Tanie-Konto.pl · Nest Bank · Nest Konto + Lokata Witaj 4%

Nest Konto + Lokata Witaj 4%

Opinie (87)

nest bank

Czy konto w Nest Banku jest rzeczywiście w 100% bezwarunkowo darmowe? Czy istnieją jakieś ukryte opłaty i haczyki? Przeczytaj naszą recenzję i opinie użytkowników o rachunku Nest Konto.

Na polskim runku usług finansowych doszło do znaczącego rebrandingu. 28 października 2016 r. doszło do połączenia dwóch silnych marek. Z fuzji Smart Banku i BIZ banku powstał Nest Bank, który ma być odpowiedzią na potrzeby klientów szukających innowacyjnych rozwiązań w gamie produktów oszczędnościowych i indywidualnych.

Flagowym produktem Nest Banku jest rachunek oszczędnościowo rozliczeniowy Nest Konto . Konstrukcja rachunku nie różni się zasadniczo od produktu internetowego konta Smart Banku. Dalej jest to rachunek absolutnie darmowy, jednak teraz klienci mogą liczyć również na obsługę w oddziałach banku. Nest Konto to 0 zł za otwarcie i prowadzenie rachunku. Darmowe jest również wydanie karty debetowej i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Klienci nie zostaną również obciążeni opłatami za przelewy krajowe i europejskie.

NEST Konto – podstawowe opłaty

Nest Konto to propozycja skierowana do klientów indywidualnych. Na tle wielu innych ofert prezentuje się bardzo korzystanie i atrakcyjnie.

Nest Konto - podstawowe opłaty i prowizje
Opłata za prowadzenie konta [zł/miesiąc] 0
Przelewy internetowe [zł] 0
Opłata za użytkowanie karty debetowej [zł/miesiąc] 0
Bankomaty darmowe (bez prowizji)wszystkie bankomaty w Polsce
Pełna tabela opłat i prowizji i oprocentowania

Zobacz Szczegóły


Za operacje takie jak: otwarcie i prowadzenie rachunku, przelewy wewnątrzbankowe i zewnętrzne przez Internet, wydanie karty płatniczej oraz opłaty za kartę (miesięczna i za wznowienie) są darmowe .

Osoby korzystające ze Nest Konta mogą ponadto liczyć na otrzymanie debetowej karty Visa, która umożliwia dokonywanie płatności w formie zbliżeniowej. Z karty tej można korzystać w Polsce i zagranicą, a także przy dokonywaniu płatności online. Bez względu na wysokość wydanej kwoty bank nie nalicza żadnych opłat.

Lokaty w Nest Banku

Nest Lokata Witaj to nowa twarz dostępnej niegdyś w Smart Banku Smart Lokaty Na Powitanie. Atrakcyjne oprocentowanie w wysokości 4% jest dostępne w przypadku spełnienia następujących warunków:

  • otwieramy Nest Konto na stronie Banku (tylko dla klientów, którzy wcześniej nie byli klientami Smart Banku i BIZ Banku),
  • w przeciągu 30 dni uruchamiamy lokatę z poziomu bankowości internetowej,
  • lokujemy od 1000 zł do 10 000 zł na 3 miesiące na 4% w skali roku

Nest Bank oferuje także tzw. Nest Lokatę Nowe Środki, w ramach której możemy ulokować od 1000 zł do 2 000 000 zł na okres 3 lub 6 miesięcy. Dla właścicieli Nest Konta w przypadku lokaty 3-miesięcznej oprocentowanie wynosi 2,0% , a w przypadku lokaty 6-miesięcznej 2,10%. Jeśli nie posiadamy rachunku w Nest banku, oprocentowanie jest minimalnie niższe.

Zarówno Lokatę Witaj, jak i Nowe Środki można uruchomić po otwarciu konta w prosty sposób przez internet.

Konta oszczędnościowe

W ramach Nest Konta możemy także otworzyć całkiem sensownie oprocentowane konta oszczędnościowe.

Nest Oszczędności

W przypadku rachunku Nest Oszczędności, zostając nowym klientem, możemy liczyć na oprocentowanie 2,25% w skali roku, maksymalnie do kwoty 50 000 zł (wyższe kwoty oprocentowane są 2,0%). W ramach konta Nest Oszczędności zapłacimy 0 zł za otwarcie i prowadzenie rachunku.

Nest Rodzinne Oszczędności

Flagowym produktem Nest Banku jest konto Nest Rodzinne Oszczędności, dedykowane osobom nastawionym na długoterminowe oszczędzanie . Deklarowany czas oszczędzania to 5, 10 lub 15 lat. W ramach konta bank oferuje bardzo lukratywny system premii do nawet 30% rocznie przyznawanych nie tylko za systematyczne oszczędzanie, ale także za ilość posiadanych dzieci. Dokładna analiza konta i współczynnika premii dostępna jest tutaj.

Opinia podsumowująca

Na tle konkurencji oferta Nest Banku wydaje się niezwykle intratna i wszechstronna. Jest też dużo bardziej rozbudowana w stosunku do oferty swego poprzednika – Smart Banku. W dużej mierze skierowana jest do osób poszukujących darmowego, a jednocześnie w pełni mobilnego i nowoczesnego konta osobistego, kładąc zarazem nacisk na oszczędzanie. Dodatkowo Nest Bank postawił na sektor klientów w postaci rodzin z dziećmi. W związku z tym przemodelował swój wizerunek (teraz silnie nawiązujący do tradycyjnych wartości) i wprowadził pakiet nowych „prorodzinnych” produktów. Zrezygnował także z nowoczesnego modelu banku online. Dziś wszystkie sprawy można załatwić w tradycyjnej placówce stacjonarnej, a nie tylko przez internet.

Załóż Konto na stronie Nest Banku




Nest Konto + Lokata Witaj 4% - Nest Bank - Oceń to konto poniżej:

Ocena konta:
3 na 5
69 głosów
1 2 3 4 5

Forum - Opinie i Pytania (87 komentarzy) :

Strony: Pierwsza 1 2 3 Ostatnia >>
  1. Edek
    Edek
    27.02.2017. 21:34

    jest ok

    Konto założyli online przez przelew 1 zł w ciągu mniej niż 1 godziny.
    Karta przyszła po tygodniu, wzór i kolory mi się podobają.
    Aplikacje www i w telefonie wyglądają troszkę topornie, ale mają podstawowe funkcje i łatwo się je obsługuje.
    Fajna rzecz że mają zróżnicowane terminy lokat 7/14 dni 1/2/3/4/6/9/12/24/36 miesięcy, wszystkie można założyć online.
    Przelewy Elixir do/z obcych banków idą w normie. Przelew Express Elixir kosztuje tylko 1zł (inne banki biorą 5 zł).
    Zatwierdzony przelew do obcego banku można odwołać jeśli jeszcze nie został wysłany Elixirem (tego mi brakowało w ING).

    Minusy:
    Brak transakcji Blik - ale mają je podobno uruchomić w 1 kw. 2017r.
    Nie można online zmienić limitów transakcyjnych karty, trzeba dzwonić na infolinię.
    Wyciągi nie są dostępne wprost w głównej aplikacji, trzeba się zalogować do osobnej aplikacji (inny link, osobna aktywacja, inne hasło). Nie udało mi się tam zalogować, przy aktywacji był jakiś błąd. Dodatkowo z tego co piszą, wyciągi są dostępne maksymalnie do 12 miesięcy wstecz.

    Generalnie jest OK

  2. gregson
    gregson
    28.01.2017. 11:58

    Na pewno najtańsze konto...

    Z mojego rozeznania wynika, że obecnie to jedyne konto bankowe za 0 zł bez żadnych kruczków.

    Kartę przysłali szybko i aktywowałem ją bez przeszkód. Nigdy nie miałem problemów z logowanie ani transakcjami.

    System elektroniczny intuicyjny i wygodny.

    Minusy jak dla mnie nieznaczne - brak możliwości ustawiania limitów karty i niestety mało oddziałów.

    Opłaty za rozszerzone usługi znikome, a cennik klarowny.


    Ja na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolony i mogę wszystkim polecić z czystym sumieniem.

  3. negatywny
    negatywny
    26.01.2017. 18:27

    lokaty w nestbank

    Zmieniają oprocentowanie lokaty w trakcje jej trwania, tak że nim się zorientujesz to już jest za późno na zerwanie. I wszystko zgodnie z ich regulaminem. Czas rozpatrzenia reklamacji - miesiąc i negatywnie.

  4. Alina_J
    Alina_J
    09.01.2017. 22:00

    Dla mnie super

    Nie zgodzę się z żadnym negatywnym komentarzem na temat Nest Banku.

    Konto mam już od długiego czasu (założyłam je sobie jeszce jak nest nazywał się smart bank), więc moje obserwacje i ocena są obiektywne.

    Wszystko za darmo, żadnych ukrytych opłat, kontakt z obsługą wzorowy, a awarie systemu zdarzają się wszędzie.

    Czasem mam wrażenie, że ludzie naprawdę szukają dziury w całym.

    Przelewy dochodzą normalnie (ani szybko, ani wolno), nigdy nie zniknęły mi żadne środki z konta, a po otwarciu konta, karta dotarła do mnie w ciągu paru dni.

    Funkcjonalności są może mniej rozbudowane niż w innych bankach, ale do podstawowego korzystania są w zupełności wystarczające.

    Szukającym w 100% darmowego konta polecam.
    Marudzącym na wszystko i z wszystkiego nie zadowolonym nie.

  5. domator
    domator
    03.01.2017. 18:51

    Opinia

    Zdaje się, że system bankowości internetowej tego banku jest niedopracowany i dziurawy. Niedawno otrzymałem z systemu Nest Banku wiadomości z prośbą o autoryzację 3 przelewów po 500zł , których nie zlecałem. Niezwłocznie zgłosiłem ten fakt konsultantowi, który zablokował mi dostęp do konta do czasu wyjaśnienia sprawy. Nie mogę też korzystać z karty bankomatowej.
    Przestrzegam obecnych i potencjalnych klientów banku, że mogą zostać bez dostępu do swoich pieniędzy.
    Czekam już 5 dni i nic się nie dzieje, spece od bezpieczeństwa nie mogą ustalić kto z ich systemu wysłał wiadomości.
    Nigdy więcej NestBanku!!!

  6. Jakub
    Jakub
    29.12.2016. 14:23

    konto dla firmy w nest banku

    Gdybym wiedział że założenie konta firmowego w Nest Banku będzie wymagało ode mnie tyle poświęconego czasu to nigdy bym się nie zdecydował.
    W dodatku jakimś dziwnym trafem mimo wpisywania aktualnego dowodu osobistego w systemie pojawił się już dawno przeterminowany stary dowód WTF ? Jakim cudem!?

    Infolinia nie potrafiła poradzić sobie z moim problemem , kazali zgłaszać reklamacje i czekać 30 dni ! A reklamują się że konto otwiera się w 15 minut ...

    Nie polecam - w dodatku placówki partnerskie nim nie mogą zrobić w tej sprawie a oddziałów jak na lekarstwo .

  7. borysek
    borysek
    16.12.2016. 23:44

    klient

    Witam.

    Wczoraj kolega wykonał przelew z poczty polskiej przelew na konto smart po 12.00 przelewem w tym samym dniu i przelew dotarł na moje konto około 16 także myślę że szybko i ja nie mam problemu z dodzwonieniem się na infolinię ,fakt trzeba chwila poczekać ale jak wszędzie bank musi zarabiać:):-)

    aplikacja mobilna może nie jest najpiękniejsza grafikowo ale ok.

    Jedyne konto za podstawowe usługi za darmo więc POLECam

  8. Sawek
    Sawek
    08.12.2016. 19:17

    Opinia

    02.12.2016. zauważyłem dziwne pobrania z konta, niby jako prowizja bankowa. W rozmowie z infolinia dowiedziałem się, że to usterka systemu i pieniądze wrócą na konto. Niestety mimo kilku interwencji kasy dalej nie ma. Nikt na infolinii nie umie powiedzieć kiedy oddadzą mi pieniądze. Jestem w plecy 320 złotych, niestety mam podejrzenia , że podobne sytuacje mogły mieć miejsce również w innych miesiącach.
    Stanowczo nie polecam, bo może się okazać że zabiorą Wam jedyną kasę i co wtedy ?

  9. lsz
    lsz
    08.12.2016. 11:00

    oczekiwanie na kuriera

    Czekam już prawie 11 dni na kuriera od momentu wysłania wniosku internetowego. BANK NAWET NIE NADAŁ PRZESYŁKI. Jest ona ciągle w realizacji podobno. Kontakt telefoniczny działa prawidłowo, natomiast na odp email w Nest czeka się 7 dni lub więcej.

    Kto wie czym jest codzienne oczekiwanie na kuriera ten zrozumie jak takie emocje są nieprzyjemne... dzisiaj jest czwartek, jutro piątek. Jak dziś nie wyślą, to znowu zmarnowany cały weekend.

  10. wow
    wow
    29.11.2016. 10:36

    Nest Bank - zakładnie konta przez przelew z innego banku

    Założenie konta przez przelew ze starego konta nie powiodło sie stwierdzili ze mój bank w tytule przelewu nie podaje wystarczających danych więc zaproponowali kuriera z umową kurier dotarł po tygodniu umowa podpisana i oddana kurierowi czekam już 3 tygodnie i NIC!! dzwoniłem po 2 tygodniach i dowiedziałem się że jeszcze umowa nie dotarła do banku zadzwoniłem ponownie po tygodniu i pani poinformowała mnie że jest błąd systemowy i nie jest w stanie powiedzieć kiedy aktywują moje konto . TO JUŻ NIE JEST ŚMIESZNE TYLKO PRZYKRE!!!

  11. darcccko
    darcccko
    29.11.2016. 01:47

    ocena 4

    Procedura otwarcia konta bez problemów.

    Oferta jak dla mnie całkiem korzysta, większość usług, z których najczęściej korzystam jest darmowa.

    Co miesiąc maile z rozliczeniem, zawsze wszystko się zgadza. Nie maiłam nigdy przypadku, że pobrano niesłusznie opłaty czy czekałam długo na zaksięgowanie środków, co w moim poprzednim banku było standardem.

    Niestety NIE MA APLIKACJI NA MOJ TEL Z WINDOWSEM - spory minus, ale liczę, że to wkrótce się zmieni!

    W każdym bądź razie KONTO W 100% DARMOWE przy obsłudze przez internet, bije pod tym względem wszystkie inne banki.

  12. kasia_g
    kasia_g
    21.11.2016. 13:51

    Tak niskie opłaty powinny być we wszystkich bankach

    Założenie konta trwa dosłownie chwilę.

    Do tej pory żadnych kłopotów z logowaniem i korzystaniem z aplikacji.

    Na pewno na plus jest darmowe prowadzenia konta, przelewy i wypłaty. Karta też jest bezpłatna.

    Na kartę czekałem ponad tydzień, ale taki czas oczekiwania to raczej standard również w innych bankach.

    System przelewów elektronicznych trochę mniej rozwinięty niż u konkurencji, za to pieniądze są przesyłane błyskawicznie.

    Do tego stosunkowo atrakcyjne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym, porównując np z PKO kosmos na korzyśc nest banku.

    Warunki umowy klarowne, moim zdaniem bez kruczków. Polecam.

  13. Merry
    Merry
    18.11.2016. 00:33

    mam konto NESTBank

    od końca maja 2016 r. jak jeszcze nestbank był smart bankiem, jestem bardzo zadowolona, banalnie proste zakładanie konta, bez wychodzenia z domu, ciągle rozwijają usługi, NO I PRZEDE WSZYSTKIm WSZYSTKO ZA DARMO: konto, robienie przelewów, posaidanie karty, wypłata z dowolnego bankomatu - inne banki za to wszystko kasują opłaty.

    Miałam konto w mBanku, zrezygnowałam. Z tego nie zamierzam rezygnować i polecam najtańsze konto teraz.

  14. wwww
    wwww
    16.11.2016. 17:03

    uwaga na lokaty w nest bank

    Uwaga na lokaty w NESTBANKU, zmieniają sobie oprocentowanie lokat w trakcie ich trwania nie informując klienta!!! Miałem założona lokate na nowe srodki, na stały procent 2,4% na 3 miesiace, po miesiacu zauwazylem ze zmniejszyli mi oprocentowanie o polowe czyli do 1,2% nie informujac mnie o niczym, w dodatku w miedzy czasie zmienili sobie regulamin lokat, tak ze maja prawo zmieniac oprocentowanie nawet na drugi dzien po zalozeniu lokaty! Oczywiście złożyłem reklamacje, jednak Pan na infolini powiedzial ze maja 30dni na rozpatrzenie tej reklamacji, zabrałem wszystkie pieniadze z tego banku. Oszukują klienta!!!

  15. Barbarian
    Barbarian
    15.11.2016. 20:53

    opinia pozytywna

    Polecam konto w Nest Bank! Karta przyszła szybko, bo w zaledwie kilka dni. Większość usług darmowych. Zachęca także wysokie oprocentowanie konta oszczędnościowego. Do tej pory nie miałem żadnych problemów z logowaniem i przelewami elektronicznymi. Serwis jest intuicyjny i działa sprawnie, layout strony jest przyjazny dla użytkownika. Naprawdę często używam tego konto i jestem zadowolony. Jedyny spory minus to brak przelewów PayU. Mam nadzieję, że w przyszłości bank bardziej rozwinie dostępność do tego typu usług.

  16. Niezadowolony
    Niezadowolony
    15.11.2016. 09:03

    Ostrzeżenie

    TRAGEDIA !

    - 3 tygodniowe oczekiwanie na kartę,
    - pomimo trzech interwencji telefonicznych od 10 dni czekam na uwolnienie 101 zablokowanych euro, pomimo, że transakcja została rozliczona 5 dni temu (dobrze, że te 101 euro nie brało mi na paliwo na porów z wakacji do Polski)
    - brak możliwości wykonania przelewu przez serwis transakcyjny. System doczepił się np. do tytułu przelewu "Wpłata" (bez polskich znaków "Wplata", przelew też nie został wykonany). Zleciłem przelew przez teleserwis. Konsultant po uzgodnieniach z przełożonymi zapewnił mnie, że opłata 1 euro za zlecenie nie zostanie pobrana, jednak po 5 minutach zadzwonił, że ostatecznie bank pobrał 1 euro opłaty, zaś on przygotował reklamację na zwrot 1 euro.
    - rozpatrywanie reklamacji trwa do 30 dni, kiedy to bank bezprawnie zatrzymuje moje pieniądze !

    Po niespełna miesiącu nadeszła odpowiedź na reklamację:"
    "Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na przesłane do Banku wiadomości oraz w nawiązaniu do rozmów telefonicznych przeprowadzonych w dniach 19.09.2016 r. i 20.09.2016 r., uprzejmie informuję, iż blokada środków w kwocie 101,00 EUR, która została ustanowiona w dniu 10.09.2016 r. na rachunku o numerze 92 1870 1045 2078 1000 2880 0001, została anulowana.
    Za wydłużony czas oczekiwania na anulowanie blokady środków proszę przyjąć przeprosiny.
    Jednocześnie informuję, że przelewy na kwoty 101,00 PLN oraz 76,77 PLN, zlecone w dniu 20.09.2016 r. z rachunku o numerze 92 1870 1045 2078 1000 2880 0001, zostały zrealizowane z autoryzowaną przez Pana walutą i w zaakceptowanym przez Pana trybie.
    Zaznaczam, iż przed autoryzacją przelewu każdorazowo należy zweryfikować dane formularza przelewu, bowiem zgodnie z Regulaminem rachunków bankowych oraz usług płatniczych dla Klientów Indywidualnych, autoryzacja jest wyrażeniem zgody na dokonanie transakcji płatniczej zgodnie z danymi zawartymi w formularzu.
    Mając na uwadze powyższe, Bank nie przychylił się do Pana wniosku o zwrot kwoty 3,47 EUR."

    Olewają klientów Inne banki z uwagi na swój dobry wizerunek bez problemu zwracają takie kwoty.

    p.s. Pomimo zapewnień banku sprzed ponad miesiąca, że usunięcie awarii systemu transakcyjnego polegającej na umożliwieniu wykonywania przelewów SEPA jest priorytetem do dnia dzisiejszego niczego nie poprawiono !

    Po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta, bank nie przelał mi pozostałych środków przelewem SEPA na moje inne konto prowadzone w euro, tylko dokonał przelewu Elixir, przez co straciłem swoje pieniądze na dwukrotnym przewalutowaniu - raz przez Nest Bank (z euro na złotówki) i potem przez mbank (ze złotówek na euro).

  17. krychu
    krychu
    13.11.2016. 12:29

    dobre warunki

    Moim zdaniem naprawdę dobre warunki! Darmowa karta przyszła dosyć szybko. Nie ma limitów na przelewy.

    W porównaniu z konkurencją dosyć korzystne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym. Trzeba jedynie pamiętać, że z tego konta oszczędnościowego tylko pierwszy przelew w miesiącu jest bezpłatny. a za kolejne ściągają 5 zł (w moim poprzednim banku ta opłata była większa).


    Na infolinii kompetentni i przyjaźnie nastawieni konsultanci. Jak na razie wszystko OK… oby tak dalej :)

  18. Smartowiec
    Smartowiec
    10.11.2016. 16:33

    Nest Bank

    Nest Bank od początku listopada zmienił system obsługi banku.
    Wprowadził zasadę, że podstawowym kontem jest konto Oszczędnosciowe a nie rozliczeniowe (??).
    W efekcie, przy każdym przelewie trzeba zmieniać rodzaj konta, aby płatności szły z konta operacyjnego , a nie oszczędnościowego. Inaczej bank zgarnia opłatę.
    Podsumowanie: Tani, ale może być najdroższy.
    Ciekawe jak długo?

  19. Baginski
    Baginski
    09.11.2016. 21:13

    Niepotrzebne utrudnienia w przeglądaniu historii

    Nie można jednorazowo obejrzeć więcej niż 30 dni historii operacji. Na dodatek predefiniowane ustawienie dotyczy tylko ostatnich 30 dni i nie ma opcji w rodzaju "wyświetl poprzednie 30 dni" albo "30 dni kończące się dnia ", tylko trzeba ręcznie ustawiać zakres dat. Ktoś kto to projektował miał chyba na celu jak najbardziej utrudnić obsługę konta.

  20. Ar2ur
    Ar2ur
    08.11.2016. 18:08

    opinia po 5 miesiacach

    Jestem już 5 miesiąc klientem Nest Banku (zakładałem jeszcze jak bank się nazywal Smart) i złego słowa nie mogę powiedzieć póki co.


    Karta przyszła szybko i jak do tej pory nie miałeś żadnego problemu z logowaniem czy przelewami. Każde zlecenie było realizowane niemal błyskawicznie. Korzystam również z aplikacji na Androida i nie zauważyłem żadnych problemów.

    Jeśli chodzi o ofertę to na pewno warto zaznaczyć, że umowa dotyczy darmowego prowadzenia konto i w 100% DARMOWEJ KARTY DO KONTA - czy jej używamy czy nie zawsze nas kosztuje 0 zł ). Nie tak jak np. w mbanku gdzie trzeba pamiętać by wmiesiącu wyrobić min. 5 transakcji.

    Co do obslugi w BOK infolinii mam mieszane uczucia - dzwoniłem chyba ze 4 razy i zawsze udzielono mi konkretnej odpowiedzi, ale DLUGO trzeba bylo czekac na polaczenie.

    Moze teraz po zmianie nazwy na Nest Bank w końcu coś z tym zrobią.

  21. TamaraD
    TamaraD
    07.11.2016. 21:57

    na razie polecam, oby tylko się nie zepsuli

    Darmowe w 100% konto i karta z najlepszym kontem oszczędnościowym na rynku. Czego chcieć więcej?

    Oferta Nest Banku o lata świetlne do przodu w stosunku do takiego np molocha jak PKO BP - gdzie niby jest konto za zero, ale obawrowane licznymi haczykami, a o oprocentowaniu konta oszczędnościowego w pko bp nie wspominam bo to śmiech na sali.

    Oby tylko nest bank się nie zepsuł jak już trochę klientów do nich przejdzie.
    Na razie polecam zarówno szukającym darmowego konta jak i konta do oszczędzania.

  22. Borego
    Borego
    31.10.2016. 11:25

    Zmiana nazwy Smart Bank

    Widzę , że tylko na szczęście zmianie uległa nazwa banku i logo, cennik z tego co widzę pozostał praktycznie ten sam.
    Nest Konto to zgodnie z tabelą opłat i prowizji nadal jedno z nielicznych kont bezwarunkowo darmowych (konto, karta, przelewy, bankomaty)

  23. Jawor
    Jawor
    17.10.2016. 10:59

    opinia

    U mnie kurier od smarta był w czwartek po 4 dniach roboczych, od dnia złożenia wniosku.

  24. Irek
    Irek
    03.10.2016. 14:38

    Zakładanie konta

    @mała mi
    napisze Ci jak było u mnie.
    po wypełnieniu wniosku był u mnie po 3 dniach, oczywiście wcześniej do mnie zadzwonił i dokładnie się ze mną umówił na określoną godzinę.

    Co do samego konta smart nie mogę nic złego powiedzieć na razie, rzeczywiście konto jest zupełnie darmowe, nawet karta i to bez żadnych warunków.

    Pozdrawiam

  25. Mała mi
    Mała mi
    23.09.2016. 14:16

    Opinia

    Witam.
    Założyłem sobie właśnie konto Smart i się zastanawiam kiedy mogę się spodziewać kuriera z umową??
    Czy będzie najpierw dzwonił do mnie?
    Jak było u was?

    Z góry dzieki za odpowiedzi

  26. Kuba
    Kuba
    24.08.2016. 14:13

    Świetny

    Konto jest genialne. wszystko za darmo!

    0 zł za wypłatę w każdym bankomacie w Polsce.
    0 zł za wszystkie przelewy.
    0 zł za posiadanie i używanie karty.
    0 zł za prowadzenie konta.

    Jak dla mnie doskonałe.

  27. ka
    ka
    12.08.2016. 07:23

    Konto idealne dla młodzieży

    Założyłem konto dla moich córek. Rewelacja!
    Przelewam im tzw. kieszonkowe i uczą się zasad bankowości w ogólnym pojęciu, uczą się oszczędzania i zarządzania swoimi pieniędzmi; jak wydadzą wszystko w określonym czasie to muszą czekać na mój kolejny cykliczny przelew...

    Z tego powodu mam dużo pytań i są dumne, że w ich portfelu jest karta bankomatowa

  28. Bigos
    Bigos
    02.08.2016. 14:29

    Rzeczywiście najtańsze

    Konto rzeczywiście najtańsze na rynku, wszystko za darmo.

    Na minus bardzo ubogi interfejs i coraz niższe oprocentowanie konta oszczędnościowego teraz to już tylko 2%.

  29. Piotrek
    Piotrek
    05.07.2016. 22:39

    Jedyne aktualnie w 100% darmowe konto

    Nie jest źle, mimo że to stosunkowo młody bank.

    Bank Smart zasługuje na to, żeby dać mu szansę i robi sporo, aby utwierdzić mnie w przekonaniu, że nie jest to szansa zmarnowana. Możliwości, jakie otwiera przede mną są naprawdę spore, bo mogę obracać swoimi pieniędzmi nie martwiąc się o niepotrzebne koszty.

    Minusem jest masa niedociągnięć tak w obsłudze klienta, jak i w samej ofercie, ale nie jest to ciągle jeszcze wygórowana cena, jaką należy ponieść za ewidentne korzyści. Jestem klientem optymistycznie patrzącym w przyszłość i mam nadzieję, że się nie zawiodę.

  30. Joanna
    Joanna
    05.07.2016. 09:50

    Opinia

    Witam.
    Konto oferuje wiele usług bez opłat,ale obsługa info tele jak i poprzez formularz tragiczna.Nie będę się rozpisywać dodam tylko że na kartę do konta czekam już 14 dni,mając przelane wynagrodzenie na konto w smart banku.

  31. smart klient
    smart klient
    20.06.2016. 18:44

    podwójne księgowanie

    Maja przygoda z smart bankiem.
    Wypłacam z bankomatu 100PLN -bank odejmuje od salda konta 100PLN i dodatkowo blokuje 100PLN, czyli wypłaciłem 100 zblokowali 200 i tak jeszcze 4 inne transakcje kartą. Na infolinii jak bym rozmawiał z gimnazjalistką - zero profesjonalizmu. Teraz czekam na reklamacje (czas 30 dni). środki dostępne wg banku 0 wg mnie znacznie więcej.

  32. Piotr
    Piotr
    07.06.2016. 22:42

    Smart Bank kiedy przyjdzie karta

    Konto w sumie otworzyłem z dnia na dzień (księgowanie przelewów).
    Co ciekawe - myślałem że kartę dostanę w ciągu 2 dni tj z zeszły piątek. Wczoraj dzwonie na infolinie - dodzwoniłem się z pierwszym razem - konsultantka zweryfikowała mnie we wszystkie strony - muszę przyznać że zaskoczeniem były pytania dodatkowe, po czym grzecznie i sympatycznie poinformowała mnie że karta może iść do 10 dni. Mi się nie pali. Co się okazuje dziś rano dotarła do mnie karta i pin w oddzielnych przesyłkach. Miodzio. 6 dni od momentu założenia, wliczając w to weekend.
    Swoja drogą rozśmieszył mnie typ który skasował sobie hasła startowe i ma pretensje do banku.

  33. tehmal
    tehmal
    13.05.2016. 18:36

    Karta ma limit

    Visa Paywave ma limit 20 zbliżeń na dzień i 10 wypłat na dzień.
    Taka ciekawostka.

  34. zniechecony skutecznie
    zniechecony skutecznie
    29.03.2016. 11:49

    Ustanowienie wspólwłasciciela tragedia

    Ponad miesiąc od założenia konta nie udało się ustanowić współwłaściciela. Nie dział system potem bezsensowne procedury weryfikacji, które ktoś wymyślił i teraz sami nie umieją ich obsłużyć. Miałem trzy podejścia wszystkie nieskuteczne. Obsługa przez telefon mówi ze nie ma kompetencji i trzeba pisać maile, szkoda czasu. Finał - rezygnuje z konta i zakładam w innym banku gdzie procedury nie polegają na przerzucaniu ich problemów na klienta. Co będzie jak dojdzie do poważniejszych spraw jak pieniądze?
    Niby ciekawa oferta, ale co mi po niej - nie da się z niej skorzystać.

  35. Robert
    Robert
    04.03.2016. 18:46

    super

    same plusy, nie mogłem zapłacić na allegro bo karta nie była do końca aktywowana, szybki telefon do biura obsługi, dwie minuty i karta w pełni aktywna, konkretna obsługa więc nie wiem skąd te narzekania na BOK, do tego konto w pełni 0 złotych, przeniosłem się z mbanku i jestem zadowolony, nie zasypują mnie mejlami z nowymi regulaminami i opłatami, cisza spokój :) polecam

  36. marcin
    marcin
    23.02.2016. 09:26

    mało funkcjonalności

    Brak opłat, dobre oprocentowanie - to plusy. Dużym minusem jest to, że bank nie udostępnia płatności internetowych, szybkich przelewów jak mtransfer w mbanku

  37. ligu
    ligu
    19.02.2016. 11:56

    smart konto darmowe

    Konto Smart faktycznie jest zwolnione z opłat czyli bezwarunkowo darmowe tak jak to opisywane jest w reklamach tego konta - ja korzystam z konta w smart banku już przeszło 5 miesięcy i nie miałem żadnej opłaty - dosłownie żadnej opłaty aż się dziwię jak oni zarabiają na tym, że oferuję te darmowe konta? :D
    Mnie to oczywiście jak najbardziej opłaca i nie mam nic przeciwko (oby tylko nie zmienili tego, że konto jest darmowe), niech będzie darmowe dalej.
    U mnie na studiach nie tylko ja mam konto w smart banku - masa kolegów ma to konto - stąd widać że te pozytywne opinie i to co mówią w reklamach tego konta jest na pewno prawdą :)

  38. Hania07
    Hania07
    15.02.2016. 15:18

    Moje konto

    Smart konto jest moim chyba najlepszym wyborem w ostatnim czasie :) Miałam mały dylemat gdzie założyć swoje konto, ponieważ szłam do pracy i potrzebowałam przelewać gdzieś swoje wypłaty :) Jeśli jest ktoś, kto ma podobny problem to powiem szczerze, że nie ma się nad czym zastanawiać. Smart Bank to strzał w dziesiątkę. Jest darmowy, nie ma (a przynajmniej nie dopatrzyłam się jeszcze) żadnych haczyków. Poza tym szukałam w internecie opinii o Smart Koncie i były praktycznie same pozytywne. Mało kto na cokolwiek narzekał, raczej wszyscy zachwali Smart Konto. Mam nadzieje, że mój komentarz pomoże komuś dokonać dobrego wyboru :)

  39. PaulinaG
    PaulinaG
    15.02.2016. 15:05

    obsługa

    Trzeba zacząć się przezwyczajać do kontaktów telefonicznych i internetowych:(:(:(:(, Smart Bank jak widać idzie z duchem czasu dlatego nie posiada oddziałów, jedno to oszczędności a drugie to odchodzenie od tradycyjnych kolejek w oddziałach, niestety za to pojawiają się trudności w dodzwonieniu się i dogadaniu na infolinii żeby wyjaśnić komuś przez słuchawkę w czym jest problem. Ale właśnie dlatego, że nie ma placówek są takie atrakcyjne oferty kont osobistych i firmowych. Jak to zawsze w życiu bywa coś kosztem czegoś i wbrew pozorom nie ma nic za darmo. Liczę, że poprawi się po prostu jakoś obsługi poprzez infolinię...

  40. Fabian
    Fabian
    27.01.2016. 16:33

    Szału nie ma

    Widzę tutaj najróżniejsze opinie...moja jest taka mieszana. Niby fajnie że konto w Smart Banku jest darmowe, że karta nic nie kosztuje i wogle. Ale jak dla mnie ważna jest także miła i profesjonalna obsługa. A z tym jest tutaj o wiele gorzej. Miałem pewien problem, a mianowicie zapomniałem hasła do swojego konta. Zadzwoniłem wtedy do obsługi klienta i zawiodłem się okropnie. Odebrała Pani, po której głosie można było pomyśleć, że pracuje tam chyba za karę...a do tego była opryskliwa i nie potrafiła mi pomóc. Dopiero po dosyć długiej rozmowie, przełączyła mnie do kolejnej osoby i wtedy udało mi się dopiero uzyskać pomoc.

Strony: Pierwsza 1 2 3 Ostatnia >>

Dodaj komentarz

* = wymagane pole

:

:

:

: