Nest Konto

Załóż Konto
+ 4% na Lokacie Witaj
Dodaj do porównywarki

Czy konto w Nest Banku oznacza zawsze 0 zł za wszystko? Są ukryte opłaty i haczyki? Czy istnieją jakieś ukryte opłaty i haczyki? Przeczytaj naszą recenzję i opinie użytkowników o rachunku Nest Konto.

Nest Bank – jaki to bank?

Na polskim runku usług finansowych doszło do znaczącego rebrandingu. 28 października 2016 r. doszło do połączenia dwóch silnych marek. Z fuzji Smart Banku i BIZ banku powstał Nest Bank, który ma być odpowiedzią na potrzeby klientów szukających innowacyjnych rozwiązań w gamie produktów oszczędnościowych i indywidualnych.

Nest Bank to nowoczesny bank dla całej rodziny, który swoją ofertę adresuje w główniej mierze do klientów zainteresowanych prostą obsługą finansową możliwą za pośrednictwem specjalnej aplikacji, serwisu internetowego oraz bankowości telefonicznej.  Mimo swojego krótkiego okresu działalności Nest zdobył już rzeszę klientów. Nic dziwnego, bank zapewnia unikalną internetową obsługę równolegle w Polsce i wszystkich krajach strefy euro.

Nest Bank jest bankiem w pełni wiarygodnym: jego działalność regulują przepisy polskiego prawa bankowego, podlega on także nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego (KNF).

Bank Nest znajduje się na liście banków objętych gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego, co można łatwo sprawdzić na liście tutaj (pozycja „Nest Bank SA”). Oznacza to, że środki zgromadzone na dowolnym koncie lub lokacie  Banku Nest nieprzekraczające równowartości w złotych 100 000 euro są gwarantowane w całości.

Placówki Nest Banku

Placówek i oddziałów Nest Banku  na razie nie jest za dużo – jednak wg zapowiedzi szefostwa banku ma się to systematycznie zmieniać.

NEST Konto – podstawowe opłaty

Flagowym produktem Nest Banku jest rachunek oszczędnościowo rozliczeniowy Nest Konto . Konstrukcja rachunku nie różni się zasadniczo od produktu internetowego konta Smart Banku. Dalej jest to rachunek absolutnie darmowy, jednak teraz klienci mogą liczyć również na obsługę w oddziałach banku. Nest Konto to 0 zł za otwarcie i prowadzenie rachunku. Darmowe jest również wydanie karty debetowej i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Klienci nie zostaną również obciążeni opłatami za przelewy krajowe i europejskie.

Główne opłaty w Nest Banku zostały przedstawione w tabeli opłat poniżej.

Tabela opłat i prowizji

Nazwa banku
Nest Bank
Nazwa konta
Nest Konto
Przeznaczenie konta
Konto osobiste dla osób powyżej 18 roku życia
Prowadzenie konta
0 zł
Przelew przez internet
0 zł
Przelew w oddziale
5 zł
Wydanie karty
0 zł
Użytkowanie karty
0 zł
Zwolnienie z opłaty za kartę
Darmowe bankomaty
wszystkie w Polsce
Wypłaty z pozostałych bankomatów w Polsce
0 zł
Wypłaty z bankomatów za granicą
5 zł
Wpłata gotówki w oddziale / wpłatomacie
0 zł
Konto oszczędnościowe
2,25% do 50000 zł
2% powyżej 50000 zł
Konto walutowe
EUR, USD, GBP
(0 zł za prowadzenie, karta V Pay, usługa korzystnych przewalutowań)

Nest Konto to propozycja skierowana do klientów indywidualnych. Na tle wielu innych ofert prezentuje się bardzo korzystanie i atrakcyjnie.

Operacje takie jak: otwarcie i prowadzenie rachunku, przelewy wewnątrzbankowe i zewnętrzne przez Internet, wydanie karty płatniczej oraz opłaty za kartę (miesięczna i za wznowienie) są darmowe.

Jeśli jednak przestudiujemy całą tabelę opłat i prowizji wychwycimy, że z użytkowaniem konta wiążą się pewne koszta. Klienci muszą wydać pieniądze np. za polecenia zapłaty (niezależnie od liczby poleceń), przelewy zagraniczne, zmianę kodu PIN, wyciąg w formie papierowej, wydanie duplikatu karty, wypłaty z bankomatów zagranicą. Jednak są operacje drugorzędne, na ogól bardzo rzadko wykonywane.

Najważniejsze, iż podstawowe usługi bankowe (prowadzenie, przelewy, karta, bankomaty), te z których korzysta się najczęściej są w 100% darmowe, bez jakichkolwiek warunków czy haczyków.

Wpłatomaty Euronetu

W odróżnieniu od Smart Banku, klienci Nest Banku mogą bezpłatnie korzystać ze wszystkich wpłatomatów Euronetu (ok. 2500 wpłatomatu w całej Polsce).  Wpłaty gotówki przez wpłatomat są widoczne na koncie w ciągu ok. 1 godz. (oprócz transakcji przeprowadzanych po godz. 20, których księgowanie trwa dłużej).

Możemy także, wykorzystać placówki Nest Banku i za darmo wpłacić gotówkę na swoje konto w Nest Banku.

Karta do konta Nest Banku

Osoby korzystające ze Nest Konta mogą ponadto liczyć na otrzymanie debetowej karty Visa Debit, która umożliwia dokonywanie płatności w formie zbliżeniowej. Z karty tej można korzystać w Polsce i zagranicą, a także przy dokonywaniu płatności online. Bez względu na wysokość wydanej kwoty bank nie nalicza żadnych opłat.

Warto pamiętać o tym, że karta płatnicza VISA powiązana ze Nest Kontem umożliwia zapłacenie za zakupy zarówno w kraju, jak i za granicą. Co dziś już oczywiste, można jej używać do płatności zbliżeniowych. Dzięki niej wygodne i bezpieczne staną się także zakupy w Internecie. Każda karta debetowa do konta Nest Banku objęta jest zabezpieczeniami 3D Secure.

Bankowość internetowa i mobilna

Nest Bank zaczął projektowanie swoich kont od… smartfonów (w czasach Smart Banku). To właśnie z tego powodu mobilna obsługa rachunku jest bardzo wygodna (zainstalowane panele należą do bardzo intuicyjnych). Oczywiście, dostęp do swojego konta można uzyskać także drogą „tradycyjną” – czyli logując się na stronę banku, korzystając z przeglądarki. Aplikacje bankowe są bardzo chwalone przez internautów. Jednym z ciekawych unowocześnień bez wątpienia jest możliwość wydawania komend głosowych do swojego smartfona,  chociaż statystycznie użytkownicy wolą manipulacje manualne.

Robienie przelewów, sprawdzanie historii konta lub opłacanie przelewów dzięki aplikacji jest znacznie ułatwione. Można tego dokonać z każdego miejsca na świecie, gdzie sieć jest dostępna. Aplikacja jest odpowiednio zabezpieczona – programiści zadbali o to, by możliwość logowania się przypisać do konkretnego urządzenia mobilnego. Operacje bankowe wykonywane przy pomocy telefonu są poprzedzone prośbą o podanie numeru PIN. Jest to dokładnie ten sam numer, który należy użyć w przypadku logowania się do m-bankowości.

System bankowości internetowej Nest Konta ma przejrzysty layout, prawie w całości pozbawiony jest zbędnej i irytującej grafiki. Dzięki temu nawigacja po opcjach jest bardzo łatwa do opanowania. Co ciekawe, po zalogowaniu się właściciel konta nie zauważy od razu salda – jak w innych bankach – ale zestaw skrótów do najczęściej wykonywanych operacji. Informacje o stanie rachunku można znaleźć w zakładce „produkty”. Zdecydowanym minusem panelu jest jednak brak możliwości zmiany numeru PIN. Taką usługę można zamówić tylko korzystając z infolinii, i niestety, trzeba za nią zapłacić.

Lokaty w Nest Banku

Zakładając Nest Konto możemy założyć nie tylko wysokooprocentowane konto oszczędnościowe Nest Oszczędności, ale także bardzo atrakcyjne Nest Lokaty.  Lokaty w ramach Konta Nest Banku możemy założyć szybko i wygodnie za pośrednictwem bankowości internetowej jak i mobilnej.

Nest Lokata Witaj z oprocentowaniem 4%

Nest Lokata Witaj to nowa twarz dostępnej niegdyś w Smart Banku Smart Lokaty Na Powitanie. Atrakcyjne oprocentowanie w wysokości 4% jest dostępne w przypadku spełnienia następujących warunków:

  • otwieramy Nest Konto na stronie Banku (tylko dla klientów, którzy wcześniej nie byli klientami Smart Banku i BIZ Banku),
  • w przeciągu 30 dni uruchamiamy lokatę z poziomu bankowości internetowej,
  • lokujemy od 1000 zł do 10 000 zł na 3 miesiące na 4% w skali roku.

Nest Lokata Nowe Środki (oprocentowanie 2,0 – 2,3%)

Nest Bank oferuje także tzw. Nest Lokatę Nowe Środki, w ramach której możemy ulokować od 1000 zł do 2 000 000 zł na okres 3, 6 lub 12 miesięcy. Dla właścicieli Nest Konta w przypadku lokaty 3-miesięcznej oprocentowanie wynosi 2,0% , w przypadku lokaty 6-miesięcznej 2,10%, a dla lokaty 12-miesięcznej 2,3%. Jeśli nie posiadamy rachunku w Nest banku, oprocentowanie jest minimalnie niższe (o 0,2 pp.).

Nest Lokata (oprocentowanie 1,3 – 2,1%)

To podstawowa typ lokaty w Nest Banku, oprocentowanie jej jest stałe i uzależnione jedynie od okresu jej trwania. Wynosi ono od 1,3% dla lokaty na 7 dni do 2,1% dla lokaty na 24 miesiące. Minimalna kwota lokaty to 1000 zł maks. to 2 mln zł.

Nest Lokaty WIBOR o oprocentowaniu 2,01% – 2,21%

Ciekawym typem lokat są Nest Lokaty Wibor. Są to lokaty, których oprocentowanie jest zmienne w okresie trwania lokaty i ściśle zależy aktualnej od stawki WIBOR 6M.  Oprocentowanie lokat Nest Banku wynosi aktualnie:

  • 2,01% dla lokaty na 12 miesięcy;
  • 2,11% dla lokaty na 24 miesiące;
  • 2,21% dla lokaty na 36 miesięcy;

Konta oszczędnościowe

W ramach Nest Konta możemy także otworzyć całkiem sensownie oprocentowane konta oszczędnościowe.

Nest Oszczędności – konto oszczędnościowe wysoko oprocentowane

Nest Bank w swojej ofercie posiada także konto oszczędnościowe, które można pochwalić za wysokie oprocentowanie. Aktualnie wynosi ono 2,25% w skali roku do maksymalnego progu 50 000 zł. Powyżej tej kwoty dla każdej złotówki oprocentowanie sięga 2%. Swoimi oszczędnościami można zarządzać online, każdy klient ma pełny i swobodny dostęp do swoich środków.

Żeby założyć konto oszczędnościowe Nest Oszczędności należy najpierw otworzyć Nest Konto. Na szczęście cała procedura jest bardzo krótka i nieskomplikowana.

konto Nest Rodzinne Oszczędności z premią 2-30% rocznie

Bardzo ciekawym produktem Nest Banku jest konto Nest Rodzinne Oszczędności, dedykowane osobom nastawionym na długoterminowe oszczędzanie . Deklarowany czas oszczędzania to 5, 10 lub 15 lat. W ramach konta bank oferuje bardzo lukratywny system premii do nawet 30% rocznie przyznawanych nie tylko za systematyczne oszczędzanie, ale także za ilość posiadanych dzieci. Dokładna analiza konta i współczynnika premii dostępna jest tutaj.

Jak otworzyć Konto w Nest Banku?

Konto w Nest Banku może otworzyć każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Właściciel nowo powstałego konta musi także posiadać adres zameldowania na terytorium RP – korespondencja bankowa może natomiast docierać do któregokolwiek z państw Unii Europejskiej. Co ważne, oferta Nest Bank dotyczy tylko osób pełnoletnich, a więc Nest Konto nie jest dla dzieci ani młodzieży niepełnoletniej.

Nest Konto zakładamy wypełniając formularz umieszczony na stronie internetowej banku.

Podczas zakładania konta należy posiłkować się danymi z dowodu osobistego.  Wniosek dla konta firmowego jest oczywiście stosownie poszerzony – bank będzie chciał znać m.in. nazwę firmy, regon, NIP oraz adres siedziby. Bądź ostrożny podczas wypełniania formularza! Może się zdarzyć, że brak zgodności danych będzie przyczyną odrzucenia twojego wniosku.

Umowę z bankiem potwierdzamy poprzez przelew autoryzacyjny lub podpisujemy umowę, którą dostarczy nam darmowy kurier z banku.

Przelew autoryzacyjny

Po zatwierdzeniu danych zostaniesz poproszony o wykonanie przelewu autoryzacyjnego (spokojnie, zostanie w całości zwrócony po weryfikacji). Dzięki niemu uzyskasz numer NIK. Wzór dokumentów wymaganych do otwarcia konta zostanie przesłany drogą mailową.

Kurier

Jeśli wybraliśmy tą formę zawarcia umowy, Smart Bank wyśle do nas kuriera z umową, którą należy podpisać. Kiedy kurier powinien się pojawić? Powinno to nastąpić w ciągu kilku dni roboczych od chwili wypełnienia wniosku o konto. Kurier oczywiście jest w 100% darmowy, klient zamierzający założyć konto za nic nie płaci.

Opinie końcowe: Konto Nest Bank – zalety i wady


ZALETY:

  • 0 zł za podstawowe usługi (konto, karta, przelewy, bankomaty) bez żadnych warunków ! ;
  • 2,25% na koncie oszczędnościowym Nest Oszczędności do kwoty aż 50000 zł;
  • konto Nest Rodzinne Oszczędności premiujące długoterminowe oszczędzanie i rodziny wielodzietne poprzez coroczną premię od 2 do 30% rocznie;
  • 0 zł za konto walutowe Nest Waluta prowadzone w Euro, GBP lub USD;
  • przejrzysta bankowość internetowa, dopracowana aplikacja mobilna;

WADY:

  • brak możliwości zmiany limitów do karty przez internet, PIN do karty można zmienić tylko w bankomacie BZWBK i to za 5 zł;


Na tle konkurencji oferta Nest Banku wydaje się niezwykle intratna i wszechstronna. Jest też dużo bardziej rozbudowana w stosunku do oferty swego poprzednika – Smart Banku.

W dużej mierze skierowana jest do osób poszukujących darmowego, a jednocześnie w pełni mobilnego i nowoczesnego konta osobistego, kładąc zarazem nacisk na oszczędzanie.

Dodatkowo Nest Bank postawił na sektor klientów w postaci rodzin z dziećmi. W związku z tym przemodelował swój wizerunek (teraz silnie nawiązujący do tradycyjnych wartości) i wprowadził pakiet nowych „prorodzinnych” produktów. Zrezygnował także z nowoczesnego modelu banku online. Dziś wszystkie sprawy można załatwić w tradycyjnej placówce stacjonarnej, a nie tylko przez internet.

Ogromnym atutem omawianego rachunku jest jego łatwa obsługa. Klient korzysta z przejrzystego systemu mobilnego oraz internetowego – zwłaszcza, że za najważniejsze operacje nie są przez bank pobierane jakiekolwiek opłaty.

Darmowe jest nie tylko prowadzenie konta, ale i użytkowanie karty – wszystko w 100% za darmo bez żadnych dodatkowych warunków do spełnienia. Jest to dzisiaj naprawdę wielka rzadkość, gdyż inne banki w większości stosują haczyki i gwiazdki w stylu: minimalnego salda czy wpływów na konto lub określonych kwot transakcji kartą. W ten sposób ukrywają prawdziwe opłaty za konto czy kartę. NestBank jest jednak w 100% uczciwy w tym temacie, konto Nest Bank to ror bez żadnych ukrytych opłat.

Niestety wszystko nie jest w 100% idealne. Nad Nest Kontem należy ciągle pracować i bank to rzeczywiście robi, niestety efektem tego są czasem irytujące przerwy techniczne czy konserwacyjne.  Niedużym mankamentem Konta Smart jest także, wciąż ograniczony pakiet usług.

Ponadto kanały elektroniczne są pozbawione kilku praktycznych funkcji – w rachubę nie wchodzi chociażby ustalanie PIN-u dla karty. Pewnym minusem jest też to, że klient nie może za darmo wpłacić pieniędzy na swój rachunek chociażby we wpłatomatach, a za zlecenie polecenia zapłaty musi zapłacić.

Nest Bank bardzo szybko się rozwija, dlatego można liczyć na szybkie rozwiązanie powyższych kwestii, tak jak to miało miejsce np. ze wprowadzeniem możliwości darmowej wpłaty gotówki w oddziałach banku i wpłatomatach Euronetu, po połączeniu Smart Banku i Biz Banku w NestBank.

Opinie użytkowników

Tradycyjnie już, prosimy o ocenę Nest Konta, a także o Wasze opinie o Nest Bank. Czy warto mieć konto w tym banku? Może zauważyliście, jeszcze jakieś inne niedociągnięcia w Nest Banku? Może macie jakieś pytania? Prosimy o komentarze.

Nest Konto

Najtańsze konto bankowe

+ 4% na Lokacie Witaj
8 Ocena Łączna
53 opinie
Najtańsze Konto

Jedyne na rynku konto bezwarunkowo darmowe z nieźle oprocentowanym kontem oszczędnościowym (2,25%) i lokatami.

9.3Ocena Redakcji
Wysokość opłat
10
Bankowość internetowa i mobilna
9
Promocje i bonusy
9
7.7Ocena Użytkowników
Wysokość opłat
9.3
Bankowość internetowa i mobilna
6.9
Promocje i bonusy
7.1
ZALETY
  • HIT: Konto bezwarunkowo darmowe
  • HIT: 4% na Lokacie Witaj
  • 2,25% na koncie oszczędnościowym
Dodaj swoją opinie  |  Zobacz opinie i komentarze
71 opinii
Zobacz wszystkie Najbardziej pomocne Najwyższe oceny Najniższe oceny Dodaj swoją opinie
  1. Odpowiedz
    Robert_s 28 maja 2017 18:04
    5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Promocje i bonusy
    100

    Nest Konto to jedyne konto za prawdziwe 0zł!

    Nest Bank zostawia konkurencję o lata świetlne w tyle patrząc na porównanie kont osobistych!

    Po ostatnich podwyżkach w wielu bankach (m. in. T-Mobile Usługi Bankowe, mBank) Nest Konto to aktualnie najtańsze konto osobiste, potwierdzają to opinie klientów a przede wszystkim tabela opłat i prowizji, w której sa same zera:

    – 0 zł prowadzenie konta,
    – 0 zł karta do konta (i to bez żadnych warunków do spełnienia!!!! inne banki uczcie się!!!),
    – 0 zł przelewy krajowe przez internet
    – 0 zł wypłaty z bankomatów
    – jeden z najkorzystniejszych kursów euro w bankach jaki widziałem (jak w kantorach internetowych niemalże),

    Do konta osobistego można sobie łatwo otworzyć:
    – darmowe konto walutowe w euro (m. in. darmowe przelewy sepa i wypłaty z bankomatów na całym świecie)
    – wysoko oprocentowane konto oszczędnościowe z oprocentowaniem 2,25% środków do 50 tys

    Nest Bank jest o lata świetlne do przodu jeśli chodzi o zrozumienie potrzeb klienta (brak opłat, wysokie oprocentowanie).

    Dla mnie to konto nr 1 bez żadnych wątpliwości.

    + ZALETY: brak opłat za wszystko, bez żadnych warunków do spełnienia!!!! inne banki uczcie się!!! jeden z najkorzystniejszych kursów euro w bankach jaki widziałem (jak w kantorach internetowych niemalże) lokata na 4% konto oszczędnościowe 2,25% darmowe konto walutowe
    Pomocne(4) Niepomocne(5)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  2. Odpowiedz
    york 28 maja 2017 16:17
    5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Promocje i bonusy
    100

    Nest Bank to jedyny bank, który postępuje uczciwie wobec klienta, nie bawi się w żadne kruczki czy gwiazdki.
    Oferuje całkowicie darmowe konto i karte do konta bez żadnych wymogów – po prostu…
    Nie tak jak inne banki…
    Które reklamują swoje konta jako bezpłatne w reklamach…ale zaraz drobnym maczkiem dopisują dziesięć warunków jakie trzeba spełnić: obroty kartą, saldo na koncie czy minimalne wpłaty…

    Dziękuję za takie pseudodarmowe konta…

    Najlepszym przykładem jest Konto za Zero PKO BP reklamowane szeroko w TV jako całkowicie darmowe – proszę sobie spojrzeć na porównanie opłatto konto jest jednym z najdroższych w wersji podstawowej. Owszem, jak się pospełnia szereg warunkó z ich listy to opłaty maleją ale na pewno to konto nie jest „Za Zero”.

    Podsumowując polecam Nest Bank, za to, że nie traktuje klienta jak „głupiego”, tylko oferuje darmowe konto poprostu bez żadnych warunków prosto i zwięźle.

    Swoją drogą powinni zakazać reklamowania kont jako bezpłatnych bankom, które stosują gwiazdki i haczyki w ofertach tak jak trzeba podawać rzeczywiste oprocentowanie RRSO przy kredytach.

    + ZALETY: DARMOWY a nie pseudodarmowy jak w innych bankach
    Pomocne(3) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  3. Odpowiedz
    JA 27 maja 2017 15:51

    Witam,

    „aktualizuję” swój wyrażony już pogląd na temat Nest Banku.

    Po zmianie kodu PIN w bankomacie niemożliwym stało się dokonanie jakiejkolwiek płatności wymagającej autoryzacji PIN-em. Co więcej po zgłoszeniu problemu i przesłaniu przez bank „duplikatu” karty z nowym kodem PIN sytuacja się powtórzyła – system odrzuca „nowy” PIN. Tak, że obecnie oczekuję na „nową kartę” – z całkowicie nowym numerem.

    Doradzam zaznaczanie w rozmowie z konsultantem, że chcecie od razu „nową kartę”, a nie „duplikat”. Bo inaczej stracicie tylko czas (czas oczekiwania na kartę to do 14 dni).

    Jeśli niezrozumiały dla mnie problem techniczny znów się powtórzy, zamykam to konto jako niefunkcjonalne. Szkoda świecić oczami przed kasjerem bez jakiejkolwiek winy z mojej strony.

  4. Odpowiedz
    Michał 26 maja 2017 22:32

    Przy zakładaniu konta trzeba „poświadczyć nieprawdę”. Trzeba wypełnić pola Adres zamieszkania, a jeśli nie to zrobi i adres zamieszkania różni się od adresu zameldowania (jak jeszcze w starych dowodach) to niestety system nie zaakceptuje przelewu autoryzacyjnego wymaganego do potwierdzenia rejestracji. Pan z infolinii nie widział nic zdrożnego w tym, żeby w pole adres zamieszkania wpisać dane niekoniecznie zgodne z prawdą. jak już tak uczyniłem faktycznie udało się założyć konto.

  5. Odpowiedz
    Michał 26 maja 2017 22:23
    2
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    10
    Promocje i bonusy
    10

    Do zalet zaliczam jedynie całkowite darmowe konto.
    Jeśli chodzi o wady to interfejs przypomina naprawę zamierzchłe czasy. Do tego irytujący jest brak możliwości wyszukiwania wykonanej transakcji w okresie czasu dłuższym niż 30 dni. Jeśli chcę przejrzeć wybraną transakcję przez okres 1 roku muszę 12 razy zmieniać zakres dat. Do tego mniej więcej po godzinie 22 system nie przyjmuje zleceń przelewów, w ciągu miesiąca próbowałem kilkukrotnie w godzinach wieczornych zlecić przelew, system wyświetlał komunikat, że chwilowo jest niedostępny. Po moim telefonie miła Pani mnie poinformowała, że w tych godzinach są przetwarzane zlecenia z każdego dnia i dlatego blokowana jest możliwość zlecania nowych transakcji. To po prostu tragedia. Aplikacji mobilnej na Windows Phone. Przy próbie pracy w przeglądarce internetowej zawiesza stronę. To lata 90te a nie XXI wiek.
    Naprawdę jedyną zaletą jest to, że to naprawdę całkowicie darmowe konto.

    + ZALETY: darmowe konto
    - WADY: beznadziejny interfejs brak aplikacji mobilnej na Windows Phone; brak możliwości wykonania przelewu po godzinie mniej więcej 22; brak możliwości wyszukiwania transakcji w okresie dłuższym niż 30 dni
    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  6. Odpowiedz
    tamarad 11 maja 2017 10:48
    5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Promocje i bonusy
    100

    na razie polecam, oby tylko się nie zepsuli

    Darmowe w 100% konto i karta z najlepszym kontem oszczędnościowym na rynku. Czego chcieć więcej?

    Oferta Nest Banku o lata świetlne do przodu w stosunku do takiego np molocha jak PKO BP – gdzie niby jest konto za zero, ale obawrowane licznymi haczykami, a o oprocentowaniu konta oszczędnościowego w pko bp nie wspominam bo to śmiech na sali.

    Oby tylko nest bank się nie zepsuł jak już trochę klientów do nich przejdzie.
    Na razie polecam zarówno szukającym darmowego konta jak i konta do oszczędzania.

    Pomocne(4) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  7. Odpowiedz
    merry 10 maja 2017 23:54
    5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Promocje i bonusy
    100

    mam konto NESTBank

    od końca maja 2016 r. jak jeszcze nestbank był smart bankiem, jestem bardzo zadowolona, banalnie proste zakładanie konta, bez wychodzenia z domu, ciągle rozwijają usługi, NO I PRZEDE WSZYSTKIm WSZYSTKO ZA DARMO: konto, robienie przelewów, posaidanie karty, wypłata z dowolnego bankomatu – inne banki za to wszystko kasują opłaty.

    Miałam konto w mBanku, zrezygnowałam. Z tego nie zamierzam rezygnować i polecam najtańsze konto teraz.

    + ZALETY: za darmo
    Pomocne(3) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  8. Odpowiedz
    mni 10 maja 2017 15:32
    4.5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    80
    Promocje i bonusy
    90

    Na początku obawiałem się, ale jak na razie jest w porządku.
    Karta przyszła po kilku dniach. Interfejs internetowy jest trochę ubogi, ale za to prosty i przejrzysty – ma najpotrzebniejsze funkcje. Co prawda trochę mnie zirytowało to, że wpisując tytuł przelewu nie można używać średników (bardzo często z nich korzystam robiąc przelewy), bo rozpoznaje je jako znaki niedozwolone. Przy pierwszym przelewie 15 minut się szarpałem, zanim się domyśliłem.
    Obsługa w placówce w Białymstoku na plus.
    Także, na razie generalnie jest dobrze.
    Polecam

    Pomocne(2) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  9. Odpowiedz
    lokaty 9 maja 2017 13:53
    2.15
    Wysokość opłat
    90
    Bankowość internetowa i mobilna
    40
    Promocje i bonusy
    0

    Uwaga na lokaty w NESTBANKU, zmieniają sobie oprocentowanie lokat w trakcie ich trwania nie informując klienta!!! Miałem założona lokate na nowe srodki, na stały procent 2,4% na 3 miesiace, po miesiacu zauwazylem ze zmniejszyli mi oprocentowanie o polowe czyli do 1,2% nie informujac mnie o niczym, w dodatku w miedzy czasie zmienili sobie regulamin lokat, tak ze maja prawo zmieniac oprocentowanie nawet na drugi dzien po zalozeniu lokaty! Oczywiście złożyłem reklamacje, jednak Pan na infolini powiedzial ze maja 30dni na rozpatrzenie tej reklamacji, zabrałem wszystkie pieniadze z tego banku. Oszukują klienta!!!

    Pomocne(1) Niepomocne(3)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  10. Odpowiedz
    kasia_g 8 maja 2017 23:00
    4.8
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Promocje i bonusy
    90

    Tak niskie opłaty powinny być we wszystkich bankach

    Założenie konta trwa dosłownie chwilę.

    Do tej pory żadnych kłopotów z logowaniem i korzystaniem z aplikacji.

    Na pewno na plus jest darmowe prowadzenia konta, przelewy i wypłaty. Karta też jest bezpłatna.

    Na kartę czekałem ponad tydzień, ale taki czas oczekiwania to raczej standard również w innych bankach.

    System przelewów elektronicznych trochę mniej rozwinięty niż u konkurencji, za to pieniądze są przesyłane błyskawicznie.

    Do tego stosunkowo atrakcyjne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym, porównując np z PKO kosmos na korzyśc nest banku.

    Warunki umowy klarowne, moim zdaniem bez kruczków. Polecam.

    Pomocne(3) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  11. Odpowiedz
    janusz 6 maja 2017 21:32
    5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Promocje i bonusy
    100

    Jestem względnie zadowolony z możliwości technicznych banku (zwłaszcza z wprowadzenia Android Pay). Serwis transakcyjny przez przeglądarkę nie przypadł mi do gustu przez konieczność podawania długiego numeru (lepszy były własnoręcznie wybrany login).
    Oferta można powiedzieć bezkonkurencyjna. Wszystkie podstawowe rzeczy za darmo + najlepiej oprocentowane konto oszczędnościowe.
    Najgorszym elementem jest poziom obsługi via email (z obsługą w oddziale banku lub telefonicznie nie miałem do czynienia). Na odpowiedź czeka się kilka dni (ostatnio czekałem ich 9) i dostaje się lakoniczne odpowiedzi typu „kopiuj wklej” nieraz nie dotyczące poruszanego tematu.

    Generalnie polecam i nie życzę kontaktu z obsługą banku.

    + ZALETY: oferta bezkonkurencyjna cenowo
    - WADY: poziom obsługi via email
    Pomocne(3) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  12. Odpowiedz
    ja 5 maja 2017 18:23
    4.65
    Wysokość opłat
    90
    Bankowość internetowa i mobilna
    90
    Promocje i bonusy
    100

    Powiem szczerze, że obserwowałem zmiany zachodzące jeszcze w SmartBanku i jawił mi się on bardziej jako dyskont finansowy, a niezbyt dobre wrażenie pogłębiały powszechnie znane przejścia z otrzymaniem karty i aktywacją konta. Ostatecznie kartę i PIN otrzymałem w tym samym momencie (po założeniu konta za pomocą przelewu autoryzacyjnego).

    W marcu postanowiłem zmienić mBank – z powodu zmian w Tabeli Opłat i Prowizji właśnie na Nest Bank i nie żałuję.

    Konto jak też kanał dostępu on-line posiada wszystkie niezbędne funkcje, estetyczny i minimalistyczny interfejs (i nie przypomina jak u konkurencji gierki dla nastolatków).

    Co do poziomu obsługi klienta na infolinii – nie mam jakichś zastrzeżeń – nie są to bankowcy mówiący po mandaryńsku, a raczej ludzie nakierowani na szybką pomoc klientowi według schematów, tak że nie wisisz na tej słuchawce w nieskończoność.

    Dostęp do konta możliwy jest przez smartphone’a za pomocą aplikacji na OS Android, mały minus to brak aplikacji na WindowsPhone.

    Co do zmiany kodu PIN – dziwne że nie można tego dokonać przez Internet, ale bez problemu da się to zrobić w bankomacie BZ WBK.

    Ogólnie polecam – jako niezłe konto. Nawet „główne”.

    Pomocne(3) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  13. Odpowiedz
    tamtam 2 maja 2017 13:55
    4.15
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    50
    Promocje i bonusy
    100

    ocena 4

    Procedura otwarcia konta bez problemów.

    Oferta jak dla mnie całkiem korzysta, większość usług, z których najczęściej korzystam jest darmowa.

    Co miesiąc maile z rozliczeniem, zawsze wszystko się zgadza. Nie maiłam nigdy przypadku, że pobrano niesłusznie opłaty czy czekałam długo na zaksięgowanie środków, co w moim poprzednim banku było standardem.

    Niestety NIE MA APLIKACJI NA MOJ TEL Z WINDOWSEM – spory minus, ale liczę, że to wkrótce się zmieni!

    W każdym bądź razie KONTO W 100% DARMOWE przy obsłudze przez internet, bije pod tym względem wszystkie inne banki.

    Pomocne(2) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  14. Odpowiedz
    klijent 29 kwietnia 2017 23:57
    4.5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    70
    Promocje i bonusy
    100

    Witam.

    Wczoraj kolega wykonał przelew z poczty polskiej przelew na konto nest bank po 12.00 przelewem w tym samym dniu i przelew dotarł na moje konto około 16 także myślę że szybko i ja nie mam problemu z dodzwonieniem się na infolinię ,fakt trzeba chwila poczekać ale jak wszędzie bank musi zarabiać:):-)

    aplikacja mobilna może nie jest najpiękniejsza grafikowo ale ok.

    Jedyne konto za podstawowe usługi za darmo więc POLECam

    Pomocne(2) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  15. Odpowiedz
    Baginski 28 kwietnia 2017 11:50
    2.8
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    40
    Promocje i bonusy
    30

    Niepotrzebne utrudnienia w przeglądaniu historii

    Nie można jednorazowo obejrzeć więcej niż 30 dni historii operacji. Na dodatek predefiniowane ustawienie dotyczy tylko ostatnich 30 dni i nie ma opcji w rodzaju „wyświetl poprzednie 30 dni” albo „30 dni kończące się dnia „, tylko trzeba ręcznie ustawiać zakres dat. Ktoś kto to projektował miał chyba na celu jak najbardziej utrudnić obsługę konta.

    Pomocne(1) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  16. Odpowiedz
    Alan 26 kwietnia 2017 18:18

    Witam, czy przy zakładaniu konta w nest bank muszę wyrazić zgodę aby pracownik banku do mnie zadzwonił o co to chodzi ?

    • Odpowiedz
      tk 25 kwietnia 2017 19:19

      Po wypełnieniu wniosku pracownik banku dzwoni do Ciebie by potwierdzić dane, tak jest ze względów bezpieczeństwa. Większość banków tak robi.

  17. Odpowiedz
    edek 25 kwietnia 2017 00:03
    3.8
    Wysokość opłat
    90
    Bankowość internetowa i mobilna
    70
    Promocje i bonusy
    70

    Konto założyli online przez przelew 1 zł w ciągu mniej niż 1 godziny.
    Karta przyszła po tygodniu, wzór i kolory mi się podobają.
    Aplikacje www i w telefonie wyglądają troszkę topornie, ale mają podstawowe funkcje i łatwo się je obsługuje.
    Fajna rzecz że mają zróżnicowane terminy lokat 7/14 dni 1/2/3/4/6/9/12/24/36 miesięcy, wszystkie można założyć online.
    Przelewy Elixir do/z obcych banków idą w normie. Przelew Express Elixir kosztuje tylko 1zł (inne banki biorą 5 zł).
    Zatwierdzony przelew do obcego banku można odwołać jeśli jeszcze nie został wysłany Elixirem (tego mi brakowało w ING).

    Minusy:
    Brak transakcji Blik – ale mają je podobno uruchomić w 1 kw. 2017r.
    Nie można online zmienić limitów transakcyjnych karty, trzeba dzwonić na infolinię.
    Wyciągi nie są dostępne wprost w głównej aplikacji, trzeba się zalogować do osobnej aplikacji (inny link, osobna aktywacja, inne hasło). Nie udało mi się tam zalogować, przy aktywacji był jakiś błąd. Dodatkowo z tego co piszą, wyciągi są dostępne maksymalnie do 12 miesięcy wstecz.

    Generalnie jest OK

    Pomocne(2) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  18. Odpowiedz
    Bigos 20 kwietnia 2017 15:45
    3.65
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    60
    Promocje i bonusy
    60

    Konto rzeczywiście najtańsze na rynku, wszystko za darmo.

    Na minus bardzo ubogi interfejs i coraz niższe oprocentowanie konta oszczędnościowego teraz to już tylko 2%.

    + ZALETY: Rzeczywiście najtańsze
    - WADY: Ubogi interfejs
    Pomocne(2) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  19. Odpowiedz
    zab 19 kwietnia 2017 22:13
    3.65
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    60
    Promocje i bonusy
    60

    Nie działają przelewy SEPA, zero jakiejkolwiek informacji. Czekam na wypłatę od pracodawcy i sam muszę dochodzić, że mój bank zwraca przelew. Co więcej z tego co czytam w internecie taka sytuacja trwa od kilku miesięcy ! Jak tylko wrócę do kraju zamykam konto. Jeszcze raz odradzam. Wyjątkowa niekompetancja i brak profesjonalizmu.

    - WADY: nie działają przelewy zagraniczne sepa
    Pomocne(1) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  20. Odpowiedz
    pawel 19 kwietnia 2017 21:17
    3.15
    Wysokość opłat
    90
    Bankowość internetowa i mobilna
    50
    Promocje i bonusy
    50

    Dzisiaj zdecydowałem się otworzyć rachunek w Nest Banku. W tym celu wykorzystałem forsowaną przez bank metodę na przelew.

    Proces idzie sprawnie do momentu wykonania przelewu.

    Przelew wykonywany jest na rzecz odbiorcy BlueMedia co nieco obudziło moja podejrzliwość. Ale ponieważ Bluemedia jest pośrednikiem w przelewach szybkich zatwierdzam przelew.
    Tu pojawia się info, że konto będzie otwarte w ciągu 15 minut.

    Dalej dostaję pusty ekran i tyle. Żadnej informacji co dalej. Dzwonimy więc na infolinię. Tu na początku informacja, że jak się coś nie powiedzie otrzymamy zwrot przelewu w ciągu 30 dni. Dowiadujemy się że żadne 15 minut ale panie w Banku z ręki muszą zaaprobować mój wniosek. Wówczas w zależności od decyzji pań mam dostać maila na tak lub nie.

    Po 10 minutach odpytywania pani na infolinii dowiadujemy się że bank powinien przesłać bezzwłocznie maila po zakończeniu procesu rejestracji. Czego w moim przypadku nie uczynił. Chcę to zgłosić jako reklamację. Pracownik infolinii odmawia, bo … nie jestem klientem banku. Generalnie pracownik infolinii sprzedał mi tyle bzdur w trakcie rozmowy, że wiem wszystko na temat NestBanku.

    + ZALETY: niskie opłaty
    - WADY: infolinia problematyczne zakładanie konta przelewem
    Pomocne(1) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  21. Odpowiedz
    kkk 19 kwietnia 2017 06:56

    lokaty w nestbank

    Zmieniają oprocentowanie lokaty w trakcje jej trwania, tak że nim się zorientujesz to już jest za późno na zerwanie. I wszystko zgodnie z ich regulaminem. Czas rozpatrzenia reklamacji – miesiąc i negatywnie.

  22. Odpowiedz
    alina_j 16 kwietnia 2017 16:16
    5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Promocje i bonusy
    100

    Nie zgodzę się z żadnym negatywnym komentarzem na temat Nest Banku.

    Konto mam już od długiego czasu (założyłam je sobie jeszce jak nest nazywał się smart bank), więc moje obserwacje i ocena są obiektywne.

    Wszystko za darmo, żadnych ukrytych opłat, kontakt z obsługą wzorowy, a awarie systemu zdarzają się wszędzie.

    Czasem mam wrażenie, że ludzie naprawdę szukają dziury w całym.

    Przelewy dochodzą normalnie (ani szybko, ani wolno), nigdy nie zniknęły mi żadne środki z konta, a po otwarciu konta, karta dotarła do mnie w ciągu paru dni.

    Funkcjonalności są może mniej rozbudowane niż w innych bankach, ale do podstawowego korzystania są w zupełności wystarczające.

    Szukającym w 100% darmowego konta polecam.
    Marudzącym na wszystko i z wszystkiego nie zadowolonym nie.

    Pomocne(3) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  23. Odpowiedz
    Majki 12 kwietnia 2017 19:18
    5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Promocje i bonusy
    100

    Nest konto potrzebne dokumenty?

    Jakie dokumenty potrzebuje do otworzenia konta osobistego w Nest Banku? Czy dowód wystarczy?

    Pomocne(1) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
    • Odpowiedz
      tk 24 kwietnia 2017 23:19

      Dokumentem niezbędnym do otwarcia konta w Nest Banku jest ważny dowód osobisty lub paszport.

  24. Odpowiedz
    domator 6 kwietnia 2017 23:59

    Zdaje się, że system bankowości internetowej tego banku jest niedopracowany i dziurawy. Niedawno otrzymałem z systemu Nest Banku wiadomości z prośbą o autoryzację 3 przelewów po 500zł , których nie zlecałem. Niezwłocznie zgłosiłem ten fakt konsultantowi, który zablokował mi dostęp do konta do czasu wyjaśnienia sprawy. Nie mogę też korzystać z karty bankomatowej.
    Przestrzegam obecnych i potencjalnych klientów banku, że mogą zostać bez dostępu do swoich pieniędzy.
    Czekam już 5 dni i nic się nie dzieje, spece od bezpieczeństwa nie mogą ustalić kto z ich systemu wysłał wiadomości.

  25. Odpowiedz
    ukasz 4 kwietnia 2017 12:40

    Dzień dobry,

    Chciałem podzielić się moją opinią o tym banku, żeby przestrzec innych przed korzystaniem z ich usług. Mianowicie chciałem sobie otworzyć konto w banku więc przyjechał do mnie kurier z umową, którą podpisałem. Po kilku dniach dzwoni do mnie Pani, że jeszcze raz muszą mi wysłać umowę, bo niby zapomniałem zaparafować jednej strony ( oczywiście to nie prawda, kurier sprawdzał ze mną wszystkie miejsca ) ale, że nie miałem jakiejś nagłej potrzeby to się zgodziłem i poprosiłem o ponowne wysłanie umowy o otwarcie rachunku w tym banku. Po ponownym przyjedzie kuriera dowiedziałem się, że w jakiś magiczny sposób wszyscy zapomnieli coś zaparafować albo się podpisać, bo od rana jeździ z ponownymi umowami. Ale największym absurdem jest to, że po kilku dniach przyszedł mi email:

    Wiadomość od Nest Banku:

    Z przykrością informujemy, że nie możemy potwierdzić Twoich danych z uwagi na Zastrzeżenia do dokumentów, co nie pozwala nam ukończyć procesu otwarcia rachunku dla Twojego wniosku o numerze OTF202711035

    Po usunięciu problemu możesz złożyć wniosek ponownie, do czego serdecznie Cię zachęcamy.

    W razie pytań skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta pod numerami telefonów 22 438 41 41 lub 801 800 188.
    Godziny pracy infolinii dostępne są na stronie internetowej Banku.

    Czekamy na Ciebie,
    Nest Bank

    tel.:+48 22 438 41 41
    nestbank.pl

    No więc dzwonię na infolinie w celu wyjaśnienia powodów odrzucenia i pytam się Pani co było dokładnym powodem odrzucenia mojej reklamacji. Po 20 minutach oczekiwania dowiedziałem się, że nie dostanę odpowiedzi na to pytanie, bo Pani po prostu nie wie. Nie ma dostępu do takich informacji. No więc zapytałem się kto mi może udzielić odpowiedzi na takie pytanie no to mi powiedziała, że również tego nie wie i jedyne co może zrobić i do czego ma uprawnienia to do składania reklamacji.

    Oczywiście bank na wszyskie reklamacje niezależnie od treści reklamacji odpowiada:

    Szanowna Pani, W nawiązaniu do przesłanej wiadomości uprzejmie informuję, że wszystkie informacje można uzyskać podczas połączenia z Biurem Obsługi Klientów. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z Biurem Obsługi Klientów pod numerem 801 800 188 lub (22) 438 41 41, od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 24.00 oraz w niedziele od 8.00 do 20.00, bądź najbliższym Oddziałem Banku lub Placówką Partnerską. Z poważaniem, Karolina Dębowska Biuro Obsługi Klientów Departament Operacji Infolinia: 801-800-188, (22) 438-41-41 e-mail: kontakt@nestbank.pl Nest Bank ul. Domaniewska 39A 02-672 Warszawa nestbank.pl

  26. Odpowiedz
    sławek 3 kwietnia 2017 14:01
    4.3
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    60
    Promocje i bonusy
    100

    nest bank niestety nie ma aplikacji na Windows Phone, co odkryłem dopiero po założeniu konta. Nie mają też NFC czy HCE i BLIKA.

    Jest więc to dobre konto dla tych, co korzystają z Androida lub iOS i nie zalezy im na nowoczesnych technologiach, a tylko na darmowym koncie. Według mnie lepszym rozwiązaniem jest bank, dla którego ważna jest mobilność.

    + ZALETY: DARMOWE bez opłat Dobre oprocentowanie lokat
    - WADY: Brak aplikacji mobilnej na Windows Phone Brak Blik i HFC
    Pomocne(1) Niepomocne(1)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
    • Odpowiedz
      dziadek 19 kwietnia 2017 21:22

      przelewy sorbnet przechodzą tak jak normalne przelewy, a prowizje ściągają
      przelewy księgują się 2 dni
      nie pokazuje na bieżąco salda konta, czasem po 4-5 dniach dopiero ściąga środki

  27. Odpowiedz
    ewa 3 kwietnia 2017 13:52
    4.8
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    90
    Promocje i bonusy
    100

    konto nest banku jest rzeczywiście w 100% darmowe
    nie ma szans dodzwonić się z konsultantem, najpierw godzinę gadania ,wbijania cyferek ,a potem czekasz…..mnie się jeszcze nie udało porozmawiać ….masakra ,
    ciekawe ile kosztuję minuta połączenia …pewnie na tym zarabiają

    + ZALETY: - zero opłat za konto i kartę
    - WADY: - bardzo ciężko dodzwonić się do konsultanta
    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  28. Odpowiedz
    lsz 24 marca 2017 06:56

    oczekiwanie na kuriera

    Czekam już prawie 11 dni na kuriera od momentu wysłania wniosku internetowego. BANK NAWET NIE NADAŁ PRZESYŁKI. Jest ona ciągle w realizacji podobno. Kontakt telefoniczny działa prawidłowo, natomiast na odp email w Nest czeka się 7 dni lub więcej.

    Kto wie czym jest codzienne oczekiwanie na kuriera ten zrozumie jak takie emocje są nieprzyjemne… dzisiaj jest czwartek, jutro piątek. Jak dziś nie wyślą, to znowu zmarnowany cały weekend.

  29. Odpowiedz
    acidzuk 20 marca 2017 18:50
    3.3
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    50
    Promocje i bonusy
    50

    Jestem zawiedziony. Autoryzacja przelewu, który ma potwierdzić tożsamość nie udała się dwukrotnie! Robi to jakiś debilnie napisany automat. Sprawdziłem kilkukrotnie, ale nie doszedłem, gdzie był błąd. Z tej okazji proponują autoryzację przez kuriera (przywozi papiery do podpisu). Ok, Jeśli ktoś lubi takie zabawy, jest dostępny i ma czas. Ale wszelkie linki afiliacyjne, czyli pozwalające zarabiać za polecenie konta raczej nie będą działać przy tak prowadzonej autoryzacji. Ja zrezygnowałem. Szukam dalej „banku moich marzeń” 😉

    - WADY: autoryzacja przy otwieraniu konta przelewem
    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  30. Odpowiedz
    greta 20 marca 2017 16:05
    4.8
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Promocje i bonusy
    90

    Całkowicie za darmo, bez wymogu miesiecznych wpłat czy przelewów, dodatkowo pełnia obsługa internetowa. Nic dodać nic ująć. Niejedne konto przerobiłam, ale leprzego niż to nie znalazłam. Gorąco polecam 😉

    Pomocne(2) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  31. Odpowiedz
    igor 19 marca 2017 15:56

    Nest Bank – zakładnie konta przez przelew z innego banku

    Założenie konta przez przelew ze starego konta nie powiodło sie stwierdzili ze mój bank w tytule przelewu nie podaje wystarczających danych więc zaproponowali kuriera z umową kurier dotarł po tygodniu umowa podpisana i oddana kurierowi czekam już 3 tygodnie i NIC!! dzwoniłem po 2 tygodniach i dowiedziałem się że jeszcze umowa nie dotarła do banku zadzwoniłem ponownie po tygodniu i pani poinformowała mnie że jest błąd systemowy i nie jest w stanie powiedzieć kiedy aktywują moje konto . TO JUŻ NIE JEST ŚMIESZNE TYLKO PRZYKRE!!!

  32. Odpowiedz
    Barbarian 14 marca 2017 23:52
    4.15
    Wysokość opłat
    90
    Bankowość internetowa i mobilna
    70
    Promocje i bonusy
    90

    Polecam konto w Nest Bank! Karta przyszła szybko, bo w zaledwie kilka dni. Większość usług darmowych. Zachęca także wysokie oprocentowanie konta oszczędnościowego. Do tej pory nie miałem żadnych problemów z logowaniem i przelewami elektronicznymi. Serwis jest intuicyjny i działa sprawnie, layout strony jest przyjazny dla użytkownika. Naprawdę często używam tego konto i jestem zadowolony. Jedyny spory minus to brak przelewów PayU. Mam nadzieję, że w przyszłości bank bardziej rozwinie dostępność do tego typu usług.

    - WADY: brak payu
    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  33. Odpowiedz
    krychu 10 marca 2017 09:51
    4.65
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    90
    Promocje i bonusy
    90

    Moim zdaniem naprawdę dobre warunki! Darmowa karta przyszła dosyć szybko. Nie ma limitów na przelewy.

    W porównaniu z konkurencją dosyć korzystne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym. Trzeba jedynie pamiętać, że z tego konta oszczędnościowego tylko pierwszy przelew w miesiącu jest bezpłatny. a za kolejne ściągają 5 zł (w moim poprzednim banku ta opłata była większa).

    Na infolinii kompetentni i przyjaźnie nastawieni konsultanci. Jak na razie wszystko OK… oby tak dalej 🙂

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  34. Odpowiedz
    doman 5 marca 2017 18:42

    Nie widnieje w żadnym systemie płatności elektronicznych takich jak PayU, dotPay czy przelewy24 ani też nie ma Blika co uniemożliwia łatwych zakupów w internecie. Dla mnie to zbyt duża cena za darmowość banku i z miejsca go dyskwalifikuje.

  35. Odpowiedz
    mysia 28 lutego 2017 23:33
    4.3
    Wysokość opłat
    90
    Bankowość internetowa i mobilna
    90
    Promocje i bonusy
    80

    no to zaskoczyli mnie – to na pewno mogę napisać na początku mojej opinii po 3 miesiącach użytkowania konta w nest banku 🙂
    Nie sądziłam, że dostanę takie warunki na cały okres konta o jakich mowa była w reklamach i przed założeniem konta ale faktycznie WSZYSTKO OKAZAŁO SIĘ PRAWDĄ.
    Konto nie dość, że w 100% darmowe to trochę wchodzę nowe udogodnienia i sa także za darmo. Najwygodniejsza opcja jest tymi bankomatami, bez problemu wypłacam kasę gdzie chce i nie muszę szukać swoje bankomatu 😀
    6+

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  36. Odpowiedz
    Mała mi 24 lutego 2017 23:46

    Witam.
    Założyłem sobie właśnie Nest Konto i się zastanawiam kiedy mogę się spodziewać kuriera z umową??
    Czy będzie najpierw dzwonił do mnie?
    Jak było u was?

    Z góry dzieki za odpowiedzi

    • Odpowiedz
      patto 19 marca 2017 14:06

      napisze Ci jak było u mnie.
      po wypełnieniu wniosku był u mnie po 3 dniach, oczywiście wcześniej do mnie zadzwonił i dokładnie się ze mną umówił na określoną godzinę.

      Co do samego konta nest bank nie mogę nic złego powiedzieć na razie, rzeczywiście konto jest zupełnie darmowe, nawet karta i to bez żadnych warunków.

      Pozdrawiam

    • Odpowiedz
      rob 1 marca 2017 16:47

      U mnie kurier od smarta był w czwartek po 4 dniach roboczych, od dnia złożenia wniosku.

  37. Odpowiedz
    Anonim 16 lutego 2017 11:41
    2.65
    Wysokość opłat
    50
    Bankowość internetowa i mobilna
    60
    Promocje i bonusy
    50

    nest bank ustanowienie współwłaściciela tragedia

    Ponad miesiąc od założenia konta nie udało się ustanowić współwłaściciela. Nie dział system potem bezsensowne procedury weryfikacji, które ktoś wymyślił i teraz sami nie umieją ich obsłużyć. Miałem trzy podejścia wszystkie nieskuteczne. Obsługa przez telefon mówi ze nie ma kompetencji i trzeba pisać maile, szkoda czasu. Finał – rezygnuje z konta i zakładam w innym banku gdzie procedury nie polegają na przerzucaniu ich problemów na klienta. Co będzie jak dojdzie do poważniejszych spraw jak pieniądze?
    Niby ciekawa oferta, ale co mi po niej – nie da się z niej skorzystać.

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  38. Odpowiedz
    art 15 lutego 2017 23:49
    3.8
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    60
    Promocje i bonusy
    70

    opinia po 5 miesiacach

    Jestem już 5 miesiąc klientem Nest Banku (zakładałem jeszcze jak bank się nazywal Smart) i złego słowa nie mogę powiedzieć póki co.

    Karta przyszła szybko i jak do tej pory nie miałeś żadnego problemu z logowaniem czy przelewami. Każde zlecenie było realizowane niemal błyskawicznie. Korzystam również z aplikacji na Androida i nie zauważyłem żadnych problemów.

    Jeśli chodzi o ofertę to na pewno warto zaznaczyć, że umowa dotyczy darmowego prowadzenia konto i w 100% DARMOWEJ KARTY DO KONTA – czy jej używamy czy nie zawsze nas kosztuje 0 zł ). Nie tak jak np. w mbanku gdzie trzeba pamiętać by wmiesiącu wyrobić min. 5 transakcji.

    Co do obslugi w BOK infolinii mam mieszane uczucia – dzwoniłem chyba ze 4 razy i zawsze udzielono mi konkretnej odpowiedzi, ale DLUGO trzeba bylo czekac na polaczenie.

    Moze teraz po zmianie nazwy na Nest Bank w końcu coś z tym zrobią.

    Pomocne(1) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  39. Odpowiedz
    niki 2 lutego 2017 22:37
    4.3
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    60
    Promocje i bonusy
    100

    Cześć, mam konto osobiste w tym banku jak i moja siostra. Jeśli chodzi o opłaty za prowadzenie, kartę to jest faktycznie za darmo. Jednak ma ono swoje minusy:
    – długi czas realizacji przelewu (2-3 dni)
    – historia transakcji maks z 3 ostatnich miesięcy
    Jeśli zależy Ci na szybkich transakcjach poszukaj czegoś innego.

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  40. Odpowiedz
    smart 29 stycznia 2017 20:43

    podwójne księgowanie

    Maja przygoda z smart nest bankiem.
    Wypłacam z bankomatu 100PLN -bank odejmuje od salda konta 100PLN i dodatkowo blokuje 100PLN, czyli wypłaciłem 100 zblokowali 200 i tak jeszcze 4 inne transakcje kartą. Na infolinii jak bym rozmawiał z gimnazjalistką – zero profesjonalizmu. Teraz czekam na reklamacje (czas 30 dni). środki dostępne wg banku 0 wg mnie znacznie więcej.

  41. Odpowiedz
    jaaa 20 stycznia 2017 18:29
    4.8
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    90
    Promocje i bonusy
    100

    Zgadzam się z tym, że najlepszym bankiem jest Nest Bank. Sam posiadam w nim Nest Konto już od dłuższego czasu. Szczerze mówiąc nie wiem czy mam na co narzekać.

    Myślę, że nie jestem w stanie znaleźć żadnego haczyka ani przypomnieć sobie jakiś nieprzyjemnych sytuacji. Przelewy internetowe są za darmo, użytkowanie karty debetowej również darmowe no i wypłata gotówki z każdego bankomatu w Polsce także za 0zl. Czego tu chcieć więcej…

    Dla zwykłej osoby jak ja, taki bank jest najlepszy, a wręcz idealny.
    Polecam wszystkim 🙂

    + ZALETY: darmowy zero haczyków
    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  42. Odpowiedz
    hania09 19 stycznia 2017 23:38
    4.65
    Wysokość opłat
    90
    Bankowość internetowa i mobilna
    90
    Promocje i bonusy
    100

    Nest konto jest moim chyba najlepszym wyborem w ostatnim czasie 🙂 Miałam mały dylemat gdzie założyć swoje konto, ponieważ szłam do pracy i potrzebowałam przelewać gdzieś swoje wypłaty 🙂 Jeśli jest ktoś, kto ma podobny problem to powiem szczerze, że nie ma się nad czym zastanawiać. Nest Bank to strzał w dziesiątkę. Jest darmowy, nie ma (a przynajmniej nie dopatrzyłam się jeszcze) żadnych haczyków. Poza tym szukałam w internecie opinii o Nestt Koncie i były praktycznie same pozytywne. Mało kto na cokolwiek narzekał, raczej wszyscy zachwali Nest Konto. Mam nadzieje, że mój komentarz pomoże komuś dokonać dobrego wyboru 🙂

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  43. Odpowiedz
    Kuba 19 stycznia 2017 19:46
    5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Promocje i bonusy
    100

    Konto jest genialne. wszystko za darmo!

    0 zł za wypłatę w każdym bankomacie w Polsce.
    0 zł za wszystkie przelewy.
    0 zł za posiadanie i używanie karty.
    0 zł za prowadzenie konta.

    Jak dla mnie doskonałe.

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  44. Odpowiedz
    piotr 14 stycznia 2017 10:15
    4.65
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    80
    Promocje i bonusy
    100

    Konto w sumie otworzyłem z dnia na dzień (księgowanie przelewów).
    Co ciekawe – myślałem że kartę dostanę w ciągu 2 dni tj z zeszły piątek. Wczoraj dzwonie na infolinie – dodzwoniłem się z pierwszym razem – konsultantka zweryfikowała mnie we wszystkie strony – muszę przyznać że zaskoczeniem były pytania dodatkowe, po czym grzecznie i sympatycznie poinformowała mnie że karta może iść do 10 dni. Mi się nie pali. Co się okazuje dziś rano dotarła do mnie karta i pin w oddzielnych przesyłkach. Miodzio. 6 dni od momentu założenia, wliczając w to weekend.
    Swoja drogą rozśmieszył mnie typ który skasował sobie hasła startowe i ma pretensje do banku.

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  45. Odpowiedz
    marcin 10 stycznia 2017 19:40
    2.8
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    40
    Promocje i bonusy
    30

    mało funkcjonalności

    Brak opłat, dobre oprocentowanie – to plusy. Dużym minusem jest to, że bank nie udostępnia płatności internetowych, szybkich przelewów jak mtransfer w mbanku

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  46. Odpowiedz
    tehmal 5 stycznia 2017 09:41

    Karta ma limit

    Visa Paywave ma limit 20 zbliżeń na dzień i 10 wypłat na dzień.
    Taka ciekawostka.

  47. Odpowiedz
    fabian 30 grudnia 2016 16:36
    3.65
    Wysokość opłat
    80
    Bankowość internetowa i mobilna
    80
    Promocje i bonusy
    60

    Widzę tutaj najróżniejsze opinie…moja jest taka mieszana. Niby fajnie że konto w Nest Banku jest darmowe, że karta nic nie kosztuje i wogle. Ale jak dla mnie ważna jest także miła i profesjonalna obsługa. A z tym jest tutaj o wiele gorzej. Miałem pewien problem, a mianowicie zapomniałem hasła do swojego konta. Zadzwoniłem wtedy do obsługi klienta i zawiodłem się okropnie. Odebrała Pani, po której głosie można było pomyśleć, że pracuje tam chyba za karę…a do tego była opryskliwa i nie potrafiła mi pomóc. Dopiero po dosyć długiej rozmowie, przełączyła mnie do kolejnej osoby i wtedy udało mi się dopiero uzyskać pomoc.

    - WADY: obsługa
    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  48. Odpowiedz
    xyz 19 grudnia 2016 10:24
    3.3
    Wysokość opłat
    90
    Bankowość internetowa i mobilna
    50
    Promocje i bonusy
    60

    Założyłem Nest Konto, jak T-Mobile uroczyście poinformował o wprowadzeniu opłat za kartę. Samo założeniu konta, a później przesyłka karty i PINu przebiegły bez żadnych problemów. Teraz trochę o serwisie internetowym, który jest przejrzysty i prosty. Niestety jest również trochę nie funkcjonalny. Dla przykłady wchodzę na konto i chcę sprawdzić ostatnie transakcje – brak wyników. Domyślnie historia jest ustawiona na dany dzień, więc za każdym razem trzeba zmieniać kryteria wyszukiwania, żeby cokolwiek zobaczyć.Niewygodne to i to bardzo. Gdy natomiast sprawdzamy transakcje, szczegóły danej transakcji wyskakują na nowej stronie, z której musimy wracać. Dużo wygodniej byłoby zrobić to na rozwijanej liście. To takie pierwsze, świeże uwagi. Mam niestety porównanie do serwisu T-Mobile, z którego nadal korzystam i na jego tle serwis nest banku wypada bardzo słabo. A jeszcze jedno – czasami serwis nest po prostu nie działa, wczytuje się i wczytać się nie może (sprawdzałem na różnych przeglądarkach). Zobaczymy jak będzie, może poprawią kilka rzeczy. Póki co bronią się jedynie brakiem opłat i dobrym oprocentowaniem konta oszczędnościowego.

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  49. Odpowiedz
    Maciejski 20 listopada 2016 16:32
    4.15
    Wysokość opłat
    80
    Bankowość internetowa i mobilna
    90
    Promocje i bonusy
    80

    Zastanawiam się nad tym, czy założyć konto osobiste w Nest Bank. W tej chwili widzę bardzo wiele różnych ofert w innych bankach, ale jak tylko wczytuję się w regulaminy, to niestety znajduję bardzo wiele podchwytliwych rzeczy. Natomiast teoretycznie Nest Bank reklamuje się, jakby był całkowicie bezpłatny. Czy rzeczywiście tak jest? Czy może jednak trzeba spodziewać się jakichś ukrytych opłat? Nie za bardzo uśmiecha mi się takie skakanie z banku do banku. Więc tym razem zamierzam wybrać raz a dobrze. Jeśli ktoś ma jakieś informacje na ten temat to prośba o opinie.

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  50. Odpowiedz
    niezadowolony 13 listopada 2016 16:34

    Małżonce udało się założyć konto z aktywacją poprzez przelew z innego banku.
    Konto jest darmowe ale np. zmiana pinu jest płatna 5 zł. Próbowała zmienić pin do karty 3 razy i dopiero za trzecim się udało, oczywiście prowizję pobrało za wszystkie nieudane operacje. Minusem dużym jest brak szybkich przelewów i płatności w internecie.

    Ja próbowałem założyć konto kilka razy ale niestety aktywacja nie powiodła się ponieważ dostawałem odpowiedź że dane się nie zgadzają, co było bzdurą bo skopiowałem dane i sprawdziłem.
    Napisałem do nich z zapytaniem ale oni nie mają zwyczaju odpisywać na maile. Zadzwoniłem to odpowiedzieli że nie muszą udzielać odpowiedzi dlaczego bank odrzuca wniosek.
    Po takim potraktowaniu już wiem że nie jest to poważna bankowość i strach tam cokolwiek trzymać.
    Żona będzie zamykać u nich konto.

  51. Odpowiedz
    tok 24 września 2016 23:35
    2.8
    Wysokość opłat
    70
    Bankowość internetowa i mobilna
    70
    Promocje i bonusy
    30

    Nie wszystko złoto co się świeci , to że mają konto za zero to pół sukcesu ale drugie pół to obsługa klienta i profesjonalizm , kontakt z ich BOK to jakaś porażka , średnio miła pani a do tego nie posiadająca kompletnie wiedzy na temat procedur i samego produktu ,ciągłe konsultacje z osobami trzecimi co i tak nie daje ostatecznej odpowiedzi na zadawane pytania. To wszystko jeszcze przed aktywacją konta , teraz tylko trzeba uruchomić wyobraźnię i pomyśleć co się stanie jak będą mieli już nasze pieniądze a my będziemy mieli jakiś problem do rozwiązania. Nie polecam i sobie odpuszczam a czas pokaże czy miałem rację. P.S Zakładanie konta miało być ekspresowe , u mnie trwał 3 tygodnie , a takich „smaczków” w mojej krótkiej smartbakowej przygodzie było więcej.

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  52. Odpowiedz
    reksio 3 września 2016 15:21
    4.3
    Wysokość opłat
    90
    Bankowość internetowa i mobilna
    80
    Promocje i bonusy
    90

    Proste i fajne w obsludze, a do tego darmowe:))

    Tak jak w tytule, prostota ich strony internetowej az rzuca na kolana… ale.. mnie to akurat odpowiada.. Nie po to mam konto w banku, aby podziwiac fontanny i przedzierac sie przez mase zbytecznych reklam, produktow itp (patrz: mBank).

    Byc moze powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, ze wszystko robione jest wlasciwie pod smarfona. Dlatego wlasnie aplikacja na smartfona jest niesamowicie fajna. Logowanie jest proste a zarazem bepieczne (8 cyfrowy przez siebie ustalony kod), duza klawiatura do wpisywania swojego hasla sprawia, ze pierwszy raz w zyciu przyjemniej mi korzystac z banku na smartfonie, niz wchodzic na komputer.

    Wyraznie widac, ze bank dopiero startuje. Brak mozliwosci zalozenia lokaty z poziomu konta osobistego, brak karty kredytowej, brak mozliwosci doladowania komorki… Banku nie obsluguja w czasie rzeczywistym kantory internetowe, jest jeszcze chyba za „mlody” na rynku:) Czasem cos nawala z systemem. Ostatnio nie moglem przez 3 dni wycofac zlecenia z data przyszla.. Dobrze, ze chodzilo o zlecenie odlegle w czasie.. bo gdyby bylo cos naglego, no to po pieniadzach.. Na szczescie, kiedy w koncu udalo mi sie skontaktowac z bankiem, problem zostal szybko usuniety. Tej samej nocy miala miejsce krotka przerwa techniczna, system banku wystartowal ponownie i mozna juz bylo dokonywac usuwania „niechcianych” zlecen bez problemu. Pan z infoliniii grzecznie mnie poinformowal (naprawde wysoka kultura osobista!), ze w razie problemow, moge naprawic jakis blad rowniez telefonicznie, dzwoniac wlasnie na infolinie, ze po to oni tam wlasnie sa itp itd. Bylem pod wrazeniem:)

    Niestety, z tym skontaktowaniem sa pewne probleme jeszcze.. Na mojego maila nie odpowiedziano w ciagu 24 godzin.. Z dodzwonieniem tez nie wypalilo od razu… Bylem 3ci, 2gi w kolejce. Kiedy juz bylem 1szy i radosc malowala sie na mojej twarzy, pojawil sie niestety komunikat, ze dzwonie poza godzinami pracy infolinii (dziala normalnie do 20tej). Ja dzwonilem przed 15ta! Z niedowierzaniem zaczalem spogladac na zegarek:) Za drugim podejsciem tego problemu juz jednak nie bylo.

    Bank ma zatem nad czym pracowac, aby byc w pelni niezawodnym i dostepnym… ale to jest do poprawy wlasnie…. To, co sie jednak glownie liczy na tle konkurencji, to: darmowe konto, darmowa karta, darmowe wyplaty na calym swiecie, darmowy przelewy walutowe, bardzo wysoko oprocentowane oszczednosci (obecnie 3,2%), mila i efektywny obsluga na infolinii.

    Dlatego generalnie jestem bardzo zadowolony i polecam bank tym wszystkim, ktorzy cenia sobie posiadanie darmowego konta, prostego w obsludze.

    Karta do bankomatu z dzikim zwierzakiem tez mi sie podoba:)

    Pomocne(2) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  53. Odpowiedz
    wandal 24 sierpnia 2016 18:29
    4.3
    Wysokość opłat
    90
    Bankowość internetowa i mobilna
    90
    Promocje i bonusy
    80

    Nie jest idealnie, ale prawie idealnie.

    Aplikacja jest znakomita i zdecydowanie bardziej intuicyjna niż to, co poleca konkurencja, warunki przejrzyste, podczas zakładania konta się nie zmęczyłam, co jest również dużym plusem, ale gdzie są wpłatomaty?

    To już nie jest jakaś tam dodatkowa usługa oferowana nielicznym przez wybranych. To standard i jest mi nieco przykro, że jestem tego standardu pozbawiona.

    No, ale wieść niesie, że Bank Smart wprowadza nowe produkty, więc może się doczekam możliwości wpłacania moich pieniędzy na jakichś sensownych zasadach.

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  54. Odpowiedz
    Anonim 6 sierpnia 2016 13:25
    2.8
    Wysokość opłat
    80
    Bankowość internetowa i mobilna
    50
    Promocje i bonusy
    40

    Taniocha to nie wszystko

    Jak większość (mam nadzieję) użytkowników olałem t-mobile UB i konto obecnie się zamyka. Mam konto w mBanku i płacę jedynie 25zł/rok za wirtualną kredytówkę (przydatna i rzadko spotykana opcja w koncie). Jeszcze jakiś czas temu mBank był po prostu drogi dla mało aktywnego użytkownika. Obecnie konkurencja dogoniła go z opłatami. Dla mnie istnieje potrzeba wypłaty pieniędzy w dowolnym bankomacie. Bank smart na razie zapewnia to za darmo. Interfejs ubogi, funkcjonalność mała, zmiana PIN-u w bankomacie za 5zł to zdzierstwo. Tym niemniej konto założyłem. W tej cenie może być, choć jako konto podstawowe nie wszystkim może wystarczyć.

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  55. Odpowiedz
    plackowa 24 lipca 2016 23:34

    Mam takie oto pytanie. Czy rzeczywiście w Smart Banku można całkiem nieźle zaoszczędzić na produktach bankowych? Jestem ciekawa, ponieważ w moim obecnym banku jest ono na opłakanym poziomie. Mam dosłownie niecały jeden procent w skali roku. Tutaj widzę, że jest reklama nawet do 2,8 procent w skali roku na zwykłym koncie oszczędnościowym. Z pewnością jednak jest to efekt krótkotrwały, dlatego chciałabym się dowiedzieć, na jakim jest ono faktycznie poziomie, zaraz po skończonej promocji? Czy rzeczywiście nadal jest ono opłacalne?

  56. Odpowiedz
    dansomi 19 lipca 2016 23:27
    3.8
    Wysokość opłat
    80
    Bankowość internetowa i mobilna
    70
    Promocje i bonusy
    80

    Konto oszczednosciowe juz 2.8%, z kasa cos sie nie zgadza, jak robilem wyplate z procenta na konto to pisalo ze darmowe a nastepnego dnia pobralo 5zl, kolejne 10zl stracilem zeby zlozyc reklamacje(tak, infolinia platna chyba 200% niz normalnie), cokolwiek zalatwic z infolinia to minimum 5zl bo glupie komunikaty o nagrywaniu, super banku, wpisywanie telekodu ktory sie nie zgadza za pierwszym razem zawsze. Dzisiaj ukradli mi kolejne 5zl z konta smart procent tytulem „Korekta rejestru. Korekta opłaty REKL” czyli zaplacilem za rozpatrzenie reklamacji bo mam na czerwono napisane -5,00 a nie na niebiesko 5,00. Na dzien dzisiejszy stracilem juz jakies 40zl, taniej wyszedlby mnie mbank z oplata za karte ktora ostatnio i tak byn ominal. Syf i nic wiecej.
    A i mailowo to mozna sb pisac, pisalem kilkadziesiat razy a na infolini nie znajdowal nawet mojego emaila, ze nic do nich nie przyszlo. Czas na zmiane…

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  57. Odpowiedz
    Anonim 24 czerwca 2016 07:27
    3.65
    Wysokość opłat
    80
    Bankowość internetowa i mobilna
    60
    Promocje i bonusy
    80

    Problemy z aplikacją

    Od samego początku aplikacja mobilna nie widzi mojego rachunku. Wyświetla się komunikat, że nie można było pobrać informacji o rachunkach. Tak jest od kilku dni. Kompletnie bezużyteczna aplikacja.

    Wniosek o otwarcie konta złożyłam 3.06. Dostałam na maila informację, że kurier z umową pojawi się u mnie do 5 dni roboczych. Po 12 dniach (15.06) wykonałam telefon do banku. Obiecano mi skontaktować się z kurierem w tej sprawie.
    Kurier dotarł bodajże 16.06. Zapytany o datę nadania przesyłki odpowiedział mi, że została nadana 17.06 czyli 2 dni po mojej interwencji!

    Osobny pin do aplikacji mobilnej, osobny do serwisu www. Więcej do zapamiętania. W dodatku z tego co słyszałam pinu do bankowości internetowej nie można spersonalizować.

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  58. Odpowiedz
    luiggi 20 czerwca 2016 20:31
    4.5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    90
    Promocje i bonusy
    80

    Ja smart bankiem a dokładnie kontem w smart banki jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Nie sądziłem, że te wszystkie pozytywne opinii na jego temat jakich pełno w necie okażą się w tak dużej mierze PRAWDĄ.
    Ale tak się stało i stąd moje pozytywne zaskoczenie – konto faktycznie jest w 100% za darmo – a bałem się że będa jakieś haczyki – przez 3 miesiące żądnej opłaty 🙂 Mam nadzieję że z czasem także ich nie wprowadzą bo to chyba największa obawa użytkowników tego konta – dodatkowo konto bardzo łatwe w obsłudze przez internet i na telefonie – to się ceni 🙂

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  59. Odpowiedz
    darckoo 24 marca 2016 23:30
    3.3
    Wysokość opłat
    70
    Bankowość internetowa i mobilna
    70
    Promocje i bonusy
    60

    mysle sobie tak ze konto jest darmowe i tak jak kiedyś było one w embanku, wcześniej czy później wprowadza opłaty dziś jest kiepsko i bardziej kiepskawo, brak wplatomatow brak zasilenia telefonu gsm itp, strona jest tak uboga w usługi ze wygladaa jak demo dziecinnego bamnku z przedszkola, sporo problemów z ichniejsza karta kolega najczęściej musi placic gotowka, konto mam tez już chyba 3 mc ale jest bo jest karta w szufladzie z chwila gdy wprowadza oplate zrezygnuje, mysle ze wnet na stonie pojawie się możliwość rezygnacji, w moim miescie sa 2 placówki gdzie mogę wplacic pieniądze ale sa one oddalone wiec odpada, mam w innym banku darmowe konto a oplata za karte to 4 razy zakupy mogą być po 60 groszy nie ma limitu kwotowego, wplatomatow tez nie maja swoich a nie widze mozliwoasc zebym placil prowizje za swoje pieniądze wplacajac np. w euronecie, na szczęście ten bank mam 300-400 metrow od miejsca zamieszkania jedyny problem ze wplaty przyjmują do 16:30 ale trudno można się przyzwczaic
    konto jest normalne czyli mogę uzupelnic telefon ze strony itp, pozyjemy zobaczymy innym sposobem jest znalesc bank kolo domu i zrezygnoiwac z karty bo tak naprawdę to oplata dotyczy jej, bez urazu dla idiotow bankowych to pamiętam ze najwięcej wydawałem placac karta gdy za nia opłaty, potrafiłem wydac kilkaset złotych i więcej dziś wydaje mniejswiecj placac nia 3-7 zl miesięcznie bo nik nigdy mnie nie zmusi do wydatkowania kartya kilku stowek miesięcznie,tak olalem konto w mBanku i tak oleje kolejne, w końcu te pieniądze sa moje i jeśli je deponuje to one pracują nie dlamie a dla banku i nikt nikomu laski nie robi, gdyby ci co wiedzieli rok temu ze funt podrożeje o zlotowke a dolar o blisko nia to bym wszystkie oszczednosci wymienil zwczajne w kantorze na zielone lub brytujskie a nawet szwajcarskie franki i bym zarobil około 20% to jest zysk a nie jakies tam 3% z wymogami itp
    na koniec pozdrawiam i zycze lepszych banków i bankowości i żeby traktowali nas jako klientów a nie idiotow poz..:)… darcccko

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  60. Odpowiedz
    chriz 24 lutego 2016 11:29
    3
    Wysokość opłat
    90
    Bankowość internetowa i mobilna
    60
    Promocje i bonusy
    30

    Mąż zgłosił mnie jako pełnomocnika do konta. Telefon od Smart Banku w celu potwierdzenia miałam otrzymać najpóźniej za trzy dni… Minęły około 2 tygodnie. Powiedziano mi, że w ciągu trzech dostanę maila z numerem konta, na który mam przesłać 1 grosz celem potwierdzenia danych. Minęły dwa miesiące i maila nie otrzymałam. Nie dopisano mnie jako pełnomocnika. Mąż kilkukrotnie nie mógł się dodzwonić na infolinię. Potwierdzam zatem, że kontakt ze Smart Bankiem jest tragiczny.

    - WADY: kontakt
    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  61. Odpowiedz
    Adamski 18 lutego 2016 23:15
    4.5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    80
    Promocje i bonusy
    90

    Proszę o oceny konta i banku

    Smart Bank to nowość na polskim rynku. Czy warto założyć Smart Konto? Czy jest ono w 100% darmowe? Jakie są wg was największe minusy tego konta?

    Dzięki za wszelkie opinie.

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
    • Odpowiedz
      Rycho 29 kwietnia 2016 15:15

      Na razie do nich przechodzę, skusili mnie darmowym kontem, kartą, przelewami. Interfejs zarządzania kontem przez internet jest niedopracowany, ale mam nadzieję, że to się zmieni i będzie sobie można wiele rzeczy ustawić samemu, jak np. powiadomienia SMS-em, czy e-mailem, tak jest np. w Aliorze. Nie można tez ustawić konta domyślnego (czy gdzie indziej zwane jako główne) i za każdym razem, gdy chcemy dokonać przelewu musimy określać z jakiego konta ma on wyjść, co jest upierdliwe. Póki co nie widzę tez możliwości konfiguracji karty, np. określenia limitów dziennych, czy wielkości płatności zbliżeniowej, jak jest np. w syfilisie ALiorze, gdzie trzeba przyznać informatycznie jest wszystko nieźle dopracowane.

    • Odpowiedz
      guka 24 kwietnia 2016 10:20

      Ja ostatnio założyłam to konto i chyba poszukam innego.Miałam już kilka problemów przy założeniu konta.Najpierw z kartą bo nie doszła,później znów czekałam na kolejną kartę 3 tygodnie i znów problem,bo ktoś sobie ją przywłaszczył(wysyłają zwykłą kopertą)i musiałam szybko zastrzec a teraz już drugi tydzień czekam na trzecią kartę!Paranoja.Koperta z PIN-em do karty też ledwo dotarła.Gdy dzwoniłam do nich to czekałam prawie godzinę za każdym razem a kilka razy było tak,że jak już odczekałam swoje to nagle połączenie zostało przerywane i czekaj sobie od nowa.Nie polecam!!!

    • Odpowiedz
      estera 24 marca 2016 23:16

      Próbowałam się przekonać do tego banku ale nie dałam rady.Już na starcie brak kontaktu,karta nie dotarła i musiałam składać wniosek o kolejną i o nowy pin.Łącznie doczekałam się na to po 2 miesiącach!!!Oczywiście kontakt z bankiem to tragedia!Czeka się przez godzinę,żeby w końcu się rozłączyli…Odradzam.Bałabym się trzymać tam pieniądze.

  62. Odpowiedz
    teme 24 stycznia 2016 23:20
    5
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    100
    Promocje i bonusy
    100

    bardzo fajne!

    Konto darmowe,korzystam z niego od niedawna ale jestem zadowolona.Proste w obsłudze,pieniądze z PayPal szybko dochodzą(co jest dla mnie bardzo ważne bo pracuję za granicą).Wszystko super póki co.Z T-Mobile zrezygnowałam jak zmienili opłaty za kartę.

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz
  63. Odpowiedz
    liguu 30 listopada -0001 00:00
    4.15
    Wysokość opłat
    100
    Bankowość internetowa i mobilna
    70
    Promocje i bonusy
    80

    Konto Nest Bank faktycznie jest zwolnione z opłat czyli bezwarunkowo darmowe tak jak to opisywane jest w reklamach tego konta – ja korzystam z konta w nest banku już przeszło 5 miesięcy i nie miałem żadnej opłaty – dosłownie żadnej opłaty aż się dziwię jak oni zarabiają na tym, że oferuję te darmowe konta? 😀
    Mnie to oczywiście jak najbardziej opłaca i nie mam nic przeciwko (oby tylko nie zmienili tego, że konto jest darmowe), niech będzie darmowe dalej.
    U mnie na studiach nie tylko ja mam konto w nest banku – masa kolegów ma to konto – stąd widać że te pozytywne opinie i to co mówią w reklamach tego konta jest na pewno prawdą 🙂

    Pomocne(0) Niepomocne(0)Już zagłosowałeś wcześniej na ten komentarz

    Dodaj swoją opinie

    Twoja całkowita ocena

    Porównaj wybrane konta
    • Total (0)
    Porównaj Teraz
    0