały rachunku bankowego w mBanku. Bank nie dopuszcza przy tym możliwości zmiany dotychczasowego konta osobistego na nowe rozwiązanie przez osoby związane z nim już od dłuższego czasu.

Porównanie opłat za eKONTO

eKONTO - podstawowe opłaty i prowizje
Opłata za prowadzenie konta [zł/miesiąc] 0
Przelewy internetowe [zł] 0
Opłata za użytkowanie karty Visa Paywave [zł/miesiąc] 0 lub 4
Opłata za kartę nie jest pobierana jeśli zostanie 5 transakcji bezgotówkowych w miesiącu.
Bankomaty darmowe (bez prowizji)Euronet, BZ WBK S.A., Planet cash4you, eCard (od 100 zł)
Wypłaty z innych bankomatów w Polsce
1,3 zł - wypłaty poniżej 100 zł z Euronet, BZ WBK S.A., Planet cash4you, eCard
7 zł pozostałe bankomaty
Wypłaty z bankomatów za granicą [zł]10 zł
Wpłaty darmowe gotówki (bez prowizji)wpłatomaty mBanku

Wysokość opłat - opinie

Porównując ze sobą konta bankowe zawsze zwracamy przede wszystkim uwagę na to, z jakimi kosztami będzie się wiązało ich posiadanie. W przypadku konta mBanku koszty są ograniczone do minimum. Zarówno otwarcie, jak i prowadzenie konta jest bezpłatne, nie zapłacimy też za:

  • Wydanie karty debetowej
  • Zablokowanie karty debetowej
  • Przelewy zewnętrzne dokonywane przez Internet
  • Wypłaty z bankomatów sieci Euronet, BZ WBK, Planet cash4you oraz eCard

Niestety, nie oznacza to wcale, że nie będziemy musieli wydawać żadnych pieniędzy. Z kosztami należy liczy się:

  • Wypłacając pieniądze z bankomatów w kraju i za granicą (prowizja wynosi 3 procent, a choć w przypadku polskich bankomatów opłata nie może przekraczać przedziału od 5 do 9 złotych, korzystając z bankomatów za granicą powinniśmy mieć świadomość tego, że bank ustanowił jedynie próg minimalny – 9 złotych).
  • Dokonując wpłat i wypłat w oddziale mBanku (tu wypłata gotówki to dodatkowe 9 złotych, a przelew zewnętrzny – 8 złotych.
  • Zlecając przelew zewnętrzny konsultantowi mLinii (prowizja wynosi w takiej sytuacji 4 złote).

Dodatkowe możliwości

Stosunkowo niskie opłaty są jednym z największych atutów mBank eKonta mobilnego, okazuje się jednak, że osoby zainteresowane korzystaniem z niego mogą liczyć też na kilka innych niespodzianek.

Użytkownicy zainteresowani nową propozycją mBanku zyskują również dostęp do specjalnej aplikacji mobilnej pozwalającej między innymi na sprawdzenie stanu konta bez logowania oraz wykonywanie przelewu wprost na numer telefonu.

PROMOCJA: Otwórz eKonto i odbieraj nawet 50 zł miesięcznie przez 6 miesięcy

W nowej promocji nowi klienci mbanku, którzy do 19.04.2017 r. otworzą eKonto wraz z debetową kartą płatniczą mogą otrzymać nawet 300 zł premii (6 x 50 zł) za zakupy kartą i poprzez BLIK.

promocja mbanku

Zobacz Szczegóły



eKONTO + 300 zł premii - mBank - Oceń to konto poniżej:

Ocena konta:
2.3 na 5
53 głosów
1 2 3 4 5

Forum - Opinie i Pytania (444 komentarzy) :

Strony: Pierwsza 1 2 3 4 5 6 7 8 Ostatnia >>
  1. prawie byy klient
    prawie byy klient
    05.01.2017. 13:40

    Strzał w stopę

    Od lutego opłata 1,30 zł za wypłatę z bankomatu poniżej 100 zł. Strzelili sobie w stopę. Ja zmieniam bank.

  2. Max
    Max
    02.01.2017. 21:49

    Dobre konto

    Założyłem tu konto pięć lat temu, kiedy jeszcze bankowość mobilna raczkowała. Nie cierpię przesiadywać w oddziałach, więc postanowiłem, że będę miał konto tam, gdzie jak najwięcej mogę załatwić samodzielnie. Myślę, że przez te pięć lat z mbankiem jest tylko lepiej, więc szczerze polecam konto u nich :)

  3. Nowicki
    Nowicki
    31.12.2016. 18:30

    1,30 od 1 stycznia 2017

    Jeżeli klient mBanku wypłaci z bankomatu mniej niż 100 zł zapłaci za to 1,30 zł, z tego powodu zmieniam bank. Najbardziej funkcjonalne, stabilne i z atrakcyjną ofertą wydają się AliorBank kupiony przez PZU oraz Inteligo filia internetowa PKO BP. Jest jeszcze Polbank ale oni nie mają przelewów automatycznych co jest przydatne np. przy zakupach na allegro. Raczej wybiorę AliorBank ze względu na euronety.

  4. jafi
    jafi
    05.12.2016. 22:46

    cos zlego sie dzieje

    bedzie zmiana
    tyle lat tam bylismy z zona
    a teraz dobijaja nas oplatami za przelewy
    z symulacji wynika ze zaplacimy oplat do mbanku w okolicy 35zl/mies
    zawsze wyplacalismy drobne kwoty
    a teraz zmuszaja nas do noszenia gotowki w portfelu
    bedzie zmiana banku

  5. jacek chocianowski
    jacek chocianowski
    21.10.2016. 21:32

    M BANK,przyjazny ludziom

    Jacek ,,Zablokowali mi konto bo chłopak mojej córki po śmierci matki przesłał pieniądze z ZUS,[On nie posiada konta],pojechałem do oddziału w Środę 12 pażdziernika weryfikacja dokumentów[ skany dowodu i prawo jazdy] miła pani powiedziała że MAM CZEKAĆ 5 DNI ROBOCZYCH NA WYJAŚNIENIE I ODBLOKOWANIE KONTA, Piątek 14 października pani z oddziału dzwoni że mam podjechać do oddziału opisałem dlaczego pieniądze przeszły na moje konto[,Zapomnieli żebym to zrobił 2 dni wcześniej ]więc od teraz MAM CZEKAĆ 5 DNI ROBOCZYCH NA WYJAŚNIENIE I ODBLOKOWANIE KONTA. Dzisiaj 21 października piątek dzwonie na infolinie pani mnie informuje że dział weryfikacji nic nie ma,mam znowu jechać do oddziału i jak to wpłynie z łodzi z Piłsudskiego TO ZNOWU MAM CZEKAĆ 5 DNI ROBOCZYCH ,pojechałem a tam pani że wysłała w piątek 14 października ale jeszcze raz wyśle ,wzięła mój nr telefonu że zadzwoni do mnie,.DZISIAJ NA PEWNO PANU ODBLOKUJĄ KONTO;znowu dzwonie na infolinie i tam że mam jeszcze blokadę dokumenty są źle przesłane i mam udać się w łodzi do oddziału na ul Drewnowską do kierownika który będzie asystował Z ASYSTENTEM w przesłaniu dokumentów do banku,Byłem na Drewnowskiej Znowu zeskanowali dokumenty Robiły to dwie osoby kazali czekać pół godziny ,WRACAM PO TYM CZASIE A PANI MI MÓWI ŻE JESZCZE MUSZĘ CZEKAĆ BO NIE WYSŁAŁA JAKIEGOŚ OPISU ,TEGO BYŁO ZA DÓŻO NA MOJE NERWY,,,, NIE WYTRZYMAŁEM POŁOŻYŁEM SIĘ W PRZEJŚCIU NA PODŁODZE I SIĘ WYDARŁEM ŻE NIE WYJDE JAK NIE ODBLOKUJĄ MI KONTA ,WPADŁ JAKIŚ OCHRONIARZ CZY WZYWAĆ POLICJE,, PANIE POWIEDZIAŁY ŻE NIE,, POLEŻAŁEM 5 MINUT I KONTO ODBLOKOWANE PAPIERKI PRZESŁANE WERYTFIKACJA PRZEBIEGŁA POMYŚLNIE WYPŁACIŁEM KASE Z BANKOMATU I DO DOMU, ,NO I ZA TO MAM KOCHAĆ M BANK,przyjazny ludziom ,CZUJE SIĘ JAK ZA CZASÓW KOMUNY , ALE SĄ MILI PRZESŁALI MI NA e mail Szanowny Panie, informujemy, że nadal trwają pracę nad dyspozycją numer Weryfikacja tożsamości klienta. Szczegóły na temat zakończenia dyspozycji zostaną przesłane w możliwie najkrótszym czasie. Przepraszamy za wydłużony czas realizacji. Informujemy o możliwości samodzielnego złożenia wybranych dyspozycji oraz zamówienia dokumentów w serwisie transakcyjnym

  6. Prada
    Prada
    27.09.2016. 13:30

    Kantor internetowy to jakaś kpina

    Składając wniosek o otwarcie kantoru i jednocześnie, aby z niego korzystać o otwarcie kont walutowych oczekiwałem w miarę atrakcyjnych ofert walut, a przynajmniej zbliżonych do tych internetowych z innych banków i firm. mBank oferuje zakup waluty po kursie 2 groszy taniej od tego oficjalnego w banku, który przypomnę, że należy do jednego z najwyższych na tle konkurencji. To jakaś pomyłka ! przy 1000 dolarów oszczędzam 100 zł. korzystając z wymiany gotówkowej w tradycyjnych kantorach i wpłacie na konto w kasie - przecież to internetowy kantor mBanku, który miał być tańszą wersją i odpowiedzią na te tradycyjne.

  7. tom
    tom
    21.07.2016. 13:30

    mbank? Nie dziękuję!

    Szczerze nie polecam tego banku zwłaszcza wyjeżdżającym za granice bo kończy się to okropnie. Jakiś czas temu wyjechałem do pracy za granicę i podałem zagranicznemu pracodawcy numer mojego konta w mbanku. przelew z pierwszą wypłatą wszedł elegancko w oczekiwanym terminie ale cyrk zaczął się kiedy próbowałem podjąć gotówkę w holenderskim bankomacie bowiem bankomat zarówno w ing, rabo jak i ambro bank twierdził że nie mam gotówki na koncie. Wszedłem na stronę banku zalogowałem się no i kasa jest ale nie mogę jej wybrać. Dzwonię więc do biura obsługi klienta i tam miła pani oznajmia mi że bank zablokował transakcje na moim koncie ponieważ ostatni przelew jest dla nich podejrzany i żeby odblokować konto muszę się udać do swojego lub najbliższego oddziału mbank z dwoma dokumentami stwierdzającymi moją tożsamość tam one zostaną zeskanowane i wtedy może konto zostanie odblokowane. I na nic moje tłumaczenia że przebywam za granicą i nie mam możliwości powrotu bo po prostu nie mam za co miła pani z banku ma to w nosie. Kochani managerowie od zabezpieczeń w mbank radzę stuknąć się w łeb i to zdrowo bo to już jest choroba! a wiec moi drodzy jeżeli wybieracie się za granicę nie ważne czy na saksy czy do pracy to raczej unikajcie mbank bo pozostanie wam koczowanie bez pieniędzy a spece z mbanku będą zacierać ręce z radości że ich bank jest bezpieczny i nawet posiadacz konta kasy z banku nie podejmie

  8. klient
    klient
    08.06.2016. 10:54

    porażka

    Odradzam zakładania i korzystania z tego banku
    ciągłe zmiany regulaminu i czytanie z 30 stron pdf-u, pobieranie 6zł za kartę chyba że zrobimy zakupy za 300 zł wcześniej było 200 i 100zł, powinni wprowadzić od razu z 2000zł.Ciężko się dodzwonić na infolinie,
    kolejny punkt to serwis transakcyjny porażka
    można dalej pisać ale szkoda czasu.
    Likwiduję konto i z mbankiem nie chce mieć nic wspólnego.
    Sami sobie strzelacie w kolano.

    nie pozdrawiam

  9. club
    club
    23.03.2016. 19:20

    mbank

    bank ma uproszczoną oferte dzieki czemu nie trzeba wczytywać sie w szegeg warunkow do spełnienia aby uniknąc opłat, jestem klientem do poczatku roku i zamierzem zostac na dłuzej. pozdr

  10. best
    best
    23.03.2016. 19:15

    obsługa

    wysoko oceniam, miałem problem z kartą w internecie i szybko go rozwiązałem go kontaktując się z Panią z mLinii

  11. graf
    graf
    22.02.2016. 13:25

    serwis

    nie kumam o co chodzi z kwestia serwisu. Wystarczy zrozumieć filozofię działania nowego interfejsu i ten nowy jest o niebo lepszy! Trochę wysiłku, a jestem przekonany, że się spodoba.

  12. confus
    confus
    22.02.2016. 13:24

    mbank

    nie rozumiem negatywnych opinii, w moich oczach to dobry bank z ciekawymi ofertami a zdziwienie naliczoną opłatą wynika w wypowiedziach kompletnym brakiem wiedzy o produkcie/cenniku, to jak iść do restauracji najeść się do syta a później bycie zaskoczonym że trzeba zapłacić rachunek.. korzystam aktywnie z większości produktów i nigdy nie spotkała mnie niemiła niespodzianka, rzadko kontaktuje się z mLinią ewentualnie z ekspertem online - czat aby zapoznać się z ofertami.

  13. marian
    marian
    19.02.2016. 14:36

    Opinia

    rachunek bezpłatny, przelewy, bankomaty tez, karta bezpłatna jeżeli wykona się operacji na 200 zł (moje jednorazowe tankowanie), trudno wymagać więcej gdy za nic się nie płaci,dla mnie # 1 z banków.

  14. Barbara
    Barbara
    17.02.2016. 10:38

    mBank

    polecam z czystym sumieniem, nigdy nie miałam problemów, raczej jedynie wątpliwości wynikające z braku wiedzy, zawsze trafiałam na osoby chętne do pomocy mi podczas kontaktu z infolinią, które proponowaly mi korzytsne dla mnie rozwiązania i pomysly.

  15. marta
    marta
    01.02.2016. 10:01

    za zero

    rachunek - 0zł, karta - 0 zł, jakoś mnie nie dotycza wspominane opłaty a jestem klientką od 5 lat, widocznie dobrze korzystam z rachunku i jest adekwatny do moich potrzeb, do tego apka używana na co dzień a w razie potrzeby kontakt z mLiną bez koniecznośći pamietania haseł..

  16. Kwiczo
    Kwiczo
    29.01.2016. 09:55

    Spoczi

    a ja polecam i dziwie się co niektórym opiniom. Konto jest na prawdę w porównaniu do innych banków, z którymi miałem też do czynienia tanie. Podstawowe czynności, czyli rachunek, karta, przelewy, bankomaty sa free. Są zniżki do kina i jakieś okazje. Dodatkowo w przypadku pytań korzystam z polaczenia z ekspertem na videoczacie. Nigdy nie odczulem, żebym był zbywany lub żeby moja sprawa nie została załatwiona. Wręcz przeciwnie sympatyczna obsługa. Wiem, że łatwiej wylewać brudy, ale ja postanowiłem sie podzielić dobrą opinią i polecam :)

  17. anna
    anna
    14.12.2015. 10:10

    konto

    kilkanaście lat w mBank i jest coraz gorzej opłaty coraz większe. nadrabiają lata gdy nie było opłat. czas na zmiany bo konto stało się nieopłacalne. nie polecam.

  18. Konsument
    Konsument
    01.12.2015. 21:11

    Karta Kredytowa

    Witam
    Radze Państwu trzymać się od tego banku z daleka a mianowicie od Kart Kredytowych w tym Banku
    Totalna porażka opłaty są po prostu z kosmosu, naliczanie opłat prowizji i wymyślonych przez Bank swoich opłat nie ma końca. Naliczają odsetki od odsetek a do tego dokładają powiadomienia o spłacie które przewyższają je 1000% i człowiek ma wrażenie że spłat o opłat nie ma końca.
    Podam jeden z przykładów: Zlikwidowałem kartę kredytową i tego samego dnia spłaciłem całe zadłużenie saldo na rachunku wynosiło 0,00zł.
    Po miesiącu zaczęły przychodzić wyciągi z kolejnym zadłużeniem na karcie i kolejnymi odsetkami do spłaty. Wpłaciłem bo w biurze poinformowano mnie że to stara opłata którą przegapiłem i jak to wpłacę to już żadnych opłat nie będzie.
    BŁĄD !!! bo za kilka tygodni dostałem kolejny wyciąg który poinformował mnie o kolejnym zadłużeniu na karcie (PRZYPOMINAM ! że wypowiedzenie umowy karty Kredytowej złożyłem 6 tyg. temu) tym razem wciskano mi że to opłata za powiadomienie mnie o nieterminowej spłacie karty (PRZYPOMINAM !!! że kartę spłaciłem do 0zł przy wypowiedzeniu umowy)
    To jest chory system Bankowy a przynajmniej w tym Banku.
    To nie pierwsza taka sytuacja która mnie spotkała ze strony tego Banku i ich obowiązujących opłat, naliczania prowizji i innych.

    Radzę TRZYMAĆ SIE Z DALA OD TEGO BANKU

    Dzwoniąc na infolinie bądź idąc do placówki załatwiając takie sprawy polecam nagrywanie rozmów bo za kilka dni wyprą się wszystkiego !!! i będą wmawiać że to oni maja racje a klient jest GŁUPI i ma płacić !
    Mnie za każdym razem informowano ŻE JAK TERAZ ZAPŁACĘ TO JUZ WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE I NIE BĘDZIE DODATOWYCH OPŁAT. BZDURA !!! PROSZĘ mieć bardzo ograniczone zaufanie do tego banku.

  19. klientka
    klientka
    30.10.2015. 21:47

    blokada

    Przestrzegam przez zakładaniem konta w mbanku. Założyłam rachunek przez infolinię, żeby zapewnić sobie natychmiastowy wpływ środków przy sprzedaży domu, ponieważ kupujacy (osoba fizyczna) miał rachunek w mbanku. Pracownik infolinii, którego poinformowałam, dlaczego zakładam rachunek, nie powiedział mi, że dla banku będzie to transakcja podejrzana. Kiedy po kilku dniach chciałam zrobić przelew z rachunku w mbanku na mój rachunek w innym banku, okazało się, że rachunek został zablokowany natychmiast po wpłynięciu pieniędzy. Nikt mnie oczywiście nie powiadomił ani o blokadzie ani o jej powodach. Na infolinii kazano mi jechać do oddziału mbanku z dokumentami w celu udowodnienia, że istnieję. Przypominam, że konto jest internetowe. Pojechałam do jedynego czynnego w Warszawie w sobotę oddziału mbanku, gdzie pracownik zrobił xero mojego dowodu i prawa jazdy a następnie odmówił mi pisemnego potwierdzenia, że dałam się zweryfikować i powiedział mi, że dział bezpieczeństwa zdecyduje czy i kiedy rachunek zostanie odblokowany. Po złożeniu kolejnej reklamacji rachunek odblokowano. Po zrobieniu przeze mnie przelewu na mój rachunek w innym banku, konto w mbanku zostało ponownie zablokowane - znów bez poinformowania mnie o tym. Ponownie pracownik infolinii polecił mi pojechać do oddziału z dokumentami w celu udowodnienia, ze istnieję. Kolejna wizyta w oddziale i kolejna reklamacja tym razem nie pomogły. Otrzymałam jedynie informację, że we właściwym czasie właściwy pracownik się ze mną skontaktuje. Efekt jest taki, że mimo iż pieniądze nie pochodziły z Kajmanów, tylko z Polski - z innego rachunku w tym samym banku i pomimo że mam zagwarantowaną regulaminem mbanku możliwość robienia z moimi pieniędzmi wszystkich legalnych operacji, rachunek jest nadal zablokowany już trzeci dzień, a ponieważ przed nami jest weekend, to znaczy, ze mbank będzie korzystał z moich pieniędzy jeszcze co najmniej dwa dni. Myślę, że w tym wszystkim nie chodzi o sprawdzenie legalności pochodzenia pieniędzy czy też mojej wiarygodności, lecz o to że mbank nie chce wypuścić pieniędzy klientów za wszelką cenę. Ja na razie straciłam czas i nerwy, a nie wiadomo, czy się na końcu nie okaże, że to ja będę musiała udowadniać swoją uczciwość

  20. Roman
    Roman
    01.09.2015. 15:00

    Żegnam mBank

    Witam! 7 lat w mBanku i wystarczy. Powód: Nowy serwis transakcyjny. Przez te lata kilkudziesięciu odbiorców zdefiniowanych (nie tych z książki) stało się nieaktualnymi a ja dowiaduję się że nie mogę ich usunąć bo " serwis tego nie przewiduję". W tej sytuacji w najbliższych 2-3 latach będę miał kolejnych bez możliwości usunięcia. Wpisuję sobie np. PGNiG Warszawa i otwiera mi się 16 pozycji w tym 2 aktualne - i teraz szukaj człowieku. Horror mam dość.
    Pozdrawiam

  21. Mako
    Mako
    31.07.2015. 21:29

    Opinia

    Stale zmieniające się regulaminy, coraz większe opłaty za prowadzenie konta.
    Szachrajstwa z kredytami i ich oprocentowaniem.

    Dziękuję do widzenia.

  22. Aleksander
    Aleksander
    26.07.2015. 19:33

    Opinia

    Niepoważny bank , założyłem darmowe konto z ciekawości aby zorientować się jak wszystko wygląda. Po paru miesiącach dostałem wiadomości iż na koncie znajdują się ujemne środki, Aby dostać się do konta albo zmuszają mnie do jady do placówki 60 km od mojego miejsca zamieszkania albo oczekiwanie na list aktywacyjny poczta polska ( 10 dni oczekiwania ) , nie mając czasu na jazdy poprosiłem o pakiet . Po dziesięciu dniach przyszedł i oczywiście weryfikacja mnie nie puściła i nie mogę sie zalogować , dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się że nic nie można zrobić tylko wysłać ponowny pakiet aktywacyjny ( kolejne 10 dni ) więc jeśli faktycznie na koncie kompletnie ani razu użytym jest jakimś sposobem stan ujemny to kolejne 20 dni do naliczenia prowizji, więc jest to świadome naciąganie klienta !

  23. Krzysztof
    Krzysztof
    30.06.2015. 16:03

    Tanie konto?

    Opłata za odnowienie kredytu odnawialnego - 125 zł!
    A to nie jedyny wydatek. Osobiście, podziękuję.
    Szukam innego banku

  24. Zenon
    Zenon
    24.06.2015. 19:13

    opłata za kartę visa

    Właśnie mBank mnie okradł pobierając opłatę 200 zł za kartę na co nigdy się nie godziłem, bo kartę miałem od dawna i za darmo. Oczywiście pozmieniali sobie regulaminy i uważają,że jest wszystko OK.
    Korzystałem w tego banku od co najmiej 8 lat i zgadzam,z się,że schodzi na psy a zwłaszcza w odniesieniu do ,,starych" klientów.
    No to zobaczymy, kto jest starym klientem.
    Pozdrawiam
    Zenon

  25. magda
    magda
    23.06.2015. 01:26

    mam konto od 14 lat i mówię bye bye

    Konto w Mbanku mam od 2001 roku - wtedy to w pięknych czasach oprocentowanie ROR-u wynosilo ok. 13% i zero jakichkolwiek opłat. Było najlepsze, ale o kredycie można było pomarzyć bez wzgledu na posiadaną zdolność. Za to Multibank kredyt odnawialny dał mi w 10 minut - 8-krotność pensji, albo 6-cio nie pamiętam...dla Mbanku wierny dlugoletni klient znaczy tyle co zeszłoroczny śnieg. Nie nawidze go, na pożarte 10 000 przez jego wplatomat czekalam 3 tygodnie i miałam się cieszyć ze nie 4!!! Do tej pory w innych bankach był pronlem z wplatomatami i ich dostępnościa. JUŻ NIE MA!!! ZNIKAM Z TEGO SYFIASTEGO BANKU. Dzieki Ci Euronecie za wplatomaty.
    Inne banki cenią lojalność - ten niestety nie.

  26. Szlomo
    Szlomo
    28.05.2015. 12:23

    Opinia

    Nie ma mowy żeby te paparuchy w styje szlojone tak doiły ludzi, ja także odchodzę. Wniosek w innym banku już złożony. Czekam na potwierdzenie założenia konta oraz kartę i przelewam całą kasę gdzie indziej. Koniec z waszymi złodziejstwami... jeszcze te 2 zł za obrót 100 złotych kartą - ok, potem te 4 zł za obrót dwieście... no ok. ale kolejna podwyżka... w dobie kryzysu za który odpowiedzialne są banki? szuje cholerne, idę do konkurencji i nie są to czcze pogróżki!!!

  27. Druh
    Druh
    24.05.2015. 12:01

    Opłaty w mBanku

    Mam od wielu lat konto w tym banku.
    Jakiś czas miałem jako podatwowoe na które wpływała emerytura.
    Później emerytura wpływałą do inne go banku, którego nie polecam (taki co miał byka).
    Przez ten czas maiałem dalej konto w mBanku tylko bez karty debetowej i żadnymi opłatami nie jestem obciążany.
    Nowa "twarz" mi nie przeszkadza może dlatego, że mam dopiero 66 lat. Być może jak się zestarzeję to zacznę marudzić.
    Nie polecam, bo wybór zawsze należy do Ciebie kliencie, ale też nie widzę powodów dal których nie można tu mieć konta.
    Nie wiem co będzie jak na kilka miesięcy wyjadę za granicę i trzeba będzie w Ameryca Południowej korzystać z usług mBanku.
    Pozdrawiam.

    J.L.S.

  28. Kamil
    Kamil
    21.05.2015. 13:00

    mBank - coraz gorzej

    opłata za kartę 6 zł - Pakiet Bezpieczna Karta 3 zł
    Bardzo niskie oprocentowanie lokat 0,6 % w skali roku
    Własne przelewy z konta firmowego na prywatne 1,5 zł
    Uciekać, likwidować,

  29. Mariusz
    Mariusz
    11.05.2015. 21:42

    Stare było lepsze....

    Stare konto było zdecydowanie bardziej przejrzyste oraz prostsze w obsłudze, brak możliwości logowania się do starego portalu spowodował zaprzestanie korzystania przeze mnie z usług mbanku i przeniesienie się do konkurencji ...

  30. nanajka
    nanajka
    27.03.2015. 07:17

    Mbank? A po co to komu...

    Mbank byl fajny dopoki nie zmienili swojej aplikacji uzytkowania ktorej po prostu nienawidze oraz nie podniesli limitu placenia karta do 300 zl bo inaczej za karte zabuli sie 6 zl. Dla stalych klientow - zadnych ciekawych ofert, zadnych ciekawych oprocentowac, no nic co by sprawialo ze bedzie sie chcialo miec konto w tym banku. Ja obecnie jestem na etapie "jak to zrobic zeby to konto mnie nie dobijalo, zeby natarczywie do mnie nie wydzwaniano z propozycja kredytow/ubezpieczen/itp no i zeby mimo wszystko z niego neie rezygnowac. Niestety coraz mniej mnie zacheca do trzymania tam pieniedzy.

  31. xxx
    xxx
    05.03.2015. 06:35

    Ten bank obecnie zwanym mBankiem to kanalie i oszuści 2 amber gold

    Witam sprawa lokat i poliso - lokata, że niby to taka inwestycja i gwarancja zysku 3,5 % z czego masz do dyspozycji do lokaty oprocentowanej nawet do 7,5 %. Tak ich niby super produkt nigdy nawet nie zarobił 0,000000001 % a przynosił tylko straty. Kolejno samowola w ustalaniu stopy %. Zabieranie z konta tyle ile się im widzi ostatecznie przywłaszczenie twoich środków - wyzerowanie do 0.
    To samo z kartą opłaty bez poinformowania o nich nawet nie wysłanie nowej karty jak poprzedniej skończyła się data ważności. Pobieranie nadal opłaty nawet jak się nie należy im za usługę - "złodziejstwo". Do tego zawieszanie się systemu pseudo tabelki z wskaźnikami posiadanych środków. Wykresy nie wiadomo czego i jakich cudownych opisów.
    Lokaty to w ogóle jakaś pizda na maśle kanalizacji ulicznej z uciekającymi zyskami. Tylko zaryzykuj gwarantują co niski % i niepewność co do otrzymania środków.
    Kolejno serwis w którym nic się nie trzyma zasad gustu i czytelności. Malejąca liczba klientów mówi sama za siebie. O mobilne konto 4 % do 3000 zł niby w skali roku to jedna bujda masz więcej kasy z pewnością obejdzie się frykasem. Bank dla ludzi lubiących kłócić się z mlinią przerywanie rozmowy jak konsultant stwierdzi, że nie wie o co biega i długie czekanie na decyzję co z tobą zrobić. Jedynie jak mówię konto dobre, ale dla dzieci ze skarbonką i drobnymi zaskórniakami lubiących ryzykować, że ich kasa zniknie i może zostawią ci na lizaki.

    Pozdrawia były zapewne klient. Nie skorzystam z toksycznych ofert banku bez przyszłości.

  32. marzena
    marzena
    20.02.2015. 23:48

    Nigdy więcej mBanku!

    Konto założyłam kilka lat temu generalnie po to by obsługiwało moją polisę OC. Po roku okazało się, że mam zapłacić za kartę kredytową, o którą nigdy nie wnioskowałam, ani też nigdy nie otrzymałam. Próbowałam telefonicznie wyjaśnić sprawę, bezskutecznie, udało się zrezygnować przez telefon z karty ale reklamacja wymagała złożenia pisma, wiec odpuściłam i zapłaciłam. Potem zabrakło informacji o kończącej się polisie OC i znów porażka. Miesiąc temu postanowiłam zamknąć rachunek. Dyspozycja złożona telefonicznie. W trakcie wypowiedzenia umowy (okres 30 dni) podałam jeszcze nr rachunku na który należy przelać środki po zrealizowaniu dyspozycji. Dziś otrzymałam potwierdzenie (mailem i sms-em), że rachunek zamknięty. A za chwilę, że środki pozostawione na rachunku trafiają na nieoprocentowane konto (zamiast na podany przeze mnie rachunek!). Wysłałam maila z prośbą o wyjaśnienie. Uwaga, jest odpowiedź, że korespondencja w formie mailowej ma jedynie charakter informacyjny. Udzielając odpowiedzi na przesłaną wiadomość nie posiadają wglądu w moje dane i posiadane produkty, co skutkuje brakiem możliwości merytorycznego odniesienia się do jej treści. W celu wyjaśnienia kwestii związanej z realizacją przelewu proszą o kontakt z konsultantem mLinii pod numerem: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800. Proszę przygotować identyfikator klienta i telekod. Identyfikator klienta i telekod przygotowane więc dzwonię. Rachunek zamknięty ale identyfikator i telekod działają (?) super! Pani przepytuje mnie na tę okoliczność: imię i nazwisko, pesel, adres, nazwisko panieńskie matki... jest! widzi wniosek zamknięcia! ale sory, nic nie może zrobić... już mnie mdliło od tego ciągłego przepraszania za to, że konsultant nie wpisał we wniosku numeru konta, że nr rachunku umieszczony w komentarzu nie ma mocy prawnej, że konsultant nie powiedział... dość! nie chcę przeprosin, oczekuję realizacji dyspozycji, którą złożyłam przecież prawidłowo przed zamknięciem konta. ok, no to składam reklamację, nie!!!nie mogę, bo właśnie mój identyfikator i telekod zostały zablokowane. Panienka z drugiej strony nie może nic (a może nie chce?)... nie mogę rozmawiać z nikim kto merytorycznie ogarnąłby sprawę, panienka nie przekaże sama też jej nikomu (bo przecież nie mogę już składać reklamacji), przelewu nie może wykonać... Masakra! Rozwiązanie? a i owszem jest! jedno jedyne... PROSZĘ NAPISAĆ PISMO do mBANKU. Paranoja jakaś! To pytam się po co maile z banku wprowadzające w błąd, po co zatrudnieni konsultanci (pierwszy zapomniał powiedzieć, drugi powiedział ale źle, a trzeci był tylko od przepraszania - ot taką miał wąską specjalizację!)??? I co? ano kasę w majestacie prawa zabrali, jak napiszę pismo jest szansa, że przeleją wreszcie na podany rachunek... chociaż w tej sytuacji to wcale już nie mam takiej pewności. Od wojny, głodu i MBANKU uchroń nas Panie! Amen

  33. Bastek
    Bastek
    26.01.2015. 16:45

    Czy warto założyć ekonto Mobile ?

    Czy mi doradzicie czy warto jest otwierać te eKonto mobilne z oprocentowaniem 4% do 3 tyś zł i to wszystko za 0 zł ? Proszę o pardę czy jest wary otwarcia.

  34. paula
    paula
    13.01.2015. 20:55

    oszuści

    Jestem ich klientka od ponad 10 lat i nie posiadam żadnych kredytów pensja wpływa regularnie co miesiąc złożyłam ostatnio wniosek o kredyt odnawialny odrzucili mi go bo stwierdzili że nie mam zdolności kredytowej a najlepsze jest to ze pani powiedział ze niezależnie jaka będzie decyzja to do mnie zadzwonią czekałam na telefon tydzień w koncu sama musislam zadzwonic sby sie dowiedzieć jaka jest devyzja a wiec te ich 15 minut trwa nieskończenie długo

  35. andrzej
    andrzej
    09.01.2015. 08:12

    nigdy wiecej mbank

    Witam


    Ja również po 10 latach po zmianie wizualnej uciekłem z tego banku. Problem w tym, że "konto" zaczęło wysyłać za mnie pieniądze na rachunek firmy najbardziej złodziejskiej czyli na literę O, mimo iż nie zaznaczyłem żadnego pola, że wyrażam zgodę. Okazało się po miesiącu, że bank łączy się z firmą złodziejską na literę O i w tym momencie zrozumiałem, że było to celowe. BRAK ZAUFANIA!

  36. Arnie
    Arnie
    08.01.2015. 13:34

    Dość!!!

    Po kilku miesiącach prób przyzwyczajenia się do nowego serwisu i użerania się z bankiem odchodzę po 10 latach z mbanku.
    Byłem bardzo zadowolony, nie miałem żadnych zastrzeżeń.
    Ale obecnie nie byłem w stanie normalnie korzystać, mam dwa konta prywatne i formowe. Wszystko pomieszane, przelewy zdefiniowane prywatne i firmowe razem w Książce odbiorców - tak to teraz nazwali. Nie ma możliwości rozdzielenia. No i ciężko coś znaleźć.
    Większość nazw inna, podstawowe przyciski w górnej zakładce co są w jednym oknie w następnym znikają. Wszystko miga kolorami i rozprasza, pojawiają się jakieś zdjęcia reklamy.
    Otworzyłem dziś konto w Citibanku, nie tak fajne jak stary mbank ale zbliżone, da się korzystać. Wszystkim co biadolą na nowy interface zamiast użalać się na forach, radzę obejrzeć ofertę innych banków ( a jest w czym wybierać) i uciekać. Mbank ma gdzieś starych klientów, lekceważy ich i ma pełne prawo tak robić.

  37. torba
    torba
    30.12.2014. 18:21

    Tanie????

    Mam u konkurencji to co w mbanku plus wszystkie bankomaty w Polsce i w UE za darmo. 10 przelewów natychmiastowych za darmo w miesiącu. Więc dlaczego twierdzicie ze mBank ma najtaniej???

  38. pit
    pit
    29.12.2014. 15:45

    polecam

    Polecam mbank.
    Mam juz konto ponad 2 lata.
    Jak dotąd nie mam zadnych zastrzeżeń.
    Najlepsze konto wg mnie pod wzgledem funkjonalnosc/cena.

    Dziwię się tym co narzekaja na nowy interfejs mbanku - dla mnie o wiele bardziej intuicyjny i funkcjonalny.
    Pozdrawiam

  39. Robercik
    Robercik
    08.12.2014. 19:11

    A mi się nowy interfejs podoba

    1. Internfejs
    Zawsze znajdą się osoby, którym się nowy interfejs nie będzie podobać, bo jest za "bardzo kolorowy" lub jakiś inny błahy powód. Dla mnie osobiście najważniejsze jest to, że wszystko chodzi płynnie, szybko, do spaw wizualnych też nie mam większych zastrzeżeń. Do wszystkiego idzie się przyzwyczaić. Poza tym jest wiele dodatkowych ułatwień, których w starym systemie nie było.

    2. Opłaty za kartę
    W przypadku nowego "ekonta mobilnego" nie ma żadnych opłąt za kartę (bezwarunkowo 0 zł) więc, drodzy posiadacze "starych ekont" zamiast narzekać w co drugim komentarzu na warunkowe opłaty zamknijcie "stare ekonta" i otwórzcie sobie nowe "ekonta mobilne" i po sprawie

  40. KRZYSZTOF
    KRZYSZTOF
    06.12.2014. 19:43

    czy dobry bank

    zdecydowanie odradzam wszystkim ..jak byłem klientem multibanku było super.. teraz zdziadział bank do reszty cokolwiek załatwić same problemy .. formalne .. :(

Strony: Pierwsza 1 2 3 4 5 6 7 8 Ostatnia >>

Dodaj komentarz

* = wymagane pole

:

:

:

: